Sticky

Interactieve tv afstandsbediening instellen / afstandsbediening kapot

• 15 november 2012
  • 3871 reacties
  • 645466 keer bekeken

Toon eerste bericht

3871 reacties

Hallo Bart,
ik heb nieuwe batterijen geprobeerd en opnieuw koppelen maar niets werkt, hij doet niets meer.
wat moet ik doen om aan een nieuwe te komen?

mvg
jasper
Reputatie 7
Badge +18
Hallo,

Onze witte afstandsbediening werkt al enige tijd niet meer zo goed. Als we programma’s willen terugkijken en we spoelen verder werkt de stopknop niet meer. De ligt niet aan de batterijen. Het batterijklepje is trouwens lam, waardoor deze is vastgemaakt, met plakband. Tijd voor een nieuwe, denk ik. Is dat mogelijk?

@Anitaklappe Dat is mogelijk. Ik heb een nieuwe opgestuurd.

Onze afstandbediening reageert soms helemaal niet. Nieuwe batterijen biedt geen oplossing. Kan er een nieuwe worden opgestuurd?
@Johnmcdoo Dat kan. Hij is onderweg

Hallo Bart,
ik heb nieuwe batterijen geprobeerd en opnieuw koppelen maar niets werkt, hij doet niets meer.

mvg
jasper

@Loajdgowjfh Je hoeft niets meer te doen. Ik heb een nieuwe laten opsturen.

Hallo,

Onze witte afstandsbediening werkt al enige tijd niet meer zo goed. Als we programma’s willen terugkijken en we spoelen verder werkt de stopknop niet meer. De ligt niet aan de batterijen. Het batterijklepje is trouwens lam, waardoor deze is vastgemaakt, met plakband. Tijd voor een nieuwe, denk ik. Is dat mogelijk?
@Anitaklappe Dat is mogelijk. Ik heb een nieuwe opgestuurd.

Onze afstandbediening reageert soms helemaal niet. Nieuwe batterijen biedt geen oplossing. Kan er een nieuwe worden opgestuurd?@Johnmcdoo Dat kan. Hij is onderweg

Hallo Bart,

mvg
jasper
@Loajdgowjfh Je hoeft niets meer te doen. Ik heb een nieuwe laten opsturen.

Bedankt! Wat een snelle service.
Uit het niets is mijn afstandsbediening ermee op gehouden nieuwe batterijen en nog vanalles geprobeerd maar werkt niet

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Onze afstandsbediening is na bijna 10 jaar (?) helemaal afgetakeld. Reageert heel moeilijk op enkele knoppen en ondanks nieuwe batterijen alleen nog maar als je hem een stuk dichterbij de ontvanger houdt.
Is dit de juiste plek om een nieuwe aan te vragen?
Reputatie 7
Badge +24
@<a href="http://Yorick.evers" target="_blank" rel="nofollow noreferrer noopener">Yorick.evers</a>: Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

@Zjoske: Dit is de juiste plek en 10 jaar is meer dan respectabel. Er is een nieuwe onderweg!
Mijn afstand bediening doet ook niets meer heel vervelend hoe kan ik een nieuwe krijgen

Admin: samengevoegd met centraal topic
Reputatie 7
Badge +27
@Willem dj Welkom! Je bent al halverwege 🙂 Kun je je adresgegevens en klantnummer in je profiel zetten en een reactie sturen als dat is gebeurd? Dan komt er een nieuwe jouw kant op.
Vanochtend is mijn afstandsbediening van mijn televisie ineens gestopt met werken. Ik heb hier natuurlijk de online stappen voor gevolgd en nieuwe batterijen in de afstandsbediening gedaan, dit werkte helaas helemaal niet. Toen ik de klantenservice wilde bellen, kwam ik niet door het menu heen maar eindigde ik keer op keer met een smsje met stappen die ik moest volgen.

Hierin werd steeds aangegeven dat ik een nieuwe afstandsbediening moest bestellen en dat ik hier €15,- voor moest betalen. Dit lijkt mij alleen niet helemaal de bedoeling? Ik heb nu de afstandsbediening besteld omdat de oude echt niet meer werkt, maar hoort dit niet gewoon een service te zijn?

