Beantwoord

Interactieve tv

• 17 april 2015
  • 12 reacties
  • 628 keer bekeken

Door een stroomstoring is zowel mijn modem als de tv-ontvanger gereset.

Nu is de mogelijkheid om een programma te pauseren niet meer aanwezig. Zal wel een kleinigheid zijn, maar ik kan het niet vinden.

Moden en tv-ontvanger nogmaals gereset, geen resultaat.

Trouwens merk ik nu dat het lampje  "Wireless"  constant snel knippert? Heeft dit met FON te maken?

icon

Beste antwoord door ed-gunnewg 20 april 2015, 10:26

Heb via live chat contact gehad met een webcare medewerker die een niet ontvanger gaat sturen. De service vind ik geweldig en ben zeer tevrede met Alles in één

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +31
FON staat volkomen los van tv en je eigen internet. Is een klein stukje gereserveerde ruimte apart van je eigen bandbreedte. Of het knipperende lampje daar mee te maken heeft kan ik je niet zeggen helaas.

Maar nu je pauze. Heb je de ontvanger al eens helemaal gereset? Door in menu naar instellingen te gaan en dan druk je twee keer op de gele knop.

Welk type ontvanger betreft het? En welk type modem?

En Ed. Titel dekt de vraag niet.

Hallo Peter,

Bedankt voor je antwoord.

Je zegt: "Door in menu naar instellingen te gaan en dan druk je twee keer op de gele knop" maar dat werkt bij mijn ontvanger dus niet. Heb hem zoals ik al gezegd heb 2 keer gereset.

De tv ontvanger is een Arris Vip 2952. De modem is een experiabox V9.

Wat betreft: Titel dekt de vraag niet, het gaat tenslotte over mijn Interactieve TV of wel de instellingen daar van.

Maar: ik ben ook een heel tevreden klant.

Reputatie 7
Badge +31
Dat die manier van resetten niet werkt, is wat 'zorgelijk'. Dat hoort niet.

Wat de titel betreft, dit hele forumdeel heet interactieve tv. 

Je onderwerp titel kan dan toch beter zijn: pauze werkt niet meer.

Het zou niet overzichtelijk worden als iedereen titel "interactieve tv" geeft in het forumdeel met diezelfde naam. Want dat het daarover gaat maakt het forumdeel al duidelijk namelijk. ;)

Wanneer ik naar instellingen ga dan zie ik een lijst met allerlei "instellingen" en alleen de mogelijkheid opties. Druk ik twee keer op geel  dan zie ik de mogelijkheden: software verwijderen en terug fabrikesinstellingen. Er wordt niets gereset.

Dat invullen van het onderwerp is me ook duidelijk.

Als ik hier in het forum een bericht wil posten krijg ik de mededeling: Er is een onverwachte fout opgetreden, maar het blijkt dat het bericht toch is gepost. Maar dat is meer een vraag voor KPN denk ik. Ik hoorde dat ze hierover al problemen schenen te hebben.

Dat constant knipperende wireless lichtje komt je dat bekend voor?

Reputatie 7
Badge +31
ed-gunnewg schreef:
Wanneer ik naar instellingen ga dan zie ik een lijst met allerlei "instellingen" en alleen de mogelijkheid opties. Druk ik twee keer op geel  dan zie ik de mogelijkheden: software verwijderen en terug fabrikesinstellingen. Er wordt niets gereset.

Je dient vervolgens beide opties op ja te zetten en "bewaar instellingen" kiezen. Daarna weer 'ja' om resetten te starten. Zie ook deze uitleg.

ed-gunnewg schreef:
Als ik hier in het forum een bericht wil posten krijg ik de mededeling: Er is een onverwachte fout opgetreden, maar het blijkt dat het bericht toch is gepost. Maar dat is meer een vraag voor KPN denk ik. Ik hoorde dat ze hierover al problemen schenen te hebben.

Dat constant knipperende wireless lichtje komt je dat bekend voor?

Heeeeel af en toe krijg ik die foutmelding ook (in Google Chrome, andere browsers nog niet geprobeerd).

En van dat lampje. Ik heb even voor je gegoogled. En daar is wel e.e.a. te vinden, kijk zelf maar even (klik).

Peter,

nogmaals bedankt, zoals je merkt ben ik nog geen "super expert" maar ik ben wel heel tevreden over alles in één van KPN. En dat er zo nu en dan iets niet helemaal werkt zoals bedoelt kan voorkomen.

TV ontvanger nu gereset op de manier zoals aangegeven. Vond het een beetje eng om terug naar de fabrieksinstellingen te gaan. TV sneeuwt nu, maar het zal zo wel weer voorjaar worden. ;-)

Helaas TV-ontvanger gereset volgens methode gele knop, maar de uitzending is nog steeds niet te pauseren.

Reputatie 7
Badge +31
FLUT. Ik denk dat ie dan omgeruild moet worden. Je kunt daarvoor wachten tot een webcare medewerker op dit topic komt (wachttijd ca. 4 dgn). Hij/zij regelt het dan zo voor je.

Ik denk dat je mijn vorige bericht wat je als oplossing had aangezet maar weer uit moet zetten als oplossing. Want het geeft niet de oplossing van je probleem. (via opties bij bericht).

p.s. om de nieuwe dan aan te melden heb je je itv-abonneenummer en pincode nodig.

Hallo Peter,

Het is nu maandagmorgen 20 april (weekend weg geweest) en heb net de TV-ontvanger nog maar eens gereset, voordat ik je antwoord had gelezen.

Helaas werkte het weer niet (zoals je eigenlijk al aangaf)

Ik heb je bericht wat ik als "de oplossing" had aangegeven inderdaad maar weer uit gezet.

Dacht echt dat het dat zeker moest zijn.

Het wachten is nu op een webcare medewerker.

Abonneenummer en pincode heb ik in mijn bezit.

Heb via live chat contact gehad met een webcare medewerker die een niet ontvanger gaat sturen. De service vind ik geweldig en ben zeer tevrede met Alles in één

Reputatie 7
Badge +18
We zijn nu een week verder, heeft u de nieuwe ontvanger? En is de problemen inmiddels opgelost?

Hallo Dennis, vlak na de ontvangst van de nieuwe ontvanger een weekje vakantie.

Maar alle problemen zijn opgelost door deze nieuwe ontvanger. Nog hartelijke dank

daarvoor.

Reageer