Sticky

Interactieve tv afstandsbediening instellen / afstandsbediening kapot

• 15 november 2012
  • 3870 reacties
  • 645445 keer bekeken

Toon eerste bericht

3870 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Ai, @Ellienv Dat is jammer. Wat is er mee aan de hand? Je hebt de batterijen al vervangen en de afstandsbediening opnieuw gekoppeld? Als 'ie echt defect krijg je uiteraard een nieuwe.
Reputatie 1
Badge
Beste Marina, ik heb al 2x een setje batterijen vervangen en de ontvanger gereset, niets helpt. Hij doet het ook maar af en toe, soms een paar dagen niet en dan bv 2x achter elkaar, er zit geen logica in maar is wel lastig af en toe. Verder doet hij het prima en werken ook alle functies, zowel op de ontvanger als op de televisie. Als hij weigert brand er geen ledje op de afstand bediening dus ik denk dan dat het in de afstandbediening zelf zit. Zoals ik al schreef, even een batterijtje loshalen en meteen weer plaatsen is voldoende.

Ik hoop dat ik zo voldoende informatie heb verstrekt, vr. gr. Harry Leive.
Reputatie 7
Badge +17
@harry49 : Helder en duidelijk. De afstandbediening lijkt me aan vervanging toe! Er komt een nieuwe jouw kant op! 🙂
Ai, @Ellienv Dat is jammer. Wat is er mee aan de hand? Je hebt de batterijen al vervangen en de afstandsbediening opnieuw gekoppeld? Als 'ie echt defect krijg je uiteraard een nieuwe.
Idd nieuwe batterijen en gekoppeld, maat het heeft niks geholpen
Afstandbediening is kapot

Hoe kan ik aan een nieuwe afstandsbediening bestellen??

De toetsen boven de gekleurde toetsen doen het niet meer.
Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Ellienv . Ook voor jou een nieuwe. Ik heb er zojuist eentje verzonden. Fijn weekend!
Reputatie 1
Badge
Erwin, bedankt en een prettig weekend!
@Marcia_ Onze afstansbediening doet het helaas niet goed meer, kan ik een nieuwe ontvangen ?
Ik heb mijn profiel aangevuld.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @SenH, Ik heb een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd. Ik verwacht dat je hem begin volgende week in huis hebt.
BBeste kpn

Mijn afstandsbediening is ermee opgehouden. Hoe kan ik een nieuwe krijgen?

Gr daan

Admin: Samengevoegd met centraal topic
Badge
Goedemorgen,

Onze Afstandbediening geeft helaas ook de geest..

Alle stappen al doorlopen met helaas geen resultaat..

Zou ik ook een nieuwe mogen ontvangen?
Ik heb mijn profiel aangevuld

MVg
Reputatie 7
Badge +20
@Mrs Jansen, een nieuwe is inmiddels aangevraagd en onderweg! Je zou hem uiterlijk dinsdag op de deurmat moeten zien verschijnen.
Reputatie 7
Badge +24
@Natascha944: Excuses voor de late reactie, we hadden je berichtje even gemist. Een nieuwe AB is onderweg!

@Dmollink: Heb je de batterijen al vervangen? Heeft dat niet gewerkt? Kun je dan je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
Kijk service bestaat nog steeds 🙂
Dank je wel !!
Reputatie 7
Badge +14
Graag gedaan @Natascha944 🙂
Zo gauw ik een toets aanraak, gaat de i-tv aan/uit knop branden en blijft branden. Verder reageert de afstandsbediening helemaal nergens op

*Admin: topic samengevoegd met verzameltopic
Reputatie 7
Een afst.bed. reageert sowieso nergens op. Verder kan alleen de aan/uit-knop bovenop de ontvanger branden, dat móet zelfs rood of groen.

Als je een knopje indrukt voor de ontvanger dan licht het ledje op de a.b. groen op. Is het voor het televisietoestel (aan/uit, volume, bron) dan is het rood.
Blijft het ledje op de afst.bed. continu branden? Ook als er geen knop wordt ingedrukt?

Dan is er mss een knopje wat ingedrukt blijft op één of andere manier en contact blijft maken. Dan reageert de de ontvanger ook niet meer. Hoewel... continu op dát knopje zou ie dan wel reageren.

Je kunt evt. proberen de a.b. te resetten. Haal de batterijen eruit en sluit de + en de - eventjes kort.

Helpt dat niet dan zou een KPN Moderator je een nieuwe a.b. kunnen toesturen. Daarvoor is het handig als je gegevens in je forumprofiel staan, die zijn daar niet openbaar. (voor-, achternaam, postcode, huisnummer, klantnummer vaste diensten. Onderaan pagina gegevens opslaan.

*Admin: reactie samengevoegd met verzameltopic
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @smid0094, Welkom op het forum. Hopelijk werkt het weer wanneer je het advies van PeterG hebt gevolgd. Zo niet, sturen we je een nieuwe 🙂
Hoi @smid0094, Welkom op het forum. Hopelijk werkt het weer wanneer je het advies van PeterG hebt gevolgd. Zo niet, sturen we je een nieuwe :)
:heb ondertussen contact gehad met kpn. Had alles wat voorgesteld werd, uitgevoerd en het euvel bleef. Ze sturen een nieuwe..
Hier ook dit probleem, na alle tips en tricks vernoemd in dit topic te hebben geprobeerd blijft de AB niet reageren op de meest gebruikte knoppen. Hopelijk kom ik in aanmerking voor een nieuwe. Alvast hartelijk dank.

Groeten Geert
Reputatie 7
Badge +20
@GoetFoud, dat is niet fijn! Ik heb inmiddels een nieuwe aangevraagd. Deze kan je uiterlijk donderdag op de deurmat of in de brievenbus verwachten 😉
Op omze afstandsbediening doen de knopjes het niet allemaal. Wat nu ??? En hij gaat alleen maar naar zender 7 voor de rest niets

Beste,

De afstandsbediening van mijn TV ontvanger werkt niet meer. Ik heb er nieuwe batterijen (tot drie keer toe) in gedaan, maar de ontvanger reageert nergens meer op. Kan ik een nieuwe krijgen?

De andere afstandsbediening van mijn Andere TV ontvanger werkt nog wel, maar ik wil niet de hele tijd de afstandsbediening mee nemen. Ook omdat deze ingesteld staat op de TV.
Reputatie 7
Badge +27
Welkom, @Beun87! Je kunt zeker een nieuwe krijgen 🙂 Bij dezen voor je aangevraag, hji ligt met een dag of twee in de brievenbus.
Reputatie 7
Badge +9
Goede middag Martijn 81u kunt ook gratis bellen kpn 0800 0402 dan komt het zeker goed met een nieuwe afstand bediening 👍😉

Reageer