Sticky

Interactieve tv afstandsbediening instellen / afstandsbediening kapot

• 15 november 2012
  • 3984 reacties
  • 647427 keer bekeken

Toon eerste bericht

3984 reacties

Reputatie 7
Badge +16
@Egbert B. Wij hebben de mogelijkheid om een nieuwe afstandsbediening toe te sturen. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer en klantnummer?Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?
Onze witte KPN afstandsbediening is kapot. Hoe kan ik een nieuwe aanvragen?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +16
@Wendela48 Ik heb zojuist een nieuwe afstandsbediening toegestuurd. Binnen 2 werkdagen heb je een nieuwe in huis.

@Egbert B Ik zie dat je je gegevens al hebt achtergelaten op het KPN Forum profiel. Ik heb jou ook een nieuwe afstandsbediening toegestuurd. 🙂
@Sunfield, ook voor jou heb ik hem aangevraagd.
Ontvangen 🙂 bedankt voor de snelle service. Helemaal goed.
Onze afstandbediening van interactieve tv reageert niet meer. Opnieuw instellen lukt daardoor ook niet meer. Batterijen hebben we al vervangen en geen succes.
Is het mogelijk dat wij een nieuwe toegestuurd krijgen?

@Vikash: zit er een logica in de codes? Ik ben nog steeds aan het vechten met mijn nieuwe JVC televisie.

Als bijvoorbeeld 186 niet werkt, werken alle codes 187-189 dan ook niet?
Of is het niet zo simpel?

Met de generieke methode (code 20 en 7 minuten standby toest indrukken tot hij afschakelt), heb ik hem werkend gekregen, maar dan doen de volume knoppen raar (ze schakelen naar een andere 'source').
Dus ik hoop dat er toch een code is, maar ze alle 1000 proberen... tja.
Reputatie 7
Badge +16
@bartenvera27 Dat is mogelijk, binnen 2 werkdagen heb je een nieuwe afstandsbediening in huis

@Arjan202 Helaas is dat niet zo. Weet je het modelnummer van je televisie? Vaak vindt je dit op de achterkant van de televisie. Je kan op deze pagina het merk en daarna het modelnummer van de televisie invullen. Mocht dit niet lukken, probeer dan eens de snelcode ‘20’. Lukt het ook niet met snelcode 20? Dan kan de afstandsbediening helaas niet ingesteld worden op jouw merk televisie.
Beste KPN,

Mijn oma heeft sinds januari interactieve tv van jullie met daarbij een nieuwe afstandsbediening. Vandaag kwam ik bij haar op bezoek en nu doet de afstandsbediening het niet meer. Ik heb voor haar de verschillende tips die jullie geven geprobeerd en de batterijen vervangen, maar helaas gebeurt er helemaal niks. Door vergeetachtigheid kan ze helaas ook niet precies vertellen wanneer of wat er is mis gegaan. Wat kan ik nu het beste doen? Ze is wel redelijk aan de tv gehecht voor afleiding. Ik krijg het idee dat de afstandsbediening echt kapot is, maar ze heeft hem nog niet zo lang dus dat snap ik niet helemaal. Ik hoor graag van jullie.

Vriendelijke groet, Anne Meerdink
Onze afstandbediening van interactieve tv reageert niet meer bij bepaalde knoppen. Batterijen hebben we al vervangen en geen succes.
Is het mogelijk dat wij een nieuwe toegestuurd krijgen?
Reputatie 7
Badge +27
@C Bakker Sprenkeling: Geen probleem, Anne! Ik heb een nieuwe afstandsbediening opgestuurd, hij ligt met een dag of twee in de brievenbus.

@mwal76, voor jou geldt hetzelfde 🙂
Sinds gisteren is een van de twee afstandsbedieningen defect. ik kan nog wel het kastje aan zetten maar voor de rest werkt niks meer, neem ik de andere afstandsbediening dan kan ik weer alles bedienen.

Reputatie 7
Badge +16
Goedemiddag @Robert68. Welkom op het forum! Wat vervelend dat afstandsbediening defect is. Zou je je naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Zodra we je gegevens hebben kunnen we een nieuwe toesturen. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?
Ggegevens toegevoegd
Reputatie 7
Badge +16
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Binnen 2 werkdagen heb je een nieuwe afstandsbediening in huis.🙂
@C Bakker Sprenkeling: Geen probleem, Anne! Ik heb een nieuwe afstandsbediening opgestuurd, hij ligt met een dag of twee in de brievenbus.

@mwal76, voor jou geldt hetzelfde :)

Super bedankt top geregeld zo!!
Beste KPN,

We kijken graag televisie, maar de afstandsbediening heeft kuren. We kijken vaak terug en willen dan vooruit kunnen spoelen, maar de knop vooruit doet het tegenwoordig alleen nog maar als we de knop flink indrukken en dan de knop heen en weer bewegen.
Zouden wij een nieuwe afstandsbediening mogen ontvangen? Om zo ons kijkplezier voort te kunnen zetten.

Groeten Jan Oost

*Admin: topic samengevoegd met verzameltopic
Reputatie 7
Badge +19
@Sorbodoekje Ja hoor, geen probleem! Zou je daarvoor jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan kan ik een nieuwe afstandsbediening voor je aanvragen. Stuur je hier weer een bericht als je de gegevens hebt aangevuld?
Goedenavond, onze afstandsbediening is al jaren oud en begint nu fysiek uit elkaar te vallen. Je merkt ook dat sommige knopjes niet goed meer reageren. Ik zou graag een nieuwe willen aanvragen. Ik zag dat er voorheen een kortingscode was waarmee je er kosteloos een kon ontvangen, maar dat dit vanwege misbruik is beëindigd. Kan iemand mij wellicht alsnog helpen?

Bij voorbaat dank voor de hulp.

Groeten,

Wesley
Reputatie 7
Badge +24
Hi @Wesley_K, klopt helemaal inderdaad. Gaan we regelen. Je ontvangt een nieuwe binnen 2 werkdagen in de bus.
Beste Paul,

Hartelijk dank voor de snelle hulp!

Fijne dag.

Groeten,

Wesley
Badge
De witte afstandbediening heeft de geest gegeven.
Van alles al geprobeerd.
Nieuwe baterijen.
Maar geen teken van leven meer.
Zou er een nieuwe opgestuurd kunnen worden aub.

Groet richard
Badge
Onze afstandsbediening van de interactieve tv doet het regelmatig niet meer (knopjes reageren niet). Kunnen we een nieuwe aanvragen?
Reputatie 7
Badge +27
Zeker, @Rmpspeel, hij is onderweg!

En voor jou ook een, @Ilsevdm 🙂
Beste kpn.

Mijn witte interactieve afstandbediening lijkt defect. Inmiddels batterijen vervangen en opnieuw ingesteld. Probeer contact op te nemen met uw klantenservice maar dit is erg omslachtig. Kunt u via deze forum mij verder helpen door een nieuw exemplaar te sturen. Afstandbediening is nog geen half jaar oud.

Groet
Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Wesley dronten . Ik zie dat je je profiel al hebt ingevuld en ik stuur daarom direct een nieuwe afstandbediening. Die valt eerdaags door de bus. Fijn weekend!

Reageer