Sticky Vraag

Interactieve tv afstandsbediening instellen / afstandsbediening kapot

• 15 november 2012
  • 3215 reacties
  • 628813 keer bekeken

Toon eerste bericht

3215 reacties

Reputatie 7
Badge +15
@Mveernl Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb zojuist een nieuwe afstandsbediening toegestuurd. Normaal gesproken ontvang je het binnen 2 werkdagen, maar het kan nu ook iets langer duren i.v.m. de kerstdagen. Er komt in ieder geval een afstandsbediening jouw kant op!

@Afstand bediening Wat vervelend dat de afstandsbediening niet meer goed functioneert. Als je je gegevens achterlaat op het KPN Forum profiel zullen we een nieuwe toesturen. Laat je een berichtje achter nadat je je gegevens hebt achtergelaten op het forumprofiel?
Na batterijen te hebben vervangen, de tv opnieuw te hebben aangezet, werkt de afstandsbediening helaas nog steeds niet. Ben bang dat hij echt stuk is. Kan ik een vervangende afstandsbediening gratis afhalen bij een KPN winkel of online bestellen ?

Admin: bericht samengevoegd bij lopende topic
Reputatie 7
Badge +27
@Lars2019 ik kan er eentje bestellen voor je! Wil je dan je forumprofiel updaten met je postcode + huisnummer, klantnummer(s) en evt. 06-nummer? Dan krijg je die binnen twee werkdagen in de bus.
Onze afstandsbediening werkt niet meer goed al paar keer nieuwe batterijen in gedaan maar dit werkt niet, reageert slecht.
Waar kan ik een nieuwe aanvragen
Reputatie 7
Badge +27
Welkom op het forum Mandy! Je bent hier aan het goede adres 🙂 Er komt een afstandsbediening jouw kant op, die ontvang je na de Kerstdagen!
Goedemorgen ☕

@CynthiaKr, Ik zie dat je jouw forumprofiel? deels hebt ingevuld. Zou je je postcode nog willen toevoegen? Dan kan ik je een nieuwe afstandsbediening toesturen.

@DrJ, Er is een nieuwe afstandsbediening voor je onderweg 🙂 Ik verwacht dat je hem volgende week met de post ontvangt.

@Meppelie, De tweede afstandsbeding is onderweg.

@Mveernl, Wij kunnen een nieuwe opsturen. Zou je ook jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Stuur je hier weer een berichtje als je de gegevens hebt toegevoegd?

Super! Dank voor de geweldige service.. fijne feestdagen allemaal!!
Beste @P Oosterbaan-de Valk welkom! Ik vermoed eigenlijk dat de afstandsbediening aan vervanging toe is. Wil je je forumprofiel updaten met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Als je me laat weten wanneer je dat gedaan hebt, stuur ik je een nieuwe toe.
Hallo Marcia,

Heb mijn gegevens aangevuld

zie de afstandsbediening tegemoet,

Alvast bedankt.

MVG
P.Oosterbaan de Valk
Een aantal knoppen van de afstandbediening doen niks meer. Ik heb al een aantal keer de Ab opnieuw gekoppeld maar zonder succes. Is het mogelijk een nieuwe ab te ontvangen? Alvast bedankt
Reputatie 7
Badge +23
@P Oosterbaan-de Valk: top, ik heb de afstandsbediening verstuurd!

@jopse: voor jou is ie ook onderweg. Wordt wel na de kerstdagen...
Ik heb nog een oud model afstandbediening. Deze is defect. Geluidsknoppen zijn inmiddels versleten. Kan ik daar een nieuw model voor ontvangen?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Hallo,

mijn afstandsbediening werkt perfect op televisie, echter op het kastje van iTV niet (Arcadia’s HMB2260). Vaak moet er een tiental maal op een knop gedrukt worden voordat het kastje reageert.

ik vraag mij nu af of de afstandsbediening of/en het kastje vervangen moet worden.

graag hoor ik van u.
Goeden dag kpn,

Wij zouden graag een nieuwe afstandsbediening willen hebben. Wij hebben een nieuwe loewe tv en de oude afstandsbediening werkt niet meer.
Het is het model van 2008 en werkt niet volledig op de loewe l37.

Wij hebben ook vernomen dat wij een ouder tv kastje hebben en in dit geval zouden we deze ook willen vervangen
Reputatie 7
Badge +18
Goedemorgen deze eerste kerstdag! 🎅🎄

@R e m c o, Uiteraard kun je een nieuwe afstandsbediening krijgen. Zou je daarvoor je postcode, huisnummer en klantnummer willen toevoegen aan je forumprofiel? Als je dit gedaan hebt, stuur je dan weer een berichtje in dit topic? Dan kan ik of een collega z.s.m. een nieuwe afstandsbediening voor je aanvragen.

