Beantwoord

Inloggen Netflix lukt niet

  • 4 November 2019
  • 16 reacties
  • 365 keer bekeken

Als ik wil inloggen op mijn netflix account loopt het kastje vast ook al met een andere afstandbediening probeert loopt die nog vast deed het altijd opeens moest ik opnieuw inloggen en dat kan nu niet meer

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 12 November 2019, 18:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Reputatie 7

Hoi @Lisahanna, welkom om het forum! Dat je eerst wel kon inloggen op Netflix en nu niet meer is gek. Het werkt met verschillende afstandsbedieningen niet begrijp ik, dan zal het daar niet aan liggen. Heb je de tv-ontvanger ook al eens opnieuw ingesteld? Daarmee wordt de ontvanger helemaal opnieuw ingesteld, inclusief de Netflix app. Als je dat nog niet gedaan hebt, zou je dat kunnen doen? Ik hoor graag van je of het daarna weer beter gaat.

De tv ontvanger heb ik ook al een paar keer opnieuw ingesteld van alles probeert maar het lukt niet

@Jasper weer je al een oplossing?

Reputatie 5
Badge +4

@LisahannaKon u voorheen wel op de KPN ontvanger Netflix kijken? Ja dus, had er overheen gelezen(geen punten etc.). Welke type KPN ontvanger is het??

@Jasper  het is de hmb2260

Reputatie 5
Badge +4

@Lisahanna Dat lijkt mij een ‘oudje’, zou hem laten omruilen voor een Arris ontvanger.

@Spacestar hoe kan ik hem omruilen dan

Reputatie 5
Badge +4

@Lisahanna Er moet hier ergens een link zijn voor het ‘kunnen/mogen’ omruilen van een ontvanger.
Jasper leest straks ook dit bericht en zal u verder helpen.
Netflix is het best te bekijken via een nieuwere ontvanger (o.a. Arris).
Zelf ken ik de Arcadyan HMB 2260 niet, via Google zie ik ook Telfort staan als provider.
Ik weet dus niet of dit een standaard KPN ontvanger is.

@Jasper Kunt u TS (Lisahanna) helpen hiermee??

Reputatie 7

De HMB2260 is geschikt voor Netflix, die hoeft daarvoor niet omgeruild te worden via de website. Telfort gebruikt (afgezien van de 4K-ontvangers) dezelfde apparatuur als ons, dus je kunt hen daarbij ook tegenkomen inderdaad :slight_smile: Alles wat later dan de Motorola VIP1853 is uitgekomen ondersteunt Netflix. De HMB2260 kwam uit rond dezelfde tijd als de Arris VIP2952 en ze hebben hiervoor dezelfde mogelijkheden. Als een ontvanger Netflix niet ondersteund, zal je de app überhaupt niet kunnen zien :wink:

 

Dat het na de reset ook nog niet lukte is wel vreemd @Lisahanna, de ontvanger loopt in zijn geheel vast? Is dit als je via de menuoptie 'Apps op tv’ naar Netflix gaat of als je naar kanaal 200 gaat? Zit er een verschil in het resultaat afhankelijk van de weg die je gekozen hebt? Je had het in je eerste bericht over verschillende afstandsbedieningen, betekent dat dat je nog een tv-ontvanger van ons hebt? Hoe gaat het inloggen op Netflix daarom?

@Jasper het maakt niet uit hoe ik wil inloggen bij beide loopt de ontvanger helemaal vast .

Op de andere ontvanger heb ik geen problemen met het inloggen

@Jasper weet je al een oplossing?

Reputatie 7

Ik heb overleg gehad en daarbij zijn verschillende opties de revue gepasseerd, ik denk dat we de bewuste ontvanger het beste kunnen vervangen. Zeker omdat de andere geen enkel probleem heeft hiermee lijkt het specifiek aan de ontvanger te liggen. Zou je daarvoor jouw forumprofiel kunnen voorzien van jouw postcode, huisnummer en het serienummer van de bewuste tv-ontvanger (die kan je op de sticker aan de onderkant vinden) bij "Persoonlijke opmerkingen”? Als je dat gedaan hebt kan je hieronder reageren, dan weet ik dat je dat gedaan hebt.

@Jasper ik heb het gedaan

Reputatie 7

Ik zie het, helemaal goed. Ik heb daarmee meteen een nieuwe ontvanger verzonden. In privébericht heb ik je daar meer informatie over gestuurd. Laat je weten hoe het met de nieuwe ontvanger gaat?

@Jasper ik heb de nieuwe ontvanger en het werkt perfect kan weer netflix kijken bedankt voor je hulp

Reputatie 7

Graag gedaan @Lisahanna, goed om te lezen dat dat het inderdaad was! Veel kijkplezier weer en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden :slight_smile: