Sticky Vraag

Interactieve tv afstandsbediening instellen / afstandsbediening kapot

Toon eerste bericht

2733 reacties

Badge
Hallo, mijn afstandsbediening is gister kapot gegaan, ik hen al nieuwe batterijen geprobeert en alle mogelijke knoppen combinatie geprobeerd. Ik denk dat het tijd is voor een nieuwe, hoe kom ik daar zo snel mogelijk aan...?

Met vriendelijke groet,
Timon

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Het klepje van mijn afstandsbediening klemt niet meer vast. Nu had ik er gewoon plakband omheen gedaan. Buiten dat dat smerig wordt op den duur was ik nu een uur aan het peuteren omdat mijn batterijen vervangen moesten worden. Hoe kan dit het klem dingetje zeg maar is niet afgebroken :s

Helaas is onze afstandsbediening kapot gegaan na jaren intensief gebruik , waar kan ik een nieuwe aanvragen ?

Mvg Natascha Poot
Badge
Bij mijn afstandsbediening werkt alleen de aan-uit knop van de tv ontvanger niet, alle andere knoppen werken wel. Ik zou graag een nieuwe afstandsbediening ontvangen.
Reputatie 7
Badge +15
@TIMONBERENDS, @Natascha078 Wat vervelend dat de afstandsbediening defect is. Wij zullen jullie een nieuwe toesturen. Zou je je KPN Forum profiel (Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators) willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld

@chantalsleyfer Ik begrijp dat je een nieuw klepje wil voor de afstandsbediening en dat is ook mogelijk. Als je je gegevens achterlaat op het KPN Forum profiel zullen we het toesturen per post.

@juffrouwjanssen Ik heb een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd. Binnen 2 werkdagen heb je het in huis.
Vikash schreef:

@TIMONBERENDS, @Natascha078 Wat vervelend dat de afstandsbediening defect is. Wij zullen jullie een nieuwe toesturen. Zou je je KPN Forum profiel (Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators) willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld

@chantalsleyfer Ik begrijp dat je een nieuw klepje wil voor de afstandsbediening en dat is ook mogelijk. Als je je gegevens achterlaat op het KPN Forum profiel zullen we het toesturen per post.

@juffrouwjanssen Ik heb een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd. Binnen 2 werkdagen heb je het in huis.

Mijn gegevens zijn aangepast
Reputatie 7
Badge +15
@Natascha078 Bedankt voor het aanvullen van je gegevens. Binnen 2 werkdagen heb je een nieuwe afstandsbediening in huis.
Waar kan ik het beste een kpn afstandsbediening kopen zonder hiervoor de hoofdprijs te moeten betalen?

Hoi mijn afstandsbediening is stuk is het mogelijk om een nieuwe te krijgen? Met vriendelijke groet Linda wichers schreur

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Reputatie 7
Badge +27
@Evibo, welkom! Als je je forumprofiel aanvult met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s), dan zorg ik ervoor dat je een nieuwe krijgt. De code werkt niet meer.

@Indianajones1 jij ook van harte welkom. Waarom wil je een afstandsbediening kopen? Als je huidige defect is, kan ik zonder kosten een nieuwe voor je bestellen.
Indianajones1 schreef:

Waar kan ik het beste een kpn afstandsbediening kopen zonder hiervoor de hoofdprijs te moeten betalen?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand Zou graag een nieuwe willen ontvangen

A.vdB schreef:

Helaas heeft onze pup de afstandbediening te pakken gehad en zij er knopjes die vast hangen en daardoor gaat de tv aan en uit vaak achter elkaar
Zou graag een nieuwe willen zo dat wij onze tv weer kunnen gebruiken

@Evibo, welkom! Als je je forumprofiel aanvult met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s), dan zorg ik ervoor dat je een nieuwe krijgt. De code werkt niet meer.

@Indianajones1 jij ook van harte welkom. Waarom wil je een afstandsbediening kopen? Als je huidige defect is, kan ik zonder kosten een nieuwe voor je bestellen.
Zou graag een nieuwe willen ontvangen

Reputatie 7
Badge +27
@Lin1984, welkom terug! Binnen twee werkdagen heb je 'm binnen! 😉
Marcia_ schreef:

Badge
Ik heb nu al een tijdje dat mijn afstandsbediening niet meer goed functioneert. Heb reeds nieuwe batterijen geprobeert maar helaas zonder resultaat. Kan ik ergens een nieuwe aanvragen? Het gaat om de langwerpige afstandsbediening van de interactieve televisie.

