Sticky Vraag

Interactieve tv afstandsbediening instellen / afstandsbediening kapot

• 15 november 2012
  • 3213 reacties
  • 628699 keer bekeken

Toon eerste bericht

3213 reacties

@Geenhoven, ai ik had het ook knap gevonden als de afstandsbediening dat wel had overleefd! Inderdaad wel zonde.. maar gelukkig heb je snel nieuwe chocolademelk gemaakt én kunnen we je een nieuwe opsturen. Zou je jouw Forum profiel kunnen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Dan helpen we je snel verder!

Ik heb alles aangevuld. Is het gelukt en is de afstandsbediening al verzonden?
Vast bedankt.
Reputatie 7
Badge +15
Goedemorgen @Geenhoven. Bedankt voor het aanvullen van je gegevens. De nieuwe afstandsbediening is onderweg. Binnen 2 werkdagen heb je het in huis. ☺

@Gallo , een nieuwe komt jou kant op!
Badge
@R.Jansen, Ik zal een nieuwe afstandsbediening toesturen. Binnen 2 werkdagen heb je het in huis.

Dank, goed ontvangen. Mag de oude retour en zo ja waar naar toe?
Reputatie 7
Badge +15
@R.Jansen De oude afstandsbediening hoeft niet retour.
Badge
Hallo,
mijn afstandsbediening is kapot.
als je op een van de knopjes druk gaat hij naar zender 7.
dit doet hij bij elk knopje.
zouden wij een nieuwe kunnen krijgen?
Goedenavond,
de afstandsbediening van interactieve tv is kapot.
hoe kan ik een nieuwe bestellen?
groet Tina
Dag,
Zie dat je via deze weg de afstandsbediening kan vervangen.
Beide afstandsbedieningen functioneren niet meer met alle knopjes.
Bij eentje wordt de tv niet meer aan/uit gezet(knopje defect, gaat ook geen led branden), bij de ander werkt de pauzeknop en toets twee niet.

met vriendelijke groet Frank
Reputatie 7
Badge +27
@Laura Janssen, @Tina Riem: voor jullie beiden is een nieuwe afstandsbediening onderweg, ligt binnen twee dagen in de brievenbus.

@frankZw: voor jou geldt hetzelfde, ik kan alleen maar eentje tegelijk sturen. WIl je hier laten weten zodra je hem hebt? Dan sturen we dan de tweede op.
topservice bedankt.
Goedemiddag,

Onze afstandsbediening is helaas kapot gegaan, zouden jullie een nieuwe op willen sturen naar ons?

vriendelijke groet!
Zwart

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Top!bedankt!
Badge
Goedemiddag, mijn afstandsbediening werkt niet meer. Is het mogelijk om een vervangende te ontvangen? Ik heb begrepen dat men via KPN kostenloos een vervangende kan krijgen. Met vriendelijke groet Leon van Hoof

Hallo
Onze afstandbediening is stuk kunt u mij vertellen hoe ik een andere kan krijgen

Reputatie 7
Badge +11
Hoi Ramond,

Als je abonnee bent van Digitenne of ITV van KPN zal een moderator jou een nieuwe afstandsbediening gaan opsturen.

Een moderator heeft nog wat aanvullende gegevens van jou nodig. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en je klantnummer. Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Admin: post verplaatst naar juiste topic

Reputatie 7
Badge +27
Beste @Zwart1234, goed dat je je forumprofiel al hebt ingevuld! De afstandsbediening komt er aan binnen twee werkdagen 🙂.

@Asten11 en @Ramond willen jullie je forumprofiel updaten met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer? Laat het even weten wanneer je dit gedaan hebt, dan stuur ik er eentje op.
Heb mijn profiel geupdate
Reputatie 7
Badge +27
Top! Hij komt er binnen twee werkdagen aan!
hoi, mijn afstandsbediening is ook stuk, hoe kan ik een nieuwe bestellen?

Badge
Heb mijn profiel ook aangepast
Reputatie 7
Badge +18
@Asten11, ook voor jou is er een nieuwe afstandsbediening aangevraagd!
Helaas zijn ook mijn beide afstandsbedieningen op sterven na dood/overleden. Zou ik 2 nieuwe kunnen krijgen?
Reputatie 7
Badge +27
@Lobbes626 dat kan 🙂 De eerste is onderweg. Laat je even weten als je hem hebt? Dan sturen we de tweede op.
Badge
Hallo,

Mijn afstandsbediening (ontvangen in oktober 2017) werkt helaas niet meer zoals het hoort: de knop 'volume omlaag' weigert dienst. Gelukkig kan ik het volume nog verlagen met de afstandsbediening van mijn Apple TV 😀

Ik zou het zeer op prijs stellen als ik kosteloos een nieuwe afstandsbediening kan ontvangen.
Goedemorgen @Geenhoven. Bedankt voor het aanvullen van je gegevens. De nieuwe afstandsbediening is onderweg. Binnen 2 werkdagen heb je het in huis. ☺

@Gallo , een nieuwe komt jou kant op!

Goedemorgen,
Ik ontving keurig een sms van KPN. Wat is er geleverd.....een retourdoos....🙄. Afstandsbediening is dus helaas niet binnen. Ik voorzie wederom een miscommunicatie. Jammer. Kunnen jullie alsnog de afstandbediening opsturen?
Reputatie 7
Badge +18
Goedemorgen @RvR-KPN, Ik heb een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd. Begin volgende week ontvang je hem met de post.

@Geenhoven, Dat meen je! Foutje.😥 Ik heb alsnog een afstandsbediening voor je aangevraagd. De retourdoos mag je voor iets anders gebruiken ;-)

Reageer