Sticky

Interactieve tv afstandsbediening instellen / afstandsbediening kapot

• 15 november 2012
  • 4289 reacties
  • 654194 keer bekeken

Toon eerste bericht

4289 reacties

Goedenmiddag,

Mijn afstandsbediening doet het niet meer. Ik zou heel graag een nieuwe willen aanvragen

Met vriendelijke groet Daniëlle
Admin: post verplaatst in juiste board
Reputatie 7
Badge +24
@Thijsie84 & @DinandLaren: de afstandsbediening is onderweg! Duurt ~2
werkdagen.

Hay @Daniedaan, welkom op het KPN forum. Als je afstandsbediening niet meer werkt kan het zijn dat de batterijen aan vervanging toe zijn. Wil je dat eens testen? 🙂
batterijen verwisseld, box opnieuw gestart
kan ik een nieuwe afstandbediening krijgen?
Mijn afstandbediening werkt niet meer batterijen vervangen en alle stappen doorlopen op het forum. Kan ik naar de KPN winkel voor een nieuwe
Dag.

Mijn KPN afstandsbediening heeft het begeven. Ik zou graag een nieuwe ontvangen. Iemand een idee hoe ik dit het best kan aanpakken?

Gr. Dirk
Goedenavond,
Onze afstandsbediening is helaas defect.
Instellingen staan correct.
graag vraag ik een nieuwe aan
mvg
Reputatie 7
Badge +14
Welkom op het KPN forum @Arnoldh, wil je jouw forumprofiel aanvullen met je gegevens. Dan weet de koerier waar 'ie moet zijn om een nieuwe af te leveren :)

Hallo @Dirkwei, welkom op het KPN forum! Balen dat de AB niet meer werkt. Heb je al nieuwe batterijen geprobeerd? Na een tijdje zijn de oude uitgeput en doen een fris paar wonderen 😉

@Collin86, jij ook welkom op het forum. Zuur dat je AB defect is, kan dat ook aan de batterijen liggen?

Ik zie graag jullie reactie 🙂
Hallo,

Mijn afstandsbediening werkt niet meer. De batterij heeft gelekt waardoor het van binnen is gaan roesten. Ik zie dat ik hier kosteloos een nieuwe aan kan vragen?
@Thijsie84 & @DinandLaren: de afstandsbediening is onderweg! Duurt ~2
werkdagen.

Hay @Daniedaan, welkom op het KPN forum. Als je afstandsbediening niet meer werkt kan het zijn dat de batterijen aan vervanging toe zijn. Wil je dat eens testen? :)

Uiteraard dat als eerste gedaan 😁ben blond geboren 🤣maar daar had ik wel aan gedacht😁
Uiteraard dat als eerste gedaan 😁ben blond geboren 😂maar daar had ik wel aan gedacht😊
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Roland2018, U vraagt, wij draaien 🙂 Er is een nieuwe afstandsbediening onderweg. Een nieuwe afstandsbediening is gratis!

Reputatie 7
Badge +19
Hay @Daniedaan, welkom op het KPN forum. Als je afstandsbediening niet meer werkt kan het zijn dat de batterijen aan vervanging toe zijn. Wil je dat eens testen? :)
Uiteraard dat als eerste gedaan 😁ben blond geboren 🤣maar daar had ik wel aan gedacht😁
@Daniedaan, Haha, goed zo! Dan sturen we je een nieuwe afstandsbediening op. Zou je daarvoor je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)

Hallo,

Mijn afstandsbediening doet het ook niet meer. Batterijen al een keer vervangen en instellingen gecontroleerd, maar helaas. Zou ik een nieuwe mogen ontvangen? Alvast bedankt!
Ik heb inmiddels de tweede ook mogen ontvangen. Hartelijk dank voor deze goede service!!

Fijne jaarwisseling.

Hartelijke groet Melanie
Hahahaha super komische reactie van je 😘😘🤣🤣
Heb me profiel aangepast en bedankt voor de snelle reactie en ook zeker voor de service👍👍
Beste Nadia,
Batterijen zijn uiteraard vervangen, daar ligt het niet aan. Knoppen reageren amper nog.
ik hoor het graag
Mijn Interactieve TV afstandsbediening is defect geraakt. Batterijen vervangen helpt helaas niet. Kunt u mij s.v.p. een nieuwe laten toekomen. Mijn gegevens zijn ingevuld in het profiel.
Alvast bedankt voor de moeite.
Badge
Hoi, mijn afstandsbediening is gevallen. Ik zou graag een nieuwe willen. Is dat mogelijk?
Reputatie 7
Badge +18
Dag allemaal. Zonder grappig plaatje, maar wel 4 reacties in 1 bericht.

Hahahaha super komische reactie van je 😘😘🤣🤣 Heb me profiel aangepast en bedankt voor de snelle reactie en ook zeker voor de service👍👍
De nieuwe afstandsbediening is onderweg!

Beste Nadia, Batterijen zijn uiteraard vervangen, daar ligt het niet aan. Knoppen reageren amper nog. ik hoor het graag
Dag Collin, als je je naam, adres en klantnummer in je KPN Forum profiel vermeldt komt er een nieuwe naar je toe.

Mijn Interactieve TV afstandsbediening is defect geraakt. Batterijen vervangen helpt helaas niet. Kunt u mij s.v.p. een nieuwe laten toekomen. Mijn gegevens zijn ingevuld in het profiel.
Alvast bedankt voor de moeite.

Dag Frank! Ik heb een nieuwe voor je aangevraagd.

Hoi, mijn afstandsbediening is gevallen. Ik zou graag een nieuwe willen. Is dat mogelijk?
Dat is mogelijk. Er is een nieuwe onderweg.
hallo we hebben al een paar dagen dat onze afstandbediening van onze tv het niet goed doet hebben alles al gedaan nieuwe batterijen er in resetten ook dat heb help niet kunnen jullie ons helpen heb wel gelezen dat je een nieuwe kan krijgen

Hoor graag van jullie
Andre Groenenebrg

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Onze afstandsbediening doet het het niet goed. Mn de zilveren knop om naar boven te gaan werkt niet en menu knop begint ook steeds meer te haperen. Super irritant! Wij zouden graag een nieuwe willen ontvangen. Is dat mogelijk?
Badge
Wat een snelle service! Dankjewel!
Reputatie 7
Badge +18
hallo we hebben al een paar dagen dat onze afstandbediening van onze tv het niet goed doet hebben alles al gedaan nieuwe batterijen er in resetten ook dat heb help niet kunnen jullie ons helpen heb wel gelezen dat je een nieuwe kan krijgen Hoor graag van jullie Andre Groenenebrg *Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Dag Andre. Dat kan. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Onze afstandsbediening doet het het niet goed. Mn de zilveren knop om naar boven te gaan werkt niet en menu knop begint ook steeds meer te haperen. Super irritant! Wij zouden graag een nieuwe willen ontvangen. Is dat mogelijk?
Ja, dat is het. Ik heb uiteraard ook jouw gegevens nodig. Zou je ook jouw KPN Forum profiel willen aanvullen met de noodzakelijke gegevens?
Reputatie 7
Badge +18
batterijen verwisseld, box opnieuw gestart. kan ik een nieuwe afstandbediening krijgen?
Dat kan! Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Hallo, onze afstandsbediening blijft "hangen" bij de 7, andere zenders kunnen we daardoor niet gebruiken.
Graag willen we een nieuw ontvangen. Is dit mogelijk? Alvast bedankt.

Reageer