Sticky Vraag

Interactieve tv afstandsbediening instellen / afstandsbediening kapot

Toon eerste bericht

2746 reacties

Reputatie 7
Badge +19
@Geenhoven, ai ik had het ook knap gevonden als de afstandsbediening dat wel had overleefd! Inderdaad wel zonde.. maar gelukkig heb je snel nieuwe chocolademelk gemaakt én kunnen we je een nieuwe opsturen. Zou je jouw Forum profiel kunnen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Dan helpen we je snel verder!
Badge
Hi ik zou graag ook een nieuwe afstandsbediening willen aanvragen, de versie die wij hebben heeft het begeven. We gebruiken nu de afstandsbediening van de tweede tv, maar dat is elke keer zoeken en heen en weer lopen 🙂
Badge
Goedemiddag.

Mijn afstandbediening voor interactieve tv werkt niet helemaal meer.
De knopjes voor pauze/play en voor of achteruit spoelen werken niet. Het lampje op de afstandsbediening gaat dan ook niet aan.
Maar de rest van de knopjes doen het weer wel...
Kunnen jullie mij hier verder mee helpen?

Vriendelijke groet Timo Bakker
Badge
Hallo, mijn afstandsbediening is kapot.
De cijfers doen het niet en terug zappen en nog een aantal knopjes
Hoe kan ik een nieuwe ontvangen?
Gr, Nessy

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Vraag kan vervallen. Bij het installeren van glasvezelaansluiting heeft de kpn monteur in overleg de tv en afstandbediening van kpn afgestemd. Ik wil dit ongedaan maken, want ik kan de tv niet afzetten dan gaat de HD ontvanger van de kpn ook uit. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan doen?
Mijn afstandsbediening die hoort bij de Expediabox is kapot. Geen nieuwe batterij kan hem tot leven wekken! Kan ik een nieuwe afstandsbediening toegestuurd krijgen?
Bedankt voor de informatie!

Reputatie 7
Badge +15
@R.Jansen, @Timo Bakker en @Gertined Ik zal een nieuwe afstandsbediening toesturen. Binnen 2 werkdagen heb je het in huis.

@RobBakker Als je de batterijen verwijderd en de + en - pool met elkaar verbindt, met bijvoorbeeld een paperclip, kan je de afstandsbediening resetten en ontkoppelen van de televisie.
Badge
@Vikash bedankt voor de snelle hulp
Hoi

Onze afstandsbediening (6 maanden oud) is er mee opgehouden. Hoe kunnen wij aan een nieuwe komen?

Vriendelijke groet,
Laurinda

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Reputatie 7
Jammer dat ie het zo snel al niet meer doet. Al even de batterijen eruit en weer in gedaan? (hielp vorige week hier nadat de afst.bed. ineens niks meer deed; ledje erop deed ook niks).

Als je je gegevens in je forumprofiel plaatst (indien nog niet gedaan) kan een KPN moderator je direct eentje sturen zodra ie op dit topic komt 😉
Ja dat heb ik geprobeerd.
Ik heb mijn gegevens ingevuld en hoop op een reactie van een moderator.

Dankjewel!
Badge
Goedenavond,

helaas is onze afstandsbediening defect na ongeveer 8 jaar. Hoe kan ik aan een nieuwe komen? Ik hoor het graag.

Reputatie 2
Badge
Mijn afstandbediening is defect ik kan alleen maar scrollend van zender veranderen
drukken op 1 , 2 , 3 geeft geen resultaat geluid hr=ader zachter zetten wel

Reputatie 7
Badge +27
@Laurinda welkom! Volgens mijn gegevens heb je een zakelijke aansluiting en daarom kan ik geen afstandsbediening voor je bestellen. Wil je een topic aanmaken op het zakelijke forum? Mijn collega's helpen je graag verder.

@Plasschaert jij ook van harte welkom! Binnen twee werkdagen ontvang je een nieuwe afstandsbediening met de post 🙂.

@RLB1 jij krijgt er ook een binnen twee werkdagen!
Reputatie 2
Badge
ik heb geen zakelijke aansluiting maar ben een particulier met een alles in 1 abbo
Goedemorgen,

onze afstandsbediening is kapot, is het mogelijk dat we een nieuwe krijgen?

Arjan

Reputatie 7
Badge +23
@Nessy & @Arjan1970: voor jullie is er ook een nieuwe afstandsbediening onderweg. Je ontvangt 'm binnen 2 werkdagen in de bus.
Hallo,

Van de afstandsbediening werkt de iTV knop niet meer. Batterijen al vervangen.. Bij indrukken gaat led niet aan. Rest ab werk wel. Op andere kastjes idem. Andere abs bij het kastje werken wel gewoon.
Graag reactie

grt. Wim

Reputatie 7
Badge +15
Goedemiddag @Wim54 Wat vervelend dat de iTV knop niet meer werkt. Ik heb zojuist een nieuwe afstandsbediening toegestuurd, hier zijn geen kosten aan verbonden. Binnen 2 werkdagen heb je het in huis.
Geweldige service. Snel en accuraat
Hallo,
Mijn zoontje heeft de afstandsbediening laten stuiteren en zit nu weer provisorisch vastgeplakt. Zou ik een nieuwe kunnen bestellen?

Groetjes
Reputatie 7
Badge +18
Beertje Pippeloentje schreef:

Hallo,
Mijn zoontje heeft de afstandsbediening laten stuiteren en zit nu weer provisorisch vastgeplakt. Zou ik een nieuwe kunnen bestellen?

Groetjes

Is 'ie helemaal kapot? Ik kan je een nieuwe afstandsbediening toesturen, maar als alleen het klepje defect heb ik daar ook een vervanging voor. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Bart_ schreef:

Hallo,

Groetjes

Is 'ie helemaal kapot? Ik kan je een nieuwe afstandsbediening toesturen, maar als alleen het klepje defect heb ik daar ook een vervanging voor. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Hoi Bart,
Ik heb de gegevens ingevuld. Er is oa een stuk aan de bovenkant van de afstandsbediening afgebroken. Helaas meer dan alleen het klepje 😞
Reputatie 7
Badge +18

Hoi Bart,
Ik heb de gegevens ingevuld. Er is oa een stuk aan de bovenkant van de afstandsbediening afgebroken. Helaas meer dan alleen het klepje :(

Er is een nieuwe onderweg! Je ontvangt deze week via de post!
De volumeknop van onze afstandsbediening werkt niet meer (door overmatig gebruik). Is het mogelijk dat wij een nieuwe ontvangen?

Reageer