Beantwoord

Inloggen it tv is gewoon een crime.

  • 27 August 2019
  • 10 reacties
  • 169 keer bekeken

Met veel moeite op telefoon ingeloogd voor kpn it tv nu hetzelfde willen doen op de tablet, ontvang ik steeds de melding dat er iets fout is gegaan. Terwijl ik niets anders doe dan 5 minuten geleden op het mobieltje.
Wordt hier qel doodmoe van en zie op kpn dat dit een geregeld voorkomende klacht is.
Dit moet toch beter kunnen kpn.
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 30 August 2019, 10:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

1 keer het Abonneenummer invoeren en de pincode zou genoeg moeten zijn.
Aan galdoor 68. Tja galdor. Dat zou je denken en ik ook. Maar dat ding blijft maar draaien en zoeken en verteld me dan: Na 15 minuten. Oeps er is iets fout gegaab
Reputatie 7
Log je in met abonneenummer en pincode of met KPN ID en wachtwoord?
Wat is de exacte melding die je krijgt?
Naast hiervoor gevraagde wat voor tablet welke android of ios?
Dat is waarschijnlijk het probleem. Oude Samsung Tablet Android 6.01.
Anyway. Ik kijk wel wat ik er mee doe. In ieder geval bedankt.
De android versie mag het niet zijn de minimale eisen zijn nu android 5 zover ik weet.
Nee, in feite niet. Heb vandaag wel vastgesteld dat die tablet meer kuren heeft.
Zat trouwens wel even met de wenkbrouwen te fronsen bij het inloggen. Staat er toch echt, dat je je aboneenummer moet onthouden en dan een reeks cijfers tot gaat niet meer.
Heb wel nog een goed geheugen maar dat zijn toch echt enkele cijfers teveel🤣

Nog iets anders. Het account kpn is van mijn vrouw en ik heb naar gewoonte mijn e mail ingevuld. Vervolgens werd ik omgeleid en hoefde alleen de laatste drie cijfers van haar rekening in te vullen en het geheel stond opeens op mijn naam!
Ik vind dat dit systeem toch wel heel erg makkelijk gaat. Rek.nr.van anderen achterhalen is tegenwordig een koud kunstje.
Ze kreeg wel een mailtje over de verandering, maar wie kijkt nu altijd en overall de mailtjes na.Voor dat je het weet is het al te laat.
Nu kun je niet veel met kpn, maar toch. Zou een betere verificatie moeten zijn.

GRoetjes,
De verificatie is inderdaad een heikel punt. Inloggen op de webmail en zo andere cruciale info achterhalen behoort tot de mogelijkheden of nog erger het abonnement opzeggen. Als er toegang tot het KPN id is.
Reputatie 7
Badge +30
Hoi Billy, welkom op het forum! Jammer dat het zoveel moeite kost om ingelogd te raken op de tablet. Is dat inmiddels wel gelukt?

Het abonneenummer is inderdaad nogal lang. Inloggen met het KPN ID is dan wellicht makkelijker qua onthoudbaarheid :)

Wat betreft dit:
Nog iets anders. Het account kpn is van mijn vrouw en ik heb naar gewoonte mijn e mail ingevuld. Vervolgens werd ik omgeleid en hoefde alleen de laatste drie cijfers van haar rekening in te vullen en het geheel stond opeens op mijn naam!
Ik vind dat dit systeem toch wel heel erg makkelijk gaat. Rek.nr.van anderen achterhalen is tegenwordig een koud kunstje.
Ze kreeg wel een mailtje over de verandering, maar wie kijkt nu altijd en overall de mailtjes na.Voor dat je het weet is het al te laat.
Nu kun je niet veel met kpn, maar toch. Zou een betere verificatie moeten zijn.


Dit gaat niet over het account in z'n geheel. Dit gaat over het KPN ID waaraan het abonnement gekoppeld is. Daarmee kun je dan gegevens inkijken en instellingen aanpassen. Je kunt een vast abonnement koppelen aan een KPN ID op twee manieren.
De eerste is verbonden zijn met die vaste verbinding. Als je dan het koppelproces begint verifieer je dat met de laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer. Dit werkt alleen als je thuis bent. En, zoals je het beschrijft is dit ook wat je gedaan hebt. Je kunt dit ook simpel weer terugdraaien door je vrouw weer te laten inloggen met haar KPN ID en van daaruit weer te koppelen.

De tweede manier om te koppelen kan ook buitenshuis, maar dan moet je ook het klantnummer weten.
Beste George,

Begrijp het wel en heb het ook direkt terug gedraaid, maar blijf er toch bij dat dit te gemakkelijk gaat. Jij hebt ook kwaadwillende "EX" echtgenoten.