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Reputatie 7
Badge +27
Ha @cboerhoop, welkom! Vervelend altijd dat de afstandsbediening ermee ophoudt. Wij bieden je hier gratis een nieuwe aan. Ik begrijp dat jij er inmiddels al eentje besteld hebt? Als je je forumprofiel aanvult met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s) en het hier even laat weten, dan vergoed ik deze.
Hoi hoi ,

na alles geprobeerd te hebben werkt mijn afstandsbediening echt niet meer .. de helft van de knopjes doet het nog maar .
kan ik mischien een nieuwe krijgen ?

groetjes Natascha

Admin: Samengevoegd met centraal topic
Hey @Marcia_, ik heb het aangevuld met mijn postcode + huisnummer. 🙂
@Marcia_ Onze afstansbediening doet het helaas niet goed meer, kan ik een nieuwe ontvangen ?
Ik heb mijn profiel aangevuld.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @cboerhoop, Bedankt 😃 Ik heb de kosten van de afstandsbediening verrekend. Er wordt €15,00 in mindering gebracht op je eerst volgende factuur. 🙂
Reputatie 1
Badge
Mijn afstand bediening krijgt vreemde neigingen, na een X aantal keren op een toets drukken met bv door de programmering scrollen stopt hij met werken, even batterij loshalen en weer plaatsen en dan doet hij het weer. Dit wordt een beetje vervelend....
Kan ik misschien een nieuwe krijgen of kan ik die halen in een KPN winkel?
Vr.Gr. Harry Leive.

Beste kpn,

Onze afstandsbediening is kapot gegaan door gebruik. Zouden we een nieuwe opgestuurd kunnen krijgen?

Vriendelijke groet,

Maike van den broek

Mijn afstandsbediening is kapot wat nu?

Reputatie 7
Badge +16
Hoi @Maike1987 en @Marliesva. Wat vervelend dat de afstandsbediening kapot is gegaan. Als je je naam, postcode en huisnummer achterlaat op het KPN Forum profiel, krijg je van ons een nieuwe. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?
Bedankt Vikash, ik heb het ingevuld.
Hoi @Maike1987 en @Marliesva. Wat vervelend dat de afstandsbediening kapot is gegaan. Als je je naam, postcode en huisnummer achterlaat op het KPN Forum profiel, krijg je van ons een nieuwe. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

Heb het ingevuld

Groetjew
Sinds gisteren werkt de afstandsbediening niet meer naar behoren.
Als we de tv/ontvanger aandoen blijft hij een signaal uitgeven van 7's maar verder kan je niets meer indrukken. Hij blijft soort van hangen.
Enig idee of hier een oplossing voor is een soort van reset?
Ik hoor het graag, bedankt alvast

*Admin: topic samengevoegd met verzameltopic
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Marliesva en @Maike1987, Zojuist heb ik voor jullie allebei een nieuwe afstandsbediening aangevraagd. Jullie ontvangen het pakketje begin volgende week met de post.

@Woutere, Zou je jouw ontvanger eens willen resetten? Hoe je dit kunt doen, leggen we uit in dit topic. Mocht dit niet helpen, dan vraag ik een nieuwe afstandsbediening voor je aan.
Reputatie 1
Badge
Ik heb helaas nog geen antwoord gehad op mijn vraag over de afstandbediening....
Reputatie 7
Badge +19
Mijn afstand bediening krijgt vreemde neigingen, na een X aantal keren op een toets drukken met bv door de programmering scrollen stopt hij met werken, even batterij loshalen en weer plaatsen en dan doet hij het weer. Dit wordt een beetje vervelend....
Kan ik misschien een nieuwe krijgen of kan ik die halen in een KPN winkel?
Vr.Gr. Harry Leive.

Goedemiddag @harry49, Goed dat je het aangeeft. Dit is niet de bedoeling geweest. Excuses daarvoor. De batterijen heb je ook al vervangen? Het kan ook helpen om de ontvanger te resetten volgens de instructies in dit topic of om je afstandsbediening opnieuw te koppelen zoals we uitleggen in het eerste bericht van dit topic. Helpt dit niet, stuur ik je een nieuwe afstandsbediening.
Onze afstandsbediening is helaas stuk.
Kunnen we een nieuwe ontvangen?

Reageer