Sticky

Interactieve tv afstandsbediening instellen / afstandsbediening kapot

• 15 november 2012
  • 3985 reacties
  • 647546 keer bekeken

Toon eerste bericht

3985 reacties

Beste Erwin.
Super bedankt voor deze snelle actie. Ik wens u ook een fijn weekend!!!
Goedemiddag, mijn witte afstandbediening voor interactieve tv werkt niet meer. Hij is ook al heel oud. Zou ik deze om kunnen ruilen?
Badge
Goedemiddag,

Onze afstandsbediening werkt niet zoals hij normaal hoort te werken. Het groene lampje knippert, het kastje staat op 'rec' en de afstandsbediening gaat vanzelf de hele tijd op 7 (alsof iemand het knopje 7 ingedrukt houdt)

Is de afstandsbediening kapot of hebben wij iets ingedrukt waardoor hij zo reageert?

Alvast bedankt voor de reactie
Hoi,

onze afstandsbediening voor digitale tv werkt niet meer.
Hij springt bij alles op 7 en blijft knipperen. Kan ik een andere afstandsbediening ontvangen?
Afstandsbediening iTV defect.... bovenste toetsen werken niet of slecht.
Alles nagelopen, schoonmaken en nieuwe batterijen.

Zou graag nieuwe ontvangen.
Reputatie 7
Badge +18
Goedemiddag, mijn witte afstandbediening voor interactieve tv werkt niet meer. Hij is ook al heel oud. Zou ik deze om kunnen ruilen?

Hoi,

onze afstandsbediening voor digitale tv werkt niet meer.
Hij springt bij alles op 7 en blijft knipperen. Kan ik een andere afstandsbediening ontvangen?

Afstandsbediening iTV defect.... bovenste toetsen werken niet of slecht.
Alles nagelopen, schoonmaken en nieuwe batterijen.

Zou graag nieuwe ontvangen.

Hoi iedereen,

De afstandsbedieningen zijn bij deze onderweg. 🙂
Reputatie 7
Badge +18
Goedemiddag,

Onze afstandsbediening werkt niet zoals hij normaal hoort te werken. Het groene lampje knippert, het kastje staat op 'rec' en de afstandsbediening gaat vanzelf de hele tijd op 7 (alsof iemand het knopje 7 ingedrukt houdt)

Is de afstandsbediening kapot of hebben wij iets ingedrukt waardoor hij zo reageert?

Hi Melaniea, welkom hier.

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Badge
Mijn afstandsbediening lijkt 'overleden': geeft geen enkele reactie meer, alle opties die genoemd zijn geprobeerd. Ook het TV-toestel zelf reageert niet meer. Graag wil ik een nieuwe. Ik heb een Motorola 1903 ontvanger, en een klein model witte afstandsbediening.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Goedemorgen,
Onze afstandsbediening werkt niet meer.
Groene lampje blijft branden en geen enkele knop werkt meer.
Kunnen jullie aub een nieuwe opsturen?
Groeten, Guido
Reputatie 7
Badge +27
Welkom Guido! Het groene lampje blijft constant branden, ook als je niets doet? Kun je de batterijen er even uit halen en na een paar seconden weer terugstoppen? Als dat niet werkt, laat het weten, dan sturen we direct een nieuwe afstandsbediening.
Badge

Goedemiddag,

Hi Melaniea, welkom hier.

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?

Hoi Alex,

Bedankt voor je reactie. Ik heb zojuist de gegeven s aangevuld

Groeten,
Melanie
Reputatie 7
Badge +27
Hoi Melanie, ik zie dat er net een paar minuten geleden een afstandsbediening is verzonden dus dat komt helemaal goed 🙂
Reputatie 7
Badge +16
@WimBAW Wat vervelend dat de afstandsbediening defect is. Ik heb zojuist een nieuwe toegestuurd. Binnen 2 werkdagen heb je het in huis. Je geeft aan dat je op dit moment een Motorola 1903 tv-ontvanger hebt. Je kan deze tv-ontvanger gratis omruilen voor een nieuwere type tv-ontvanger. Dit kun je doen op deze pagina.
Helaas, onze afstandbediening werkt ook niet meer. Een aantal knoppen weigeren dienst..
Graag hoor ik hoe dit kan wirden opgelost.

Mvg, Sander
Welkom Guido! Het groene lampje blijft constant branden, ook als je niets doet? Kun je de batterijen er even uit halen en na een paar seconden weer terugstoppen? Als dat niet werkt, laat het weten, dan sturen we direct een nieuwe afstandsbediening.

Hoi Joran,
dat had ik al geprobeerd, zelfs met nieuwe batterijen. Probleem blijft helaas hetzelfde.
Grt, Guido
Reputatie 7
Badge +27
@Sander12 en @GuidoMST er is voor jullie allebei een nieuwe onderweg! Binnen twee werkdagen ligt 'ie op de mat.
Top!
Bedankt!

😀
Hallo, onze afstandsbediening werkt niet meer. Al meerdere malen kort achter elkaar de batterijen vervangen aangezien de tv de melding gaf dat de batterijen op zijn. Hij reageert nu helemaal niet meer. Groetjes Chrissie
Reputatie 7
Badge +17
@Christom : Hoi en welkom op het forum. Kun je jouw profiel aanvullen en mij een seintje geven? Dan regel ik een nieuwe voor je! 🙂
Dank je wel en bedankt voor de snelle reactie! Ik heb mijn profiel aangevuld.
Mijn afstandsbediening wisselt alleen nog van kanaal. Heb batterij verwisseld maar helpt niet. Ga ervan uit dat hij kapot is en vind dat ik gezien mijn jarenlange relatie met KPN recht zou hebben op gratis vervanging. De code die ik op het forum las, werkt niet meer.
Mijn vraag is dus, is het mogelijk een nieuwe te krijgen?

*Admin: reactie verplaatst naar centraal topic.
Reputatie 7
Badge +27
Dank je, @Christom, nieuwe afstandsbediening is onderweg, ligt met een dag of twee in de brievenbus :)

@Schimmie, goedemiddag. De code werkt inderdaad niet meer, daar werd misbruik van gemaakt. Ik heb inmiddels een nieuwe voor je aangevraagd.
Super hoe snel het geregeld is! Bedankt!
Badge
@WimBAW Wat vervelend dat de afstandsbediening defect is. Ik heb zojuist een nieuwe toegestuurd. Binnen 2 werkdagen heb je het in huis. Je geeft aan dat je op dit moment een Motorola 1903 tv-ontvanger hebt. Je kan deze tv-ontvanger gratis omruilen voor een nieuwere type tv-ontvanger. Dit kun je doen op deze pagina.
Dank voor de snelle reactie, en ook voor de tip van de Motorola-omruil.
Hoi,

ook hier een niet werkende afstandsbediening. Nieuwe batterijen houden het een paar dagen vol.

graag ontvang ik een nieuw exemplaar.

groet Roy

Reageer