Sticky

Interactieve tv afstandsbediening instellen / afstandsbediening kapot

• 15 november 2012
  • 3985 reacties
  • 647520 keer bekeken

Toon eerste bericht

3985 reacties

@J rozema, goedemorgen! Als ik het goed begrijp wil je graag een nieuw klepje en voor de ander een nieuwe afstandsbediening. Ik hebt dit inmiddels voor je aangevraagd, het ligt uiterlijk woensdag bij je op de deurmat!

@Pauladev, oh ooh als dat maar goed komt! Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Geef even een seintje als dat gelukt is, dan help ik je verder!

Klopt Susan! Dankjewel
Reputatie 7
Badge +20
@Pauladev, bedankt voor je privébericht. Ik heb ook voor jou een nieuwe opgestuurd!
verlagen volume geluid lukt me niet. Wel kan ik het geluid harder krijgen, maar verlagen via de afstandsbediening gaat helaas niet.
Reputatie 7
Badge +24
verlagen volume geluid lukt me niet. Wel kan ik het geluid harder krijgen, maar verlagen via de afstandsbediening gaat helaas niet.
Hoi @Gerda Anna, welkom. Vreemd dat alleen het verlagen niet lukt. Brandt er nog wel een (rood) lampje op de AB zodra je dat knopje indrukt? Zo niet: Kun je je gegevens dan invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
Hallo,
Meerdere knoppen van mijn KPN afstandsbediening werken niet meer. (Knoppen voelen lam aan).
Graag een oplossing aub.
M.Vr.Gr. Jan
Helaas het lampje brandt niet als ik het geluid wil verlagen. Ik heb het diverse keren geprobeerd, het brandt wel als ik de het geluid harder zet,
Reputatie 7
Badge +14
Hallo @motorlion, dat kan geregeld worden. Wil je daarvoor je forumprofiel invullen? Dan weten we waar de nieuwe ab naartoe moet 🙂 Laat weten als je de gegevens hebt ingevuld. Dan kunnen we aan de slag.

Hay @Gerda Anna, dat is balen. Ik heb een nieuwe AB voor je besteld. Je hebt deze spoedig thuis. Het pakketje past door de brievenbus, je hoeft er dus niet voor thuis te blijven 🙂
Dank voor de snelle reactie
Mijn aan/uit-knop van de kpn afstandbediening werkt niet goed meer. Ik moet regelmatig 4/5 keer klikken voordat de tv aangaat. Ik heb hem al opnieuw ingesteld, maar dit geeft geen verbetering. Alle andere knoppen op de afstandbediening werken prima. Wat kan ik doen, kan ik hiervoor een nieuwe afstandbediening krijgen?
Reputatie 7
Badge +27
Welkom @M1812! Dat kan 🙂 Kun je jouw profiel aanvullen met je adresgegeven en klantnummer en het hier laten weten als dat is gebeurd? Dan stuur ik een nieuwe afstandsbediening op.
Mijn afstandsbediening van de interactieve tv kan niet meer gekoppeld worden aan mijn LG tv(49UK6200). Blijkbaar is er een probleem tussen LG en KPN ontstaan( volgens de helpdesk medewerker). Kan iemand mij hier iets meer over vertellen?
Mijn afstandsbedieining is ook stuk, hoe krijg ik een nieuwe ?
Reputatie 7
Badge +27
Welkom @Alexvdhorst! Een berichtje hier is genoeg 🙂 Kun je jouw profiel aanvullen met je adresgegevens en klantnummer en een hier een reactie plaatsen als dat is gebeurd? Dan sturen we een nieuwe op.
Profiel aangepast met oa abonnee nummer
Reputatie 7
Badge +27
Dank! Is geregeld, je hebt de afstandsbediening vrijdag in huis.
Ik heb twee tv ontvangers waarvan van een ontvanger (de oudste) de witte afstandbediening niet meer werkt. Kan ik ergens een vervangende afstandbediening krijgen? Er is letterlijk ruzie om de afstandbediening :)

Groeten, Karin

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +24
Ik heb twee tv ontvangers waarvan van een ontvanger (de oudste) de witte afstandbediening niet meer werkt. Kan ik ergens een vervangende afstandbediening krijgen? Er is letterlijk ruzie om de afstandbediening :)

Groeten, Karin

Hi @Karin van Driel! Ik heb een vervangende AB opgestuurd. Je ontvangt 'm binnen 2 werkdagen in de bus. Ruzie om de AB lijkt me ook niet zo fijn.

Nog een extra tip voor die oude tv-ontvanger: wissel 'm om voor een nieuwe. 🙂
Welkom @M1812! Dat kan 🙂 Kun je jouw profiel aanvullen met je adresgegeven en klantnummer en het hier laten weten als dat is gebeurd? Dan stuur ik een nieuwe afstandsbediening op.

Ik heb de gegevens aangevuld!
Reputatie 7
Badge +24

Welkom @M1812! Dat kan 🙂 Kun je jouw profiel aanvullen met je adresgegeven en klantnummer en het hier laten weten als dat is gebeurd? Dan stuur ik een nieuwe afstandsbediening op.Ik heb de gegevens aangevuld!

Ik heb een nieuwe verstuurd! Duurt ongeveer 2 werkdagen en de oude hoeven we niet terug. 🙂
Onze afstandsbediening doet het helaas ook niet meer goed. Meerdere knoppen weigeren.. Zou ik een nieuwe mogen? Alvast bedankt! 🙂
Reputatie 7
Badge +27
Hoi @paul0407, komt eraan! Binnen twee werkdagen bij je in huis 🙂.
Onze afstandsbediening is doorgescheurd aan de bovenkant (stuk plastic eraf), zouden wij een nieuwe kunnen krijgen?
Reputatie 7
Badge +18
Onze afstandsbediening is doorgescheurd aan de bovenkant (stuk plastic eraf), zouden wij een nieuwe kunnen krijgen?
Dat kan, @PenJ . Ik heb een nieuwe voor je aangevraagd.

Groeten, Karin
Hi @Karin van Driel! Ik heb een vervangende AB opgestuurd. Je ontvangt 'm binnen 2 werkdagen in de bus. Ruzie om de AB lijkt me ook niet zo fijn.

Nog een extra tip voor die oude tv-ontvanger: wissel 'm om voor een nieuwe. :)

Hi Paul, dank je wel voor je bericht, wat een service!
Beste KPN,

Ons zoontje van 2 heeft de afstandbediening laten vallen, helaas werkt de afstandsbediening nu niet meer, kan ik online een nieuwe bestellen?

Bedankt..

Mvg
Patrick

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reageer