Sticky Vraag

Interactieve tv afstandsbediening instellen / afstandsbediening kapot

• 15 november 2012
  • 3552 reacties
  • 637808 keer bekeken

Toon eerste bericht

3552 reacties

super marcia! Heel erg bedankt.
Reputatie 7
Badge +27
Graag gedaan!

@Sytzefennema welkom! Ook voor jou komt er binnen twee werkdagen een nieuwe afstandsbediening aan.
Mn afstandsbediening is ook kapot gegaan. Ik heb geprobeerd om hm opnieuw te koppelen en batterijen verwisseld. Als ik kijk naar de andere die het nog wel doet dan gaat daar ook een lampje branden wanneer er een knop ingetoetst worden. Dit gebeurd niet met de "kapotte" daar blijft alles uit wanneer er een knop ingedrukte word. Daarom zou ik via dit bericht graag een nieuwe willen aanvragen.
Hai
kan ik ook online een nieuwe afstandsbediening krijgen
Hij is, denk ik bijna zekerste weten, door vocht kapot
mvh ashlee
Reputatie 7
Badge +27
Welkom @Ton v_Z! Je bent op de goede plek. Vul je gegevens in op je profiel, en laat hier weten als je dit gedaan hebt. Dan sturen we een nieuwe.
ik heb het profiel ingevuld
Reputatie 7
Badge +24
@Ashlee: Kun je je gegevens invullen in je profiel en ons hier een seintje geven als dat is gebeurd?

@Ton v_Z: De nieuwe AB is onderweg! Duurt ongeveer 2 werkdagen. 🙂
Super dank u wel.
Beste heer/ mevrouw,

1 van mijn KPN afstandbedieningen is stuk, is het mogelijk om hiervoor een nieuwe te ontvangen?

met vriendelijke groet,

Bouwe

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 3
Die zul je moeten bestellen helaas.
Misschien dat @RobinFlikkema nog een kortingscode weet. Iets in de trant van AB2019

*Admin: Reactie samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +10
Hoi @Bw1 er is een centraal (sticky) topic Afstandsbediening instellen/kapot met aanwijzingen wat je kan doen/proberen. Kijk daar eens verder.

Aan het eind staat daar:
Werkt je afstandsbediening nog steeds niet, ondanks bovenstaande oplossingen? Vul dan jouw forumprofiel aan met; postcode, huisnummer en naamcontractant en laat het in daar in een reactie weten!
We helpen je graag :)

Meestal wordt er dan al snel een nieuwe afstandsbediening naar je toe gestuurd.

Succes!

*Admin: Reactie samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +15
@Bw1 Ik heb jouw vraag verplaatst naar het centrale topic. Wat is er precies mee aan de hand met de afstandsbediening? Heb je de batterijen al vervangen? Als de afstandsbediening echt kapot is krijg je natuurlijk een nieuwe toegestuurd. Ik hoor graag van je!
Bepaalde knoppen (o.a. Nr 3) geeft geen/slecht signaal meer. Ook niet na vervangen vd batterijen.
Mvg
Bouwe
mijn afstandsbediening werkt niet meer de knoppen werken bijna niet meer de batterijen vernieuwd en nog geen resultaat

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +15
@Bw1 Dat is erg jammer. Ik heb zojuist een nieuwe besteld. Binnen 2 werkdagen heb je een nieuwe in huis. Het is een postzending dus je hoeft er niet voor thuis te blijven.

@f.vande.nieuwegiessen Wat vervelend dat de afstandsbediening niet meer goed functioneert. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra we je gegevens heb ontvangen kunnen we een nieuwe toesturen. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Hi, mijn afstandsbediening reageert helemaal niet meer. Nieuwe baterijen werkt ook niet. In hoeverre is het mogelijk om kosteloos een nieuwe te krijgen?
Reputatie 7
Badge +18
Hi, mijn afstandsbediening reageert helemaal niet meer. Nieuwe baterijen werkt ook niet. In hoeverre is het mogelijk om kosteloos een nieuwe te krijgen?
@henk123456 Dat is mogelijk. Als je je klantnummer nog in je profiel vermeldt stuur ik er eentje op.
@Bart_ Super, ik heb het ingevuld!
Reputatie 7
Badge +18
@henk123456 Yes. en ik heb 'm verstuurd!
Mijn afstandbediening werkt niet meer naar behoren. De aan/uit knop werkt niet meer...
De rest werkt wel maar we moeten het kastje nu handmatig aan en uit zetten. Niet echt handig...
Onze afstandsbediening is helaas kapot. De aan- en uit-knop werkt niet meer.
We hebben het alles-1-pakket...de witte afstandsbediening...
Zouden we een nieuwe kunnen krijgen?

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Reputatie 7
Badge +27
Ha @Mekkel en @EdwinBooyink, jullie krijgen binnen twee werkdagen een nieuwe afstandsbediening toe gestuurd!
Goedemorgen, onze afstandsbediening is kapot. Het batterij kapje is afgebroken en de meeste knopjes werken niet meer.

Is het mogelijk een nieuwe te ontvangen ?

Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +15
Goedemorgen @Angeladendaas. Wat vervelend dat de meeste knoppen niet meer werken. Ik heb zojuist een nieuwe afstandsbediening toegestuurd. Binnen 2 werkdagen heb je een nieuwe in huis.
Helaas is onze afstandbediening overleden, is het mogelijk dat ik een nieuwe kan ontvangen?

Reageer