Sticky

Interactieve tv afstandsbediening instellen / afstandsbediening kapot

• 15 november 2012
  • 3904 reacties
  • 646005 keer bekeken

Toon eerste bericht

3904 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hallo, onze afstandsbediening blijft "hangen" bij de 7, andere zenders kunnen we daardoor niet gebruiken. Graag willen we een nieuw ontvangen. Is dit mogelijk? Alvast bedankt.
Dat is mogelijk. Ik heb 'm voor je aangevraagd.
Beste Bart, profiel is inmiddels aangepast.
is het zo voldoende?
Hallo, ik ben al jaren klant en wil graag drie nieuwe afstandbedieningen omdat er twee half werken. Nu moet ik hier 20,00 per stuk voor betalen. Elders lees ik over kortingcode's voor vaste klanten. Hoe kom ik aan een actuele code?

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Hallo,

Mijn eerdere post is een beetje onder gesneeuwd blijkbaar, dus bij deze nogmaals mijn vraag:

Mijn afstandsbediening doet het ook niet meer. Batterijen al een keer vervangen en instellingen gecontroleerd, maar helaas. Zou ik een nieuwe mogen ontvangen? Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen allemaal,

@Collin86, @DanielvdL, Voor jullie is er een nieuwe afstandsbediening onderweg! @Frankb69, voor jou heb ik er 2 aangevraagd. De afstandsbedieningen zijn gratis.

Als jullie nog vragen hebben, laten jullie het dan weten?
Marina, dank voor de super snelle reactie. Fijne jaarwisseling gewenst.
Mijn dochter heeft de afstandsbediening kapot gemaakt, kan ik een nieuwe aanvragen?
Reputatie 7
Badge +19
Hallo @J-arno, Natuurlijk kun je een nieuwe afstandsbediening bij ons aanvragen. Ik heb er meteen één opgestuurd.😄
Hallo marina, heel erg bedankt voor de snelle service!!
Alvast een goede jaarwisseling!!😃

Hallo zojuist is de Afstandsbediening voor Interactieve TV

Die witte langwerpige defect gegaan eerst bleef hij voor elke toets alsmaar 7 indrukken ookal drukte je op menu knop wij hebben 2kastjes en gebruiken die ene voor beide kastjes en baal er nu van dat ik zie dat ze 20euro ps kosten is er een mogelijkheid alsnog die Code te krijgen en daarmee gratis een nieuwe te laten opsturen en deze nogal dure maand zou dat erg welkom zijn

Mvg Thomas Sengers
Reputatie 5
Badge +7
Als je de batterijen er een uurtje uithaalt en ze daarna weer terugplaatst, zou het kunnen zijn dat de afstandsbediening daarna weer goed functioneert. Probeer dat eerst voordat je eventueel verdere actie onderneemt.

Piet.
Reputatie 7
Badge +16
Goedemiddag @ThomaSs040. Welkom op het forum. Ik begrijp dat het erg lastig is om met één afstandsbediening te werken. Wij hebben de mogelijkheid om een gratis afstandsbediening toe te sturen. Zou je je gegevens willen achterlaten op het KPN Forum profiel? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik een nieuwe toesturen. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Ik heb sinds vandaag een LS Oled 55C8PLA tv en nu werkt ineens de afstand bediening van de Arris niet meer als voorheen.
Ik kan wel de programma's kiezen. Maar geluid regelen gaat niet meer . Dat moet ik met de afst bed. van de tv doen. Verder wekt alles normaal.
Dat is lastig.
Kan iemand mij helpen?
Gr E. Notten

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Hoi,
we hebben al jaren een oude afstandbediening (klein rechthoek) Begint kuren te krijgen.
is het mogelijk om een nieuwe te ontvangen, de langwerpige?
groetjes
monique
Goede avond. Onzo afstandsbediening doet helemaal niks meer. Moet ik bellen voor een nieuwe of kan ik die bestellen
Hallo Kpn
Ik heb een probleem met de afstandbediening , hij werkt nl niet meer , alleen de rechterkant doet het , volume en uitschakelen niet meer , resetten en nieuwe batterijen geprobeerd maar helaas! hij is nu ong anderhalf jaar oud ! wat kan ik doen?
groet Monique
Badge
Afstandsbediening werkt naar behoren, echter aan en uitknop werkt niet meer, erg onhandig als je ervoor uit bed moet komen...
Hard slaan werkt ook niet meer.
Lees ik via de service dat ik een nieuwe kan bestellen voor €20,-, maar zó lang heb ik dat apparaat nog niet.
Iets met garantie??..
Reputatie 7
Badge +27
@Eugene Notten
Met een nieuwe tv moet je de afstandsbediening ook weer opnieuw koppelen. Lees het startbericht van dit topic door. Daarin staat hoe je dit kunt doen :)

@Jaspermonique
Oef, zo'n kleine rechthoekige is inderdaad aan vervanging toe. Vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan stuur ik een nieuwe op.

@Enzonena
Vervelend kijken op zo'n manier. Heb je de batterijen verwisseld? Zo ja, vul ook je gegevens in op je profiel.

@hannomo
Doet de mute-knop het nog wel? Als die het ook niet meer doet dan klinkt het alsof de afstandsbediening z'n koppeling kwijt is. Wil je dan eens proberen hem opnieuw te koppelen. Hoe je dat doet staat in het startbericht van dit topic uitgelegd. Als dat niet helpt, vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt.

@Caantje
Zou jij ook eens willen proberen om de afstandsbediening opnieuw te koppelen? We zien dat dit vaak helpt. Zo niet, vul ook je gegevens in 🙂
Ik heb sinds maart dit jaar een zwarte (dacht een robuustere) en een witte afstandsbediening. Bij de zwarte komen er scheuren in de rubberen delen en brokkelen er af. Ik wil hem graag omgeruild hebben tegen een witte. Ik v

ind het niet normaal dat hij na minder dan een jaar gewoon vergaat.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
@Erik_ ik heb het profiel ingevuld.
Badge
Beste Erik,

Als ik op jullie site merknaam televisie (Sony) invul om de code te achterhalen, krijg ik een foutmelding (er is een fout opgetreden. Probeer 't later nog eens)
Zucht!

En nu??

Gr,
Caantje
Reputatie 7
Badge +27
Ik zie dat ook gebeuren, Caantje. Daar ga ik melding van maken, Zou je het dan eens willen proberen met de snelcode (12). Daarmee zet je de tv zelf aan het werk. De stappen om de snelcode te gebruiken staan hier in het startbericht. Als dat niet helpt, geef het aan, dan sturen we een nieuwe. Vul dan ook je profiel even in met je gegevens :)

Jaspermonique, bedankt! Nieuwe afstandsbediening is onderweg. Binnen twee werkdagen in de bus 🙂
Reputatie 1
Is er anno 2019 nog een vervangende afstandsbediening te krijgen? De mijne doet helemaal niets meer. Heb nu 2 ontvangers en 1 afstandsbediening, geen ideale situatie ;)

*Admin: reactie samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +16
Goedemorgen @JohnnyQ81. Welkom op het forum! Dat is inderdaad geen ideale situatie. Wij hebben de mogelijkheid om een gratis afstandsbediening toe te sturen. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Laat je een berichtje achter wanneer je dit hebt gedaan? We helpen je graag verder. 🙂
Reputatie 1
Wat een snelle reactie! De beste wensen. Mijn profiel heb ik zojuist ingevuld.

Reageer