@Cunani, Zou je jouw afstandsbediening opnieuw willen koppelen met de tv? Hoe je dit doet leggen we uit in het eerste bericht van dit topic en op onze website. Als dat niet werkt, dan zou je de tv- ontvanger nog een reset kunnen geven. We leggen in dit topic uit hoe je een tv- ontvanger reset. Ook is het goed om de batterijen van de afstandsbediening te controleren. Als al deze stappen niet werken, dan kunnen we je een nieuwe afstandsbediening sturen. Als dit het geval is, stuur je hier dan weer een berichtje?

@Paulsilver, Het zou kunnen dat de afstandsbediening opnieuw gekoppeld moet worden met de code voor een Loewe tv. De code kun je vinden via deze link op onze website. Als dit lukt, dan kan het nog steeds zo zijn dat je een oude tv- ontvanger in gebruik hebt. Zou je willen toelichten welke versie(s) je in huis hebt?
Ik heb nog een oud model afstandbediening. Deze is defect. Geluidsknoppen zijn inmiddels versleten. Kan ik daar een nieuwe voor ontvangen? Profielgegevens zijn gevuld. Alvast bedankt.
Onze oude afstandsbediening valt uit elkaar. Ik heb gelezen dat je kosteloos een nieuwe kunt ontvangen, maar kan hierover geen informatie vinden. Hoe kun je dit bestellen. Via de webshop betaal je 20, - . Wat is het criterium om deze kosteloos te ontvangen?
Reputatie 7
Badge +27
@R e m c o, dank je! Nieuwe afstandsbediening is onderweg :)

@vdm, vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan stuur ik vervolgens een nieuwe afstandsbediening naar je op 🙂
@Marina_ Helaas heeft het resetten van de decoder en opnieuw instellen van de afstandsbediening niet geholpen.

zelf denk ik dat de decoder defect is, maar mogelijk is het idd de afstandsbediening. Graag ontvang ik beide nieuw. Of anders in eerste instantie een nieuwe afstandsbediening.

bvd
Mijn witte afstandsbediening is kapot, kan deze vervangen worden?
Goedenavond,

Ik ben hier terecht gekomen omdat ik graag een nieuwe afstandsbediening aan wil vragen. Dit omdat een aantal knoppen op mijn afstandsbediening niet meer werken. Waarschijnlijk omdat ik hem al erg lang heb. Kan iemand mij hierbij helpen?

Mvg,
A. de Jong

Ik heb op bovenstaand bericht nog geen reactie ontvangen.
Wanneer kan ik dit verwachten?
MVG,
A. de Jong
Hallo,

Mijn afstandbediening is ook dood. Is het mogelijk een nieuwe te ontvangen?

Bedankt,
Roel
Reputatie 7
Badge +27
@Cunani: Ik stuur eerst een nieuwe afstandsbediening op, laat het gerust weten als er daarna toch nog problemen blijven. Het slecht reageren ligt vaak aan de afstandsbediening, ik denk dat de TV-ontvanger niet vervangen hoeft te worden. We gaan het zien. Vrijdag heb je de afstandsbediening in huis.

@HilWie: Wordt geregeld!

@A. de Jong: Mijn excuses, we lijken het vorige bericht over het hoofd te hebben gezien. Ik heb alsnog een afstandsbediening verstuurd.

@RGDGRG: Dat is zeker mogelijk. Je ontvangt die vrijdag ook in de brievenbus.
Beste,

10 dagen geleden heb ik dit bericht ontvangen, maar de nieuwe afstandsbediening nog steeds niet.
@Marianne D Bedankt voor het aanvullen van je gegevens. Ik heb zojuist een nieuwe afstandsbediening toegestuurd. Het duurt ongeveer 2 dagen voordat de afstandsbediening bij jou in de bus ligt.

Enig idee hoelang het nog duurt voordat ik 'm krijg?

Met vriendelijke groet,
Marianne
Reputatie 7
Badge +27
Sorry daarvoor @Marianne D, dan lijkt het niet gelukt. Ik heb een afstandsbediening nagestuurd. Als het goed is ontvang je binnen 5 minuten een bevestiging per sms.
Goedenavond,

Graag zou ik een nieuwe afstandsbediening ontvangen. De onze is inmiddels erg oud en valt letterlijk uit elkaar. Alvast bedankt.

Mvg M. de Goeij
Hallo, de afstandsbediening van 1van mijn televisies werkt niet meer. Op sommige knoppen kan ik drukken wat ik wel, echter zonder resultaat. Ik heb al nieuwe batterijen geplaatst, dit helpt ook niet. Kan ik een nieuwe afstandsbediening krijgen. Is al een hele oude trouwens die ik heb.

Reageer