Sticky Vraag

Interactieve tv afstandsbediening instellen / afstandsbediening kapot

Toon eerste bericht

3029 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Goedemorgen allemaal,

@Marines, Wat lastig dat je de tv niet meer uit kan zetten met behulp van de afstandsbediening. Zou je nog eens willen proberen of een reset van je ontvanger werkt? Hoe je dit kunt doen, leggen we uit in dit topic. Als dit niet werkt, dan sturen we je een nieuwe afstandsbediening op.

@ijon, Er staat een ''ticket'' open i.v.m. problemen rondom je draadloze verbindingsadapters/tv verbinding waarover je 31-12 contact hebt gezocht met onze klantenservice. Mocht je hier nog vragen over hebben, start je dan een nieuw topic? Dan helpen we je verder. Het is inmiddels gelukt om een nieuwe afstandsbediening aan te vragen :)

@Marcia75, Een nieuw klepje voor de afstandsbediening is onderweg :)

Als jullie nog vragen hebben m.b.t. de afstandsbediening, laten jullie het dan weten?
Reputatie 1
Marina_ schreef:

Goedemorgen allemaal,

@Marines, Wat lastig dat je de tv niet meer uit kan zetten met behulp van de afstandsbediening. Zou je nog eens willen proberen of een reset van je ontvanger werkt? Hoe je dit kunt doen, leggen we uit in dit topic. Als dit niet werkt, dan sturen we je een nieuwe afstandsbediening op.

@ijon, Er staat een ''ticket'' open i.v.m. problemen rondom je draadloze verbindingsadapters/tv verbinding waarover je 31-12 contact hebt gezocht met onze klantenservice. Mocht je hier nog vragen over hebben, start je dan een nieuw topic? Dan helpen we je verder. Het is inmiddels gelukt om een nieuwe afstandsbediening aan te vragen

@Marcia75, Een nieuw klepje voor de afstandsbediening is onderweg :)

Als jullie nog vragen hebben m.b.t. de afstandsbediening, laten jullie het dan weten?

Ddank je wel
Badge
afstandbediening doet niks meer geluid niet zachter harder teletekst knop niet aan uit ook soms niet

batterijen zijn vervangen heb hem al lang

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +18
nieuwenhuijsen schreef:

afstandbediening doet niks meer geluid niet zachter harder teletekst knop niet aan uit ook soms niet. batterijen zijn vervangen heb hem al lang. *Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Dan lijkt het me zaak dat deze vervangen wordt. Even een checkvraag: heb je toevallig al een andere aangevraagd? Ik zie dat er gisteren eentje is aangevraagd door een collega en dat je deze vandaag zou moeten krijgen.
Bart_ schreef:

Soesje40 schreef:

Hallo, onze afstandsbediening blijft "hangen" bij de 7, andere zenders kunnen we daardoor niet gebruiken. Graag willen we een nieuw ontvangen. Is dit mogelijk? Alvast bedankt.

Dat is mogelijk. Ik heb 'm voor je aangevraagd.

De beste wensen voor 2019. Afstandsbediening ontvangen. Bedankt.
Reputatie 7
Badge +18
Soesje40 schreef:

De beste wensen voor 2019. Afstandsbediening ontvangen. Bedankt.

Mooi zo! En jij uiteraard ook!
Onze afstandbediening is kapot. Klopt het dat wij een gratis nieuwe kunnen krijgen?
Reputatie 7
Badge +18
Ger37 schreef:

Onze afstandbediening is kapot. Klopt het dat wij een gratis nieuwe kunnen krijgen?

Als 'ie kapot is krijg je van mij een nieuwe, Ger37. Wat scheelt er precies aan? Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Badge
Goedenavond kpn,

Onze afstandbediening doet het bijna niet. Graag zouden wij een nieuwe willen aanvragen.

Alvast bedankt!
Hallo,

Wij hebben thuis interactieve tv van kpn. Alleen onze afstandsbediening werkt steeds slechter.
Waar kunnen wij ( gratis) een nieuwe aanvragen.

Met vriendelijke groet,

Familie Schenkel
Helaas werkt de afstandsbediening steeds slechter tot bijna niet. Graag zou ik een nieuwe willen ontvangen. Alvast bedankt!
Badge
Mijn afstandbedieing heeft het vandaag ook begeven. Kan ik een nieuwe ontvangen? Alvast bedankt!
Reputatie 7
Hier!

Een KPN moderator kan er eentje sturen mits je gegevens in je forumprofiel staan.

Vul minimaal postcode+huisnummer en klantnummer in. Onderaan de pagina op Sla wijzigingen op klikken.
Bedankt voor de info. Nu nog even het klantnummer vinden en dan is het geregeld.

Bedankt
Reputatie 7
Badge +27
@Martijn Marjolein, @Riejaa, @marnixs99, @Remters1, @Ernst1969, dank voor het invullen van de gegevens! Voor jullie allemaal is een nieuwe afstandsbediening onderweg. Ligt met een dag of twee in de brievenbus 🙂
Badge
Top @erik dank je wel!!!
Badge
Ik kreeg inderdaad al een melding via sms. Bedankt voor de snelle service!!!
Reputatie 7
Badge +15
Nee joh, ik denk dat de afstandsbediening gewoon versleten is, de afstandsbediening staat los van de experiabox.

Ik raad je aan om hier je klantgegevens in te vullen:
https://forum.kpn.com/settings/profile
Badge
ja ik heb denk ik echt een nieuwe Afstandbediening nodig.
Reputatie 7
Badge +18
@nieuwenhuijsen, er is al een nieuwe afstandsbediening onderweg :)

@Teun van der Kamp jouw afstandsbediening is aan vervanging toe. Zou je je forumprofiel willen aanvullen? Dan weet de koerier waar 'ie het pakketje af kan leveren 😉
De knoppen van onze afsrandsbediening blijven hangen: als ik bv cijfer 1 indruk, registreert de tv “1111”. Ook als ik de knop p+ gebruik, gaat de tv 10 zenders omhoog. Ik heb als een andere afstandsbediening gebruikt, en de tv-receiver gereset, maar beide werken niet. De problemen zijn begonnen met de nieuwe experiabox, misschien heeft het daar iets mee te maken?

Admin: topic verplaatst naar bestaand topic
Reputatie 1
Het klepje van de afstandsbediening is al binnen 👍 en dank je wel
Ook in heb een probleem met mijn afstandsbediening, het terug wisselen van kanaal doet het niet meer.
Ook gaat de decoder bijna niet meer uit met de aan en uit knop. Daarnaast zit het klepje al een half jaar vast met plakband.
Zou dus graag een nieuwe ontvangen....

Groet,

Richard
De afstandsbediening van de interactieve tv reageert niet goed. Ook nadat ik de batterijen heb vervangen.
Kan er een nieuwe afstandsbediening opgestuurd worden?
Hallo,

Onze afstand bediening van de interactieve tv is van de week kapot gegaan. De knoppen werken niet goed meer. Is het mogelijk een nieuwe te ontvangen?

met vriendelijke groet,

Fam. Harleman

Reageer