Beantwoord

Interactief kastje doet niets meer

• 24 juni 2018
  • 6 reacties
  • 92 keer bekeken

Mijn tv-kastje doet niets meer, kan ik een nieuwe krijgen? Tijdens het wk is dat toch vervelend

Admin: titel aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Burhan 24 juni 2018, 16:53

Ik neem het even van Erik over!

Heb je een wat oudere ontvanger, dan kun je deze hier omruilen.

Heb je een Arris VIP2952, Arcadyan HMB2260 of de 4K ontvanger, dan kan ik de ontvanger voor je omruilen. Als het via de link niet lukt, wil je dan reageren op mijn privébericht? Ik kom dan gauw bij je terug met meer informatie.

Ik hoor graag van je!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Janus! We hebben niets meer van je gehoord. Ik ga er vanuit dat het probleem met de ontvanger dan ook is opgelost. Mocht dat toch niet zo zijn, vul je gegevens in op je profiel (alleen zichtbaar voor jou en ons Moderators) en laat het weten. Dan ga ik hiermee aan de slag.
Reputatie 5
Badge +11
Ik neem het even van Erik over!

Heb je een wat oudere ontvanger, dan kun je deze hier omruilen.

Heb je een Arris VIP2952, Arcadyan HMB2260 of de 4K ontvanger, dan kan ik de ontvanger voor je omruilen. Als het via de link niet lukt, wil je dan reageren op mijn privébericht? Ik kom dan gauw bij je terug met meer informatie.

Ik hoor graag van je!
De rest doet het prima, alleen het kastje niet meer. Reset en alles maakt niet uit. Is erg irritant
Reputatie 7
Badge +27
Dat klinkt inderdaad niet goed. Heb je de reset geprobeerd?

Hoe is de ontvanger aangesloten op de Experia Box? Doen je andere diensten het nog wel?
Hij geeft 3 rode lampjes voor en heeft geen beeld en geen geluid
Reputatie 7
Badge +27
Hey Janus, welkom op het forum! Wat is er precies aan de hand met je ontvanger? Je zegt hij doet niets meer. Start hij niet meer op? Zie je een foutmelding?

In veel gevallen helpt het om de ontvanger te resetten. Gebruik dan, als de ontvanger geen beeld geeft, manier 2.

Als dat niet helpt, hoe is de ontvanger aangesloten op de Experia Box? Doen je andere diensten het nog wel?

Reageer