Sticky Vraag

Interactieve tv afstandsbediening instellen / afstandsbediening kapot

Toon eerste bericht

2194 reacties

Reputatie 7
Badge +18
@Teun van der Kamp, wat lastig dat je deze problemen ervaart! Het lijkt me wel toevallig dat dit nu voorkomt, met de nieuwe Experia Box. Want normaliter zou dit niet door een nieuwe Experia Box komen. Wanneer je jouw Forum profiel aanvult met naam, postcode + huisnummer en klantnummer kunnen we je verder helpen. Geef even een seintje wanneer je dit gedaan hebt 😉

@Richard Huizenga, het klepje is snel vervangen. Maar ik begrijp dat dit niet het enige probleem is. Een nieuwe is inmiddels aangevraagd!

@JoostHan, goed dat je alvast nieuwe batterijen hebt geprobeerd! Je zou nog een reset van de tv-ontvanger kunnen proberen of het opnieuw instellen van de afstandsbediening. Helpt dit niet, vul dan ook jouw Forum profiel aan. Dan helpen we je snel aan een nieuwe!
Mijn profiel is aangepast op mijn naam. De naam als klant is van mijn vrouw.
dank voor het opsturen van een nieuwe afstandsbediening.
Beste meneer, mevrouw,

Onze afstandsbediening van de kpn doet het niet meer... waar kunnen wij een nieuwe bestellen?
Groetjes
Marlie
Onze afstandsbediening doet het niet meer, batterijen al vervangen en geprobeerd hem opnieuw in te stellen maar hij doet helemaal niets meer. Hoe kan ik dit zo snel mogelijk oplossen?
Hoi,

We hebben 2 afstandbedieningen en die doen het allebei niet meer goed, Een aantal knopjes werken niet meer.
Kan ik deze afstandbedieeningen ruilen voor nieuwe? En is dat gratis?
Reputatie 7
Badge +18
@JoostHan, bedankt. Er is een nieuwe voor je aangevraagd.

@Marlieg, geen probleem dat kan gebeuren! Ik stuur je graag een nieuwe op. Deze kan je binnen 2 werkdagen thuis verwachten!

@Wec2019, wat lastig dat die opties niet hebben gewerkt! Ook voor jou komt er snel een vervangende aan 😉

@MK53, wat irritant dat ze opeens beide niet goed meer doen.. Uiteraard helpen we je graag verder, maar hiervoor hebben we wel wat gegevens van je nodig. Zou je jouw Forum profiel kunnen aanvullen met naam, klantnummer en postcode + huisnummer? En dan opnieuw een seintje willen geven?
Onze afstandsbediening doet het niet meer, op nieuw geprobeerd te koppelen en nieuwe batterijen geplaatst maar helaas, kan ik een nieuwe aanvragen?
Mijn profiel is ingesteld.
Reputatie 7
Badge +26
@MK53: Ze komen er aan! En ja, dit is gratis 🙂

@Wec2019: Je bericht kwam net een minuut na die van Susan maar dat is dus al geregeld!
Joran schreef:

@MK53: Ze komen er aan! En ja, dit is gratis 🙂

@Wec2019: Je bericht kwam net een minuut na die van Susan maar dat is dus al geregeld!

Hallo @Joran, @Susan_ hebben jullie ons bericht ook gezien?
Reputatie 7
Badge +26
Helaas niet! Goed dat je een reminder stuurt. Ik zorg dat er een nieuwe afstandsbediening jullie kant op komt. Kun je daarvoor jullie adresgegevens aanvullen aan je profiel en een reactie sturen als dat is gebeurd?
Ik heb de afstandsbediening ingesteld op mijn tv echter nu werkt deze niet meer op mijn sonos geluidsbalk. Hoe kan ik de afstandsbebiening weer resetten?
Joran schreef:

Helaas niet! Goed dat je een reminder stuurt. Ik zorg dat er een nieuwe afstandsbediening jullie kant op komt. Kun je daarvoor jullie adresgegevens aanvullen aan je profiel en een reactie sturen als dat is gebeurd?

@Joran ik heb de gegevens ingevuld. Bedankt voor je bericht!
Reputatie 7
Badge +26
Bedankt! De afstandsbediening is verstuurd en ligt waarschijnlijk dinsdag in de brievenbus.
Arris VIP2952 V2 reageert niet op de aan/uit knop(i-tv). Verder functioneert alles, menu, zappen, volume en tv aan en uit werk goed. Alleen aan en uitschakelen van de tv ontvanger werkt niet. Kan ik de afstandsbediening opnieuw instellen op de tv ontvanger? Gr Folkert.

Een van onze afstandsbedieningen is nog de oude, vanaf het moment sinds we interactieve tv hebben.
Kan ik voor deze een nieuwe opgestuurd krijgen?
Badge
Beste KPN,

Na vele jaren trouwe dienst heeft onze afstandsbediening het opgegeven. Zou ik een nieuwe kunnen krijgen?
Bedankt.
Mvg
ik wil graag een nieuwe afstandsbediening.
die van ons reageerd nergens meer op
nieuwe batterijen erin en ook dan werkt de afstandsbediening niet.
Goededag,
Over onze afstandsbediening is drinken gevallen en deze is nu kapot. Kunnen we een nieuwe ontvangen?

mvg
Reputatie 7
Badge +26
@JanJW : Er is niet echt een resetoptie. Elke nieuwe code die je koppelt aan de afstandsbediening is de actieve code. We hebben alleen geen codes voor Sonos dus het is me niet duidelijk hoe dat heeft gewerkt.

@Folkertvgent: Het opnieuw instellen heeft alleen invloed op de aan/uit knop van TV, volume en bron-knopjes. Kun je de batterijen eens proberen te vervangen? Als dat ook niet werkt sturen we een nieuwe. Kun je dan jouw adresgegevens in je profiel zetten en een reactie sturen als dat is gebeurd?

@Pcoppej123: Welke afstandsbediening heb je dan precies? En doet die het niet goed meer?

@Xs_sanja @dutchgabber @JJJansen: Is verstuurd!
@Joran
Nieuwe batterijen geprobeerd en dat helpt ook niet. Nu valt mij op dat het rode lampje rechts boven bij het bedienen van “i-tv” knop niet aan gaat. Bij het bedienen van alle andere knopjes op de afstandbediening brand het rode lampje wel.

Reputatie 7
Badge +26
@Folkertvgent: Bedankt voor het testen! Dan wordt het tijd voor een nieuwe. Die is bij dezen verstuurd en ligt dinsdag in de brievenbus.
Beste Joran,

Wij hebben de oude rechthoekige afstandsbediening nog steeds. Een aantal knopjes begint na jaren trouwe dienst lam te worden, hij reageert niet altijd even goed meer en wat niet goed op de foto te zien is, is het geel worden van het plastic.

Reputatie 7
Badge +26
Dan wordt het inderdaad eens tijd voor een nieuwe 🙂 Ik heb er een verstuurd, die vind je dinsdag in de brievenbus. Dan kan deze eindelijk met pensioen.
Mijn afstandsbediening doet ineens raar, elke toets wordt gezien als een 7. Nu lees ik dat men eerder met een kortingscode een gratis afstandsbediening ontvangt. Kan ik daar ook gebruik van maken? Dat apparaat moet het toch gewoon doen?

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst

Reageer