Beantwoord

Instellingen worden bij elke installatie van de iTV app weer teruggezet naar de defaults!

• 30 december 2018
  • 4 reacties
  • 97 keer bekeken

Reputatie 7
Waarom worden de instellingen bij elke update van de iTV app weer teruggezet naar de defaults?

Voor je het weet is je databundel weg omdat je dacht dat je kijken via 3G/4G had uitgezet...

...maar ja, na een update staat die dus doodleuk weer aan.

En ook de kwaliteitsinstellingen moeten weer opnieuw gezet worden.

icon

Beste antwoord door Alex_P 4 januari 2019, 16:43

Dat van het uit- en weer inloggen staat nu op het lijstje om te laten fixen. Thanks voor het onder de aandacht brengen.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hi wjb. Goede vraag, ik ga dit navragen hier en kom er nog op terug.
Reputatie 7
Badge +19
Hi wjb, zie hieronder de reactie die ik heb ontvangen.

"Hoi Alex,

Reactie 2: We hebben het getest en voor ons lijkt het in het update scenario wel goed te gaan voor Android en iOS. Wat we wel zien op Android, is dat de instellingen gereset worden als je opnieuw inlogt. Zou dit ook het geval geweest kunnen zijn bij de klanten die hier op het forum een melding van gemaakt hebben?

Reactie 1: De instellingen zouden niet automatisch gereset moeten worden. We gaan dit scenario testen, en mochten de instellingen inderdaad gereset worden, dan zorgen we dat dit vanaf de volgende update niet meer gebeurt."

Kan dit bij jou ook het geval zijn geweest?
Reputatie 7
Het klopt inderdaad dat de instellingen bij het uit- en opnieuw inloggen naar de defaults teruggezet worden en dat is natuurlijk ook niet de bedoeling.
Nu log ik eigenlijk nooit uit en toch constateer ik na een update vrijwel altijd dat de instellingen weer naar de defaults teruggezet zijn. Ik zal het bij de volgende update opnieuw in de gaten houden.
Reputatie 7
Badge +19
Dat van het uit- en weer inloggen staat nu op het lijstje om te laten fixen. Thanks voor het onder de aandacht brengen.

Reageer