Beantwoord

installeren

  • 6 December 2019
  • 5 reacties
  • 171 keer bekeken

Hoe kom ik er achter wat mijn abonnementsnummer is?

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 9 December 2019, 15:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hallo @Anna101 , dat staat onder andere op een factuur of in MijnKPN.

Reputatie 7
Badge +24

Volgens mij staat je abonementsnummer wat je in moet vullen bij installatie van interactieve tv niet op de factuur. Daar staat wel je klantnummer op, maar dat is een ander nummer.

Volgens mij staat je abonementsnummer wat je in moet vullen bij installatie van interactieve tv niet op de factuur. Daar staat wel je klantnummer op, maar dat is een ander nummer.


Abonneenummer of klantnummer is mij om het even @Nick83 .

@Anna101 heeft het niet over een abonneenummer om toegang te krijgen tot de tv-diensten, vandaar mijn reactie.

 

Reputatie 7
Badge +15

@Anna101 Welkom op het forum. De vraag is in dit geval inderdaad even wat je bedoelt. Als je je klantnummer bedoelt dan staat deze inderdaad bijvoorbeeld op de factuur. Als je je abonnementsnummer bedoelt, die je bijvoorbeeld nodig hebt voor het activeren van je tv ontvanger dan kun je hier vinden hoe je deze kunt achterhalen. 

Reputatie 7
Badge +15

@Anna101 Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!