Beantwoord

Telfort Thuis pakket niet te zien in MijnKPN

  • 27 January 2020
  • 9 reacties
  • 182 keer bekeken

Waarom zie ik alleen mijn mobiele abonnement in MijnKPN en niets over mijn tv abonnement?

icon

Beste antwoord door Anonymous 27 January 2020, 22:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Je dient je Thuis abonnement zélf te koppelen in je MijnKPN Account.

Dat lukt niet omdat we zijn overgegaan van Telfort naar KPN

Hallo @Caatje65 , alleen de mobiele abonnementen zijn gisteren overgegaan naar KPN.

De thuisabo's volgen in de loop van dit jaar, daar word je bijtijds door Telfort over geïnformeerd.

 

Reputatie 7
Badge +22

Dat lukt niet omdat we zijn overgegaan van Telfort naar KPN

Dit geeft inderdaad wat problemen, dit zal een KPN moderator moeten oplossen. Deze beantwoorden meestal tussen nu en 48 uur, want er zou iets in het systeem van KPN iets niet goed staan.

Dat lukt niet omdat we zijn overgegaan van Telfort naar KPN

Dit geeft inderdaad wat problemen, dit zal een KPN moderator moeten oplossen. Deze beantwoorden meestal tussen nu en 48 uur, want er zou iets in het systeem van KPN iets niet goed staan.

Hallo @Dennis Schreve , zie mijn reactie hierboven aan @Caatje65 

Reputatie 7
Badge +22

Hallo @Dennis Schreve , zie mijn reactie hierboven aan @Caatje65 

Ja klopt @JanD, ik zie het nu ook. Bedankt voor de terugkoppeling. 👍 Ik had deze even over het hoofd gezien. 

Oké dan wachten we af! Thanks voor de reacties

Dit inderdaad:

Hallo @Caatje65 , alleen de mobiele abonnementen zijn gisteren overgegaan naar KPN.

De thuisabo's volgen in de loop van dit jaar, daar word je bijtijds door Telfort over geïnformeerd.

 

Thank, @JanD :relaxed:

Reputatie 7

Hoi @Caatje65, welkom op het KPN Forum! Als jouw tv abonnement van Telfort is klopt het helemaal dat je die niet in de MijnKPN ziet.

Alleen de mobiele abonnementen zijn op dit moment overgezet, de Thuis pakketten volgen later dit jaar zoals Jan al aangeeft. Alle informatie van het Telfort Thuis pakket zal je in de Mijn Telfort kunnen vinden.