Sticky Vraag

Interactieve tv afstandsbediening instellen / afstandsbediening kapot

Toon eerste bericht

2745 reacties

Bart_ schreef:

Serke schreef:

Er is er al 1 onderweg, en als deze binnen was kon ik voor de tweede bellen dan werd die ook vervangen. Ik weet niet of jij dat nu al kan regelen?
Groet

Nu nog niet, maar zodra je 'm hebt kan ik dat ook. Dus je kunt bellen of het hier aangeven als je de eerste hebt. :)

Hallo,
Ik heb de eerste afstandsbediening vandaag ontvangen, kunnen jullie regelen dat de volgende ook gestuurd word?
Dan kan ik weer een tijdje vooruit 😉
Alvast bedankt.

Groet Ser
mevrouw haar afstandbediening doet niet meer goed, de geluidsknoppen werken vaak niet.
Kan ze een nieuwe opgestuurd krijgen?
Reputatie 7
Badge +19
@AGDBeukhof, geen enkel probleem! Ik zie dat je in november afgelopen jaar ook een nieuwe hebt ontvangen, maar dat kan natuurlijk met meerdere tv-ontvangers. Er komt nogmaals een nieuwe jouw kant op!

@Serke, ook de 2e is inmiddels voor je aangevraagd!

@mevrz, we kunnen hier zeker bij helpen! Alleen kan dit niet zonder enige gegevens. Zou je jouw Forum profiel kunnen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Geef even een seintje wanneer dit gelukt is 😉
Susan_ schreef:

@AGDBeukhof, geen enkel probleem! Ik zie dat je in november afgelopen jaar ook een nieuwe hebt ontvangen, maar dat kan natuurlijk met meerdere tv-ontvangers. Er komt nogmaals een nieuwe jouw kant op!

@Serke, ook de 2e is inmiddels voor je aangevraagd!

@mevrz, we kunnen hier zeker bij helpen! Alleen kan dit niet zonder enige gegevens. Zou je jouw Forum profiel kunnen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Geef even een seintje wanneer dit gelukt is ;)

Dankjewel 👍🏻
Beste moderators,

met opmaken van het bed is de afstandsbediening tussen het matras en spiraalboren terecht gekomen. Mijn vriend springt zijn bed in en de afstandsbediening heeft het een beetje benauwd gehad.
Niet alle knoppen doen het meer helemaal jofel. Is het mogelijk dat deze vervangen kan worden voor een minder benauwde afstandsbediening?
Alvast heel erg bedankt!
Badge
Bij het indrukken van verschillende toetsen van onze kpn-afstandbediening reageert hij alsof ik 7 intoets. Normaal TV kijken zit er dus helaas op dit moment niet in. Ik zou graag een vervangende afstandsbediening willen ontvangen als dat mogelijk is. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Manouk
Goedeavond, onze afstandsbediening werkt niet meer. De rode en groene lamp brandt wel, maar zowel tv als kpn ontvanger werken niet. Afstandsbediening meerdere keren opnieuw proberen in te leren, zonder resultaat. Ik heb gelezen dat ik middels dit forum een nieuwe afstandsbediening kan aanvragen?. Groeten Roland
Ik wil inderdaad een nieuwe afstandsbediening aanvragen. Mijn profiel is ook ingevuld...
Reputatie 7
Badge +27
Oef, ik kan me voorstellen dat de afstandsbediening dat geen leuke ervaring vond , @Aapnootsaar! Er is een nieuwe afstandsbediening onderweg :)

@Manoukkw, @R.V., voor jullie geldt hetzelfde. Binnen een dag of twee ligt er een nieuwe afstandsbediening in de brievenbus!
Badge
Erik_ schreef:

Oef, ik kan me voorstellen dat de afstandsbediening dat geen leuke ervaring vond , @Aapnootsaar! Er is een nieuwe afstandsbediening onderweg :)

@Manoukkw, @R.V., voor jullie geldt hetzelfde. Binnen een dag of twee ligt er een nieuwe afstandsbediening in de brievenbus!

Super, dankjewel!
Onze afstandsbediening doet het niet goed meer. Cijfer 6 reageert niet, vaak als ik hem harder zet gaat hij naar zender 3. En dan dus 3333 iedere keer. Kan ik een nieuwe krijgen? Andere batterijen heb ik al geprobeerd
Mijn afstandbediening is defect! Een paar knoppen reageren niet tot slecht.
Nu heb ik gelezen dat je via een kortingscode een gratis nieuwe kunt krijgen. Klopt dit?

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Reputatie 5
Badge +6
Er was inderdaad een kortingscode om een gratis afstandsbediening te krijgen.
Hier werd alleen heel veel misbruik van gemaakt, dus die code werkt niet meer.
Waarschijnlijk ten overvloede, je hebt de batterijen al een keer vervangen?

Als je in je forumprofiel je klantgegevens zoals je klantnummer invult dan kan een webcare medewerker kijken wat hij of zij voor jou kan doen.

Admin: reactie mee naar lopende topic verplaatst
Goede avond! Helaas heeft onze afstandsbediening het ook opgegeven. Kan ik hierbij een nieuwe aanvragen? Groeten kim
Het bovenste gedeelte van onze afstandsbediening werkt alleen als ik hard druk. De batterijen zijn nieuw.

Kunnen wij wellicht een nieuwe ontvangen?

Admin: reactie mee naar lopende topic verplaatst
Reputatie 7
Badge +27
@vanVelzenM en @kcb'tje , komt er binnen twee werkdagen aan!

@Geuyen het klopt wat Dennis zegt. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan stuur ik je er eentje. Wil jij ook je forumprofiel updaten @HAWK_ ?
Marcia_ schreef:

@Geuyen het klopt wat Dennis zegt. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan stuur ik je er eentje. Wil jij ook je forumprofiel updaten @HAWK_ ?

Bedankt!!!
Marcia_ schreef:

Alle gegevens toegevoegd!!!
Marcia_ schreef:

Helaas werkt mijn afstandbediening niet meer. Zouden jullie een nieuwe kunnen opsturen?

Alvast hartelijk dank!
Ik heb een afstandsbediening stuk, hij doet niks, batterijen vervangen, niet geholpen.. Mijn andere voor mijn andere tv werkt gewoon prima! Kan ik een nieuwe krijgen want heb hem nog maar net een maand..
Badge
Hi,
Helaas doet de 'tv knop' linksboven het niet meer.
Nieuwe batterijen of de TV opnieuw koppelen helpt niet.
We hebben het met de afstandsbediening van de TV boven geprobeerd, die werkt zonder problemen.

Hoe dit op te lossen?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Badge
Ik zou graag een nieuwe afstandsbediening willen ontvangen , wegens niet meer goed werken oude.

Badge
Ik zou graag een nieuwe afstandsbediening willen omdat hij niet meer goed werkt.

Alvast hartelijk dank!
Hallo,
mijn afstandsbediening is defect, hoe kan ik dit nu het beste aanpakken?
gr Roy

Ik heb een afstandsbediening voor interactieve televisie die het sinds gisteren niet meer doet. Maar deze is niet zo heel veel gebruikt, zit hier garantie op?

Ik heb alle troubleshoot oplossingen al geprobeerd maar dit mag niet baten.

Reageer