Sticky Vraag

Interactieve tv afstandsbediening instellen / afstandsbediening kapot

Toon eerste bericht

2730 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Hallo @Mart W welkom! Een kortingscode hebben we niet meer. Vul je je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan krijg je binnen twee werkdagen een nieuwe!
hoi Marcia,

Ik heb het al via de chat geregeld. komt helemaal goed, en ook nog een beter abonnement.
Hallo, een van onze beide afstandsbedieningen is stuk en de andere is het batterijklepje stuk, ook is deze helemaal vergeeld (en we roken niet eens 🙄)
Is het mogelijk hier 2 nieuwe voor te krijgen?
De kpn winkel in Maastricht had er geen, dus die kon mij niet helpen.

Groetjes
Reputatie 7
Badge +18
@Serke Ik help je graag verder. Ik kan je een nieuwe afstandsbediening toesturen en zelfs een een nieuw en niet vergeeld klepje voor je nog wel functionerende afstandsbediening. Nu zie ik dat je al contact hebt gehad en dat er al iets is opgestuurd. Heb je mijn hulp nog nodig of is het al in orde?
Badge
Mijn afstandsbediening van KPN is kapot, graag zou ik een nieuwe bestellen.

met vriendelijke groet,

Martine
Reputatie 7
Badge +18
Martine010 schreef:

Mijn afstandsbediening van KPN is kapot, graag zou ik een nieuwe bestellen. met vriendelijke groet, Martine

Ik help je daar graag mee. Wat is er precies mee aan de hand? Ik mag er vanuit gaan dat je er al nieuwe batterijen in hebt gestopt?
Beste moderators,

Mijn afstandsbediening voor interactieve tv is defect en van de andere afstandsbediening is het batterij klepje gebroken. Kunnen jullie nieuwe opsturen?
Badge
Bart_ schreef:

Martine010 schreef:

Mijn afstandsbediening van KPN is kapot, graag zou ik een nieuwe bestellen. met vriendelijke groet, Martine

Ik help je daar graag mee. Wat is er precies mee aan de hand? Ik mag er vanuit gaan dat je er al nieuwe batterijen in hebt gestopt?

Beste Bart,

Wat een snelle reactie! Mijn hond heeft de hele afstandsbediening gesloopt, dus hij werkt totaal niet meer... alle knopjes zijn eraf...
Mijn afstandbediening is erg traag, sommige knoppen reageren zelfs niet. Soms moet ik 10x drukken of HEEL hard drukken. Wat kan ik doen? Ik heb net een nieuwe ontvanger om Netflix app te gebruiken
Reputatie 7
Badge +18
CarloH schreef:

Beste moderators,

Mijn afstandsbediening voor interactieve tv is defect en van de andere afstandsbediening is het batterij klepje gebroken. Kunnen jullie nieuwe opsturen?

Carlo. Ik help je graag aan een nieuwe en ik kan je ook een klepje opsturen voor de andere. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.)

Martine010 schreef:

Beste Bart,

Wat een snelle reactie! Mijn hond heeft de hele afstandsbediening gesloopt, dus hij werkt totaal niet meer... alle knopjes zijn eraf...

Dan stuur ik je graag een nieuwe toe. Op voorwaarde dat je zelf een beter kluifje voor je hond uitzoekt. 😉

Jeroen Wolff schreef:

Mijn afstandbediening is erg traag, sommige knoppen reageren zelfs niet. Soms moet ik 10x drukken of HEEL hard drukken. Wat kan ik doen? Ik heb net een nieuwe ontvanger om Netflix app te gebruiken

Dag Jeroen, ik stuur jou uiteraard ook graag een nieuwe toe. Zou jij ook jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer?
Bart_ schreef:

@Serke Ik help je graag verder. Ik kan je een nieuwe afstandsbediening toesturen en zelfs een een nieuw en niet vergeeld klepje voor je nog wel functionerende afstandsbediening. Nu zie ik dat je al contact hebt gehad en dat er al iets is opgestuurd. Heb je mijn hulp nog nodig of is het al in orde?

