Beantwoord

Interactieve tv

okay ja krijg hem niet gestart stroom eraf gehaald ontvanger gerest no joy
icon

Beste antwoord door Vikash 4 oktober 2018, 13:48

Bedankt voor het aanvullen van jouw gegevens. Omdat de tv-ontvanger helemaal niet meer werkt zal ik een nieuwe moeten toesturen om dit probleem te verhelpen. Vrijdag 5 oktober na 14:30 uur ligt er een nieuwe klaar op een servicepunt bij jou in de buurt (zie privébericht) Ik wil je vragen om de oude tv-ontvanger (incl. evt. voedingsadapter) verpakt in een doos mee te nemen en te voorzien van het retouradres: KPN, Antwoordnummer 10119, 2400VB Alphen aan den Rijn. Niet vergeten om een geldig identiteitsbewijs mee te nemen, daar zal naar gevraagd worden. Laat je mij weten hoe het afloopt? 😉
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Goedemiddag @taniasan. Wat vervelend dat de tv-ontvanger niet meer werkt. Krijg je een foutcode te zien op de televisie? Is het inmiddels al verholpen? Mocht dit niet het geval zijn dan wil ik je vragen om je KPN Forum profiel (Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators) te voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld?
Done
Reputatie 7
Badge +15
Bedankt voor het aanvullen van jouw gegevens. Omdat de tv-ontvanger helemaal niet meer werkt zal ik een nieuwe moeten toesturen om dit probleem te verhelpen. Vrijdag 5 oktober na 14:30 uur ligt er een nieuwe klaar op een servicepunt bij jou in de buurt (zie privébericht) Ik wil je vragen om de oude tv-ontvanger (incl. evt. voedingsadapter) verpakt in een doos mee te nemen en te voorzien van het retouradres: KPN, Antwoordnummer 10119, 2400VB Alphen aan den Rijn. Niet vergeten om een geldig identiteitsbewijs mee te nemen, daar zal naar gevraagd worden. Laat je mij weten hoe het afloopt? 😉
Reputatie 7
Badge +15
Heb je de nieuwe tv-ontvanger al opgehaald/aangesloten en is het probleem inmiddels verholpen?
Reputatie 7
Badge +15
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat de nieuwe tv-ontvanger werkt. Anders weet je ons te vinden!

Reageer