Sticky

Interactieve tv afstandsbediening instellen / afstandsbediening kapot

• 15 november 2012
  • 3973 reacties
  • 647163 keer bekeken

Toon eerste bericht

3973 reacties

Na 2 jaar is onze afstandbediening overleden. Er zijn nog weinig knopjes te vinden die nog in te drukken zijn en daadwerkelijk reageren. Nou kwam ik de link tegen voor het bestellen van een nieuwe afstandsbediening en zag ik dat deze 15 euro kost. Ook kwam ik een aantal forum berichten tegen die aangaven dat deze ook gratis zijn te verkrijgen.

Mijn vraag is zijn deze nog gratis te verkrijgen (ben tenslotte wel een Nederlander 🙂 )?
Reputatie 7
Badge +20
@Wassink, dat is niet echt fijn lijkt me. Ik heb een nieuwe aangevraagd, die heb je binnen 2 dagen in huis!

@pascal zoet, ook jij had je gegevens al ingevuld. Voor jou is ook een nieuwe afstandsbediening onderweg 😉
@Sander12 en @GuidoMST er is voor jullie allebei een nieuwe onderweg! Binnen twee werkdagen ligt 'ie op de mat.

Dankjewel!
@Wassink, dat is niet echt fijn lijkt me. Ik heb een nieuwe aangevraagd, die heb je binnen 2 dagen in huis!

@pascal zoet, ook jij had je gegevens al ingevuld. Voor jou is ook een nieuwe afstandsbediening onderweg ;)

Topper! Bedankt!
Het klinkt als de ultieme smoes maar de hond heeft onze afstandsbediening voor interactieve tv gebruikt als bot en doet het nu niet meer. Kan ik hem ergens omruilen?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +16
@Annelies81 Dat klinkt inderdaad als een hele goede smoes. 🤣 Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra we je gegevens hebben ontvangen krijg je een nieuwe afstandsbediening. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?
Mijn afstandsbediening wisselt alleen nog van kanaal. Heb batterij verwisseld maar helpt niet. Ga ervan uit dat hij kapot is en vind dat ik gezien mijn jarenlange relatie met KPN recht zou hebben op gratis vervanging. De code die ik op het forum las, werkt niet meer.
Mijn vraag is dus, is het mogelijk een nieuwe te krijgen?

*Admin: reactie verplaatst naar centraal topic.

Wauw, dank je wel voor de snelle reactie!
Reputatie 7
Badge +27
@Annelies81: Ik zie dat je profiel is aangevuld, een nieuwe afstandsbediening komt er aan!
Badge
Mijn afstandsbediening doet helemaal niets meer. Kunt u een nieuwe sturen?
Reputatie 1
Ik heb een klassiekertje... de hond heeft mijn afstandsbediening kapot gebeten 😞. Baal er enorm van. Kan ik een nieuwe bestellen? Hij reageert totaal niet meer, want hij heeft het infrarood deel er afgebeten.

Johan de Jong
Reputatie 7
Badge +24
@Nelson2018: Hoi! Heb je al nieuwe batterijen geprobeerd? Brandt er dan wel een lampje als je op knopjes drukt? Dat wil nog wel eens de oplossing zijn. 😉

@JohnnyQ81: Ik heb een nieuwe verstuurd en ontvang je binnen 2 werkdagen in de bus. 🙂 Ik zie trouwens wel dat dit nu de 2e is dit jaar. Dus mocht dit nog een keer gebeuren, dan kan je hier één online bestellen (€15,-). Houd daar rekening mee...
Reputatie 1
@Nelson2018: Hoi! Heb je al nieuwe batterijen geprobeerd? Brandt er dan wel een lampje als je op knopjes drukt? Dat wil nog wel eens de oplossing zijn. 😉

@JohnnyQ81: Ik heb een nieuwe verstuurd en ontvang je binnen 2 werkdagen in de bus. 🙂 Ik zie trouwens wel dat dit nu de 2e is dit jaar. Dus mocht dit nog een keer gebeuren, dan kan je hier één online bestellen (€15,-). Houd daar rekening mee...

Thanks! Ik ga hem veilig opbergen voortaan. Een hond en 2 jonge kinderen zijn geen goede combinatie met een afstandsbediening ;)
Johan
Goedemorgen, zelfde hier, krijg met de witte afstandbediening de interactieve tv niet meer uit, kunt u mij een nieuwe toesturen?
Reputatie 7
Badge +24
Hi @Senna16. De rest van de AB werkt nog wel? Je kan bijvoorbeeld nog wel zappen? En krijg je de tv-ontvanger niet uit, of de tv zelf? Brandt er wel een lampje zodra je op dat knopje drukt?
Dag Paul, alles werkt voor de rest, behalve dan het knopje rechtsboven in om hem uit te zetten!
Zoals geadviseerd mijn vraag in dit topic:

Onze afstandsbediening is na jaren gebruik versleten. Hij werkt nog wel, maar niet zo goed als voorheen. Er is een hoekje afgebroken en het batterijklepje valt er af. Ook moeten we de batterijen veel vaker vervangen dan voorheen. Ik zou graag een nieuwe ontvangen. Ik lees op het forum dat dit gratis kan, maar op de website wordt 15 euro gevraagd. Hoe zit dit?

ik heb mijn forumprofiel al ingevuld
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Senna16 en @Vreugd, Ik heb voor jullie allebei een nieuwe afstandsbediening aangevraagd.(kosteloos) Ik verwacht dat jullie ze morgen over vrijdag met de post in huis hebben. Mochten jullie nog vragen hebben, laat het dan vooral weten!
Super veel dank voor de snelle en correcte afwikkeling! Top! 👍🏻
Badge
Mmijn afstandsbediening doet het helemaal niet meer, van alles al geprobeerd

*Admin: topic samengevoegd met verzameltopic
Reputatie 7
Badge +19
Goedenavond @Dineshelly, Ik heb een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd. Je ontvangt hem deze week met de post! 🙂
Badge
goedenavond , bedankt maar hoe weet u welke ik nodig heb ?
Badge
Dit is hopelijk wel kostenloos Marina?
Reputatie 7
Badge +11
@Dineshelly

Is helemaal gratis 👍
Ons afstandsbediening doet het niet meer, batterijen nagekeken, oplaadbare die wel werken.

Kunnen wij deze inruilen voor een nieuwe afstandsbediening?

Groeten
Familie Bos
Badge
Ik heb alles geprobeerd. Hij doet echt niets meer.

Reageer