Er is er al 1 onderweg, en als deze binnen was kon ik voor de tweede bellen dan werd die ook vervangen. Ik weet niet of jij dat nu al kan regelen?
Groet
Reputatie 7
Badge +18
Serke schreef:

Er is er al 1 onderweg, en als deze binnen was kon ik voor de tweede bellen dan werd die ook vervangen. Ik weet niet of jij dat nu al kan regelen?
Groet

Nu nog niet, maar zodra je 'm hebt kan ik dat ook. Dus je kunt bellen of het hier aangeven als je de eerste hebt. 🙂
Simpele vraag, onze afstandbediening doet het nagenoeg na 6jaar trouwe dienst niet meer en wil geen vervangend type aanschaffen maar gewoon een orgionele. Aangezien wij alles van KPN hebben zou het niet gek zijn wanneer er vanuit KPN service zou zijn kosteloos een nieuwe te kunnen ontvangen.
Is dit mogelijk?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Bart_ schreef:

Dag Jeroen, ik stuur jou uiteraard ook graag een nieuwe toe. Zou jij ook jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer?

Super! Ik heb mijn profiel aangepast. Top!!
Reputatie 7
Badge +15
Jeroen Wolff schreef:

Super! Ik heb mijn profiel aangepast. Top!!

Er is een afstandsbediening onderweg! 😀

@H28 Wij hebben de mogelijkheid om gratis een nieuwe afstandsbediening toe te sturen. Zou je je gegevens willen achterlaten op het KPN Forum profiel. Zodra we deze gegevens hebben ontvangen zullen we een nieuwe afstandsbediening toesturen.
Bart_ schreef:

Serke schreef:

Groet

Nu nog niet, maar zodra je 'm hebt kan ik dat ook. Dus je kunt bellen of het hier aangeven als je de eerste hebt. :)

Ga ik doen, dankjewel 👍🏻
Bart_ schreef:

CarloH schreef:

Beste moderators,

Carlo. Ik help je graag aan een nieuwe en ik kan je ook een klepje opsturen voor de andere. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.)

Hallo Bart,

Ik heb mijn profiel aangepast.
Alvast bedankt voor het verzenden.
Hallo iTV klantenservice,
Onze afstandsbediening is na een kleine 7 jaar ook defect. Geen lampje doet het meer. Hoe komen we aan een nieuwe?

Groet,
Jos
Beste kpn moderator,

Onze afstandsbediening is kapot.
zouden we een nieuw kunnen krijgen?

Met vriendelijke groet,

Martijn
Reputatie 7
Badge +27
@CarloH, @rjver en @TeuTh top dat jullie je gegevens ingevuld hebben! Een nieuwe afstandsbediening is onderweg en moet binnen 2 werkdagen binnen zijn 🙂.
Goedendag,

Sinds afgelopen zomer hebben we een hond genaamd Prins.
Super beest die zich voorbeeldig gedraagt alleen een fetisj opgebouwd lijkt te hebben voor de afstandbediening van KPN.
Nu hebben we er 2 dus toen er eentje in duizend stukjes lag hebben we een tijdje geswitcht tussen boven en beneden met 1 afstandbediening.
Aangezien dit verre van ideaal is maar een nieuwe gekocht bij KPN.
Echter kregen we de leuke verrassing van Prins toen we binnenkwamen met de nieuwe afstandbediening de 2e afstandbediening net als de eerste in duizend stukjes lag..

Is er toevallig een manier om aan een nieuwe afstandbediening te komen zonder wederom deze kosten te moeten maken?

We zullen er voorzichtiger mee omgaan in de toekomst;)

Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +27
Hoi Max, welkom op het forum! Dat kan gebeuren natuurlijk 🙂 Hopelijk is de nieuwe afstandsbediening een langer leven gegund. Kun je jouw adresgegevens aanvullen aan je profiel en een reactie sturen als dat is gebeurd? Dan stuur ik een nieuwe op.
Joran schreef:

Hoi Max, welkom op het forum! Dat kan gebeuren natuurlijk 🙂 Hopelijk is de nieuwe afstandsbediening een langer leven gegund. Kun je jouw adresgegevens aanvullen aan je profiel en een reactie sturen als dat is gebeurd? Dan stuur ik een nieuwe op.

Beste Joran,

Bedankt voor je reactie, ik heb mijn gegevens ingevuld!
Reputatie 7
Badge +27
Top, komt er aan!
Hallo,

wij hebben al jaren meerdere digitale tv ontvangers met de witte afstandsbedieningen.

Een van de afstandsbedieningen werkt inmiddels niet goed meer.

Graag ontvang ik hiervoor een nieuwe, zodat we weer optimaal van jullie goede producten kunnen genieten.

alvast bedankt.

Groet,
Albert Beukhof

Reageer