Beantwoord

Inloggen iTV KPN app met meerdere gezinsleden

  • 1 June 2019
  • 3 reacties
  • 7010 keer bekeken

Reputatie 2
Sinds kort moet je voor iTV inloggenet je KPNid.
Nou is mijn thuis internet en tv gekoppeld aan mijn KPNid.
Als mijn vrouw wil inloggen moet ze thuis en internet aan haar KPNid koppelen. Maar dan wordt die van mijn ID ontkoppeld.

Hoe kan ik met meerdere gezinsleden gebruik maken van de iTV app?
icon

Beste antwoord door Tycha 2 June 2019, 00:49

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +11
@Mendek

Hoe kan ik inloggen in de app?
In de iTV app kun je inloggen met een abonnementsnummer en pincode. Met deze nummers heb je ook Interactieve TV op de tv-ontvanger geactiveerd. Het abonnementsnummer bestaat uit 14 cijfers en de pincode uit 4 cijfers.
Je kunt ook inloggen met het KPN ID waaraan je internet + interactieve tv abonnement gekoppeld is.

Waar kan ik mijn abonnementsnummer of pincode terugvinden?
Nadat je Interactieve TV hebt besteld, heb je een brief of e-mail ontvangen waarin het abonnementsnummer en pincode vermeld staan. Met deze nummers heb je ook Interactieve TV op de tv-ontvanger geactiveerd. Het abonnementsnummer bestaat uit 14 cijfers en de pincode uit 4 cijfers. Met deze nummers kun je inloggen. Kun je je abonnementsgegevens niet meer terugvinden? Klik dan op 'Inloggegevens vergeten' op de inlogpagina of kijk hier: Abonnementsnummer en pincode opvragen

Lees verder https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/de-nieuwe-itv-app-van-kpn-met-chromecast-ondersteuning-448351

Om misbruik te voorkomen mogen er maximaal 5 apparaten zijn aangemeld op de iTV app. Dit wordt bijgehouden in Apparaatbeheer. Hierin kun je de apparaten beheren die zijn aangemeld op je abonnement. Dit gaat alleen over apparaten die gebruik maken van de iTV app. Apparaatbeheer kun je terugvinden in: Profiel > instellingen > Apparaatbeheer.

Met hoeveel mensen kan ik tegelijk online tv-kijken?
Je kunt met 3 mensen tegelijkertijd tv kijken. Dit betekent dat er 3 mensen op hetzelfde moment gebruik kunnen maken van de app of de website (interactievetv.nl). De tv-ontvanger telt niet mee
Hoe kan ik met meerdere gezinsleden gebruik maken van de iTV app?
In aanvulling op het verder complete antwoord door Tycha gegeven door niet je KPN id te gebruiken, maar de combinatie abonneenummer en pincode. Even uitlichten je moet niet net je KPN-id inloggen het kan.
Reputatie 2
Thanks,

Ik zie nu inderdaad dat er een knopje bovenin zit waarmee je kunt wissen tussen de twee opties KPNid en abonnementsnummer
Dat was mijn niet opgevallen.

Reageer