Beantwoord

interactieve tv aansluiten

  • 18 December 2019
  • 17 reacties
  • 155 keer bekeken

LS,

 

gisteren heb ik het abonnement van mijn uitgebreid met interactieve tv nadat ze (en de rest van het gebouw) werd verrast dat het Ziggo contract met de verhuurder was verbroken en deze ook niet meer terugkomt. Nu wordt deze pas de 24e geactiveerd. Zelf ben ik nog in het bezit van een interactieve tv ontvanger omdat mijn abonnement was opgezegd. Wat zijn de mogelijkheden om toch het proces bij KPN te versnellen zodat ze het liefst vandaag al tv kan kijken.

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 19 December 2019, 13:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Die tv ontvanger zal inmiddels hopeloos verouderd zijn denk ik.

Badge +19

Een medewerker van kpn reageert doorgaans binnen 48uur.  Even bellen is dus sneller. 0800-0402 dag en nacht gratis bereikbaar.

de ontvanger is hooguit 2 jaar oud, dus dat valt mee, daarnaast heb ik al contact gehad met een helpdesk medewerkster en die gaf aan niets te kunnen betekenen, vandaar dat ik hier een poging waag bij een van de medewerkers.

Badge +19

De doorlooptijd van de order is echt wel een paar dagen. Het is niet een kwestie van een schakelaar omzetten. Of de bestaande ontvanger gaat werken is nog maar de vraag. Gewoon af en toe kijken of het signaal er al op staat kan natuurlijk altijd.

Reputatie 7
Badge +24

De ontvanger zal sowieso niet zomaar werken, hij moet eerst geregistreerd worden onder het nieuwe abonnement. Dat moet een KPN medewerker handmatig doen. Maar ik gok dat hij/zij dat niet zal doen, er is immers een nieuwe ontvanger onderweg. 

ik heb wel inmiddels het abbo nummer binnen met pin code voor de tv app, kan altijd een poging wagen en anders is het gewoon afwachten.

Reputatie 7
Badge +24

...nadat ze (en de rest van het gebouw) werd verrast dat het Ziggo contract met de verhuurder was verbroken en deze ook niet meer terugkomt. 

Ik vermoed dat Ziggo het analoge signaal er af gehaald heeft. Dat is geen verrassing, hier zijn ze al sinds april 2028 mee bezig: https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/analoge-tv

 

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @molenhuis 
Heb je dan al een Experiabox?
Zonder deze zal de TV-ontvanger ook niet gaan werken.

Reputatie 7
Badge +24

Hallo @molenhuis 
Heb je dan al een Experiabox?
Zonder deze zal de TV-ontvanger ook niet gaan werken.

Voor zover ik het begrijpt heeft @molenhuis gewoon al lange tijd internet van KPN.

Dat klopt, internet en bellen met experiabox is in huis aanwezig

Via internet kan je i.i.g. ‘gratis’ naar de NPO kijken via npostart.nl .

Reputatie 7
Badge +24

En je kunt een account nemen op Netflix. Volgens mij is dat de eerste maand gratis, en kun je aan het einde van die maand opzeggen. Dan kost het je niets. Zo kom je de komende dagen wel door lijkt me :wink:

Hoi @molenhuis . Ik zie dat je jouw profiel hebt ingevuld.

 Kloppen de gegevens wel? Want ik vind geen actief vast abonnement op dat adres.

Dat klopt, het is ook voor iemand anders

Reputatie 7
Badge +24

Dat klopt, het is ook voor iemand anders

Dan moet je de gegevens van die persoon invullen.

Oeh, gelukkig. Ik was al bang dat er een fout gemaakt was .

Aangezien accountnummer en pin al wel bekend zijn is er een kans dat het via itvonline al wel werkt. Je kunt het op zijn minst eens proberen.

Mocht het niet lukken zit er niets anders op dan af te wachten. Je kunt in sommige gevallen oude ontvangers aanmelden maar vaak zijn die al gekoppeld. En als dat al gebeurt is, gaat het sowieso niet lukken. 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.