Sticky

Interactieve tv afstandsbediening instellen / afstandsbediening kapot

• 15 november 2012
  • 3920 reacties
  • 646224 keer bekeken

Toon eerste bericht

3920 reacties

Hallo,

De linkerkant van mijn afstandsbediening doet het niet meer.
Aan en uit en volume dus onder andere.

Kan ik een nieuwe krijgen?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Goedenavond.

Nadat ik even via MijnKPN heb ingelogd zoekende naar de vraag mbt tot een nieuwe afstandbediening kwam ik op dit forum terecht.

Helaas na 9jaar is onze afstandbediening overleden of althans werken sommige knoppen helaas niet meer of niet goed.

Graag zou ik een nieuwe afstandbediening willen bestellen als dat mogelijk is?

Kunt u doordat ik ben ingelogd alle benodigde info vinden die u nodig heeft?

Alvast bedankt, wacht ik op u reactie.

Mvg,

Hendrik Wassenaar

Ik heb nog een oud model afstandsbediening die ik graag zou omruilen voor een langwerpig model.
Onze afstandsbediening is op de grond gevallen, waardoor de batterijen niet meer blijven zitten. Zouden we een nieuwe kunnen krijgen?

Alvast bedankt!
Ik zou heel graag een nieuwe witte kpn afstandbediening ontvangen. Ik kan de volume knopjes en diverse cijfers niet meer indrukken. Geen idee hoe het kan...
Reputatie 7
Badge +24
@Hendrik Wassenaar@LDekkertje@Hanes@Kevin en Charon: De afstandsbedieningen zijn onderweg. Duurt max. 2 werkdagen.

@10eke: Ik heb een nieuwe verstuurd. Houd er rekening mee dat ie wel afgestemd moet worden op de tv zelf zodat de aan/uit/volumeknoppen gaan werken. Zie het startbericht van dit topic voor uitleg.
Bedankt @Paul_
Zou ik er ook 1 mogen ontvangen? Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +24
Ik zie dat Erwin je al één heeft gestuurd Martin. Zie de berichten eerder in dit topic.
Badge
Helaas heeft onze pup de afstandbediening te pakken gehad en zij er knopjes die vast hangen en daardoor gaat de tv aan en uit vaak achter elkaar

Zou graag een nieuwe willen zo dat wij onze tv weer kunnen gebruiken

Ook onze afstandsbediening is kapot😅 er zijn nu echt stukjes afgebroken na gevallen te zijn. Hij werkt niet meer🙈
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @A.vdB en @Mirranda Dat is natuurlijk niet zo fijn. Natuurlijk kunnen we jullie een nieuwe afstandsbediening sturen. Zouden jullie daarvoor je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan het forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan regel ik een nieuwe afstandsbediening voor jullie :)
Badge
Super fijn, ik heb de gegevens geüpload
waneer zou ik de afstandsbediening ongeveer verwachten
Hoi @A.vdB en @Mirranda Dat is natuurlijk niet zo fijn. Natuurlijk kunnen we jullie een nieuwe afstandsbediening sturen. Zouden jullie daarvoor je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan het forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan regel ik een nieuwe afstandsbediening voor jullie :)

Hoi
iknheb mijn gegevens ge-update!
Graag hoor ik wanneer ik een nieuwe kan ontvangen.

groetjes Mirranda
Reputatie 7
Badge +18
@A.vdB en @Mirranda Voor jullie allebei is er inmiddels een nieuwe afstandsbediening onderweg. Hij komt via de post naar je toe!
Hoi ik kan de afstandsbediening niet bestellen met de code? Mijn afstandsbediening is kapot

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Na intensief gebruik werkt onze afstandsbediening ook niet meer. Zou ik ook een nieuwe afstandsbediening kunnen ontvangen?
Reputatie 7
Badge +27
Zeker @RensV, komt er aan!
Hallo @Emiel2803, @JosvH en @Kraats, welkom! Willen jullie je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Als je een seintje geeft, wanneer je dat gedaan hebt, stuur ik je een nieuwe toe.

Beste heb ik gedaan
De witte afstandsbediening die bij de tv-ontvanger geleverd heeft is kapot. Zou ik een nieuwe afstandsbediening mogen ontvangen? Bij voorbaat dank!
Reputatie 7
Badge +27
Komt er aan @Kraats! De afstandsbediening ligt donderdag in de brievenbus.
Ben lid van de KPN club sinds 3-7-2018. De laatste drie weken vallen steeds meer functies/knoppen uit van de AB. Batterijen vervangen, Ontvanger gereset en uit gezet. Ik heb geen storende led/ambilight storing zaken in huis. Ook heb ik het stappenplan gevolgd met de codes, helaas zonder resultaat. Ik heb twee toestellen en heb de andere AB geprobeerd en die gaat gewoon goed. Ook mijn originele Sony AB doet het gewoon goed.

Er zit m.i. gewoon een storing in de AB.
Hoe lossen we dit op.

Alvast bedankt.

Jan Willem
Reputatie 7
Badge +27
@SabineP en @jwb010: Allebei welkom op het forum! Ik heb jullie losse topics samengevoegd met dit centrale topic.

@jwb010: Goed dat je de andere AB hebt kunnen testen, ik kan geen andere conclusie trekken. Een nieuwe afstandsbediening komt jouw kan op en ontvang je binnen 2 werkdagen!

@SabineP: Kun je jouw adresgegevens en klantnummer toevoegen aan je profiel en een reactie sturen als dat is gebeurd? Dan sturen we jou ook een nieuwe toe.
@SabineP en @jwb010: Allebei welkom op het forum! Ik heb jullie losse topics samengevoegd met dit centrale topic.

@jwb010: Goed dat je de andere AB hebt kunnen testen, ik kan geen andere conclusie trekken. Een nieuwe afstandsbediening komt jouw kan op en ontvang je binnen 2 werkdagen!

Hoi Joran,
Bedankt voor de snelle reactie, het gaat om de zwarte uitvoering, de comfort uitvoering.

Mvg,
Jan Willem
Reputatie 7
Badge +27
Ah, goed dat je het zegt. De Comfort+ afstandsbediening kan ik niet vervangen, dit is een los product die je in onze webshop kunt kopen. Als deze defect is geraakt binnen de garantietermijn kun je contact opnemen met Ceva Logistics, zie daarvoor Webshop / Contact. Er komt alsnog een witte afstandsbediening jouw kant op, dat kan ik niet meer annuleren. Daar zijn verder geen kosten aan verbonden uiteraard.

Reageer