Sticky

Interactieve tv afstandsbediening instellen / afstandsbediening kapot

• 15 november 2012
  • 4292 reacties
  • 654321 keer bekeken

Toon eerste bericht

4292 reacties

Reputatie 7
Badge +19
@Martijn81, Zou je jouw afstandsbediening opnieuw willen koppelen aan de hand van de instructies die in het eerste bericht van dit topic staat? Ook ben ik benieuwd of je al nieuwe batterijen getest hebt. Als dit niet werkt, zou je dan je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Dan sturen we een nieuwe afstandsbediening.
Alle knoppen op ab geven cijfer 7 aan op tv. Volume knoppen werken niet meer, kan tv ook niet meer aan of uit zetten. Batterijen er al uitgehad, opnieuw geprobeerd te koppelen, werkt allemaal niet. Ook groen lampje knippert steeds.

Mvr Natasja

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +24
Na een tijdje heb je toch wel genoeg van RTL 7 kan ik me zo voorstellen @npol. 🙂 Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan gaan we eens kijken of we een nieuwe AB kunnen sturen.
Bedankt. Ik heb profiel aangevuld.
Gr
Reputatie 7
Badge +24
Top. Ik heb een nieuwe AB verstuurd. Je ontvangt 'm binnen 2 werkdagen in de bus. De oude hoeven we niet terug.
Heel fijn, bedankt.
Fijne dag, mvg Natasja
@GoetFoud, dat is niet fijn! Ik heb inmiddels een nieuwe aangevraagd. Deze kan je uiterlijk donderdag op de deurmat of in de brievenbus verwachten ;)
Dank je voor de service, met de nieuwe afstandsbediening werkt alles weer naar behoren.
Onze witte afstandsbediening van de iTV is kapot en functioneert niet meer. Zou ik ook een nieuwe opgestuurd kunnen krijgen?
Twee weken geleden dit bericht geplaatst en er is toen toegezegd dat er een nieuwe opgestuurd zou worden. Wij hebben nog niks ontvangen tot op heden, erg jammer
Reputatie 7
Badge +17
@Sibelius Hela. Dat vind ik spijtig om te lezen. Volgens onze ordersystemen is er 13-06-2019 een order gedaan en die is 15-06-2019 afgeleverd. Wellicht is er iets zoekgeraakt of misgegaan. Ik stuur je een nieuwe. Laat je weten of je hier een SMS van krijgt?
Hoi,
ik heb toen ook een sms ontvangen. Maar geen afstandsbediening. Nu ook weer een sms ontvangen. Hopelijk gaat het nu goed!
bedankt!
Reputatie 7
Badge +17
Ik hoop het ook, @Sibelius . Het pakketje past gewoon door de bus. Ik heb er vertrouwen in dat het deze keer lukt. Begin volgende week zou 'ie op de mat moeten vallen!
Helaas heeft mijn afstandbediening van de interactieve tv het begeven. Alles geprobeerd maar doet het nog steeds niet. Zou ik een nieuwe opgestuurd kunnen krijgen? 😁
Reputatie 7
Badge +27
Ha @Angela B, welkom! Zeker kan dat! Hij valt binnen twee werkdagen op je mat 🙂.
Onze afstandsbediening is kapot. Graag zouden we een nieuwe afstandsbediening opgestuurd krijgen.

B.v.d
@Marcia_ heel.erg bedankt. Sms al ontvangen. Fijne zonnige dag.
Reputatie 7
Badge +27
Heel fijn, Angela! Jij ook een zonnige dag gewenst!

@Rean6279 welkom! Ik kan dit voor je in orde maken. Je hebt de tips uit het startbericht al opgevolgd? Wil je in dat geval je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, naam contractant en evt. klantnummer(s)? Als je hier even laat weten dat je dat gedaan hebt, stuur ik je een nieuwe toe.
@Marcia_ ik heb de tips idd opgevolgd. Bedankt voor je reactie. Mijn profiel heb ik intussen aangevuld. Fijn weekend!
Hallo, mijn afstandsbediening is helaas na 5 jr kapot. Is het mogelijk dat ik een vervanger krijg? Ik heb een Samsung smart tv
Onze afstandbediening is stuk.
Sommige knoppen reageren al langer slecht.
Nieuwe batterijen hielpen niet.
Zouden we een nieuwe kunnen krijgen?

dag,
onze afstandsbediening is vies en oud en de onderkant ligt er bijna af. Hij zit met plakband aan elkaar geplakt 😊. We hebben hem denk ik teveel gebruikt maar ik vroeg me af waar ik een nieuwe afstandsbediening - zon zelfde - kan bestellen?
Met vriendelijke groeten
mevr s Hensen

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +20
@Rean6279 en @Rietje54, bedankt voor de gegevens! Jullie krijgen beide een nieuwe toegestuurd. Veel plezier ermee! ;)

@Pieter Blondeel, zeker. Je krijgt dan een witte KPN iTV Afstandsbediening (die van Samsung hebben wij uiteraard niet, voor de duidelijkheid). Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Geef even een seintje als dat gelukt is, dan sturen we eentje op!
Goedenavond,

Helaas vanavond onze afstandsbediening na intensief gebruik overleden.
nieuwe batterijen maar helaas geen leven meer in te krijgen.
dus een beetje radeloos?..nou las ik dat het mogelijk is een nieuwe te kunnen ontvangen als dat zo is dan hou ik mij aanbevolen? vr gr.

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Beste mensen,

mijn afstandsbediening werkt niet meer goed batterijen vervangen maar nog steeds niets het gewenste resultaat.

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Reputatie 7
Badge +27
Ha @Juffies, @sigi en @Stoelwindertjes, welkom! We kunnen zeker nieuwe afstandsbedieningen opsturen! Willen jullie je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s) en hier even laten weten wanneer je dat gedaan hebt? Dan gaan we voor jullie aan de slag.
Ik mijn gegevens aangevuld in mijn profiel gr.Sigi

Reageer