Ik heb interactive TV, maar een aantal knoppen op de afstandsbediening werken niet meer. Batterijen vervangen hielp ook niet. Kan deze omgeruild worden?

Met vriendelijke groet
F. 'S.

De afstandsbediening van itv werkt niet meer bij het zappen. Als je naar rtl 4 wil, dan blijft de 4 hangen en krijg weet ik niet hoeveel 4 tjes op de tv te zien. Uiteindelijk gaat de tv naar een bepaalde zender, maar meestal niet rtl 4.
Ook de knop vooruit en/of achteruit voor de keuze van zenders functioneert niet. Als je 1 zender vooruit wil, dan gaat de tv veel meer zenders vooruit dan 1.
Heb het modem al aan en uit gezet. Ook de tv ontvanger en heb ook de batterijen van de afstandsbediening vervangen. Alles zonder resultaat.
Er is niets veranderd in of rondom de opstelling van mijn tv.😌
Zeer irritant!
Graag een oplossing.

Reputatie 7
Badge +18
Indianajones1 schreef:

@Indianajones1 Er is een nieuwe onderweg!

Wieringa schreef:

Ik heb nu al een tijdje dat mijn afstandsbediening niet meer goed functioneert. Heb reeds nieuwe batterijen geprobeert maar helaas zonder resultaat. Kan ik ergens een nieuwe aanvragen? Het gaat om de langwerpige afstandsbediening van de interactieve televisie.

@Wieringa Ook voor jou heb ik een nieuwe aangevraagd!

@F. 'S. Ik stuur je met alle plezier een nieuwe. Vul je je KPN Forum profiel aan met de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Jaap Kl schreef:

De afstandsbediening van itv werkt niet meer bij het zappen. Als je naar rtl 4 wil, dan blijft de 4 hangen en krijg weet ik niet hoeveel 4 tjes op de tv te zien. Uiteindelijk gaat de tv naar een bepaalde zender, maar meestal niet rtl 4. Ook de knop vooruit en/of achteruit voor de keuze van zenders functioneert niet. Als je 1 zender vooruit wil, dan gaat de tv veel meer zenders vooruit dan 1. Heb het modem al aan en uit gezet. Ook de tv ontvanger en heb ook de batterijen van de afstandsbediening vervangen. Alles zonder resultaat. Er is niets veranderd in of rondom de opstelling van mijn tv.😌
Zeer irritant!Graag een oplossing.

@Jaap Kl Ik vermoed dat je afstandsbediening gewoon defect is. Ik stuur je graag een nieuwe toe. Ook aan jou de vraag om je KPN Forum profiel aan te vullen met de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer.
Gedaan wat is gevraagd in mijn profiel.
Reputatie 7
Badge +18
Jaap Kl schreef:

Gedaan wat is gevraagd in mijn profiel.

Dank je wel! Er is een nieuwe naar je onderweg!
Beste lezer,

Onze witte afstandsbediening is stuk gegaan. Zouden wij een nieuwe kunnen ontvangen?

Mvg Carolijn

Reputatie 7
Badge +27
Welkom op het forum @Ckloosterman! Dat kan zeker. Kun je jouw adresgegevens en klantnummer toevoegen aan je profiel en een reactie sturen als dat is gebeurd?
Joran schreef:

Welkom op het forum @Ckloosterman! Dat kan zeker. Kun je jouw adresgegevens en klantnummer toevoegen aan je profiel en een reactie sturen als dat is gebeurd?

Beste Joran dit heb ik inmiddels gedaan! Groet Carolijn
Hallo,

Ik heb een nieuwe TV gekocht. De LG OLED55B8P
Het Arris boxje reageert niet op de bijgeleverde afstandsbediening (Magic)

Ik vind het erg lastig om met 2 afstandsbedieningen te 'werken'. Hoe kan ik de Magic verbinding laten maken met Arris/
Hallo,mijn dochter en ik zijn al 4 dagen onze en haar televisie met de telefoon en de app van itv aan het bedienen,leuk maar niet ideaal,onze afstandsbedieningen waren toch onderweg?
Ga er maar vanuit dat alles vertraging oploopt door het weer.
Groeten en ik hoor het wel.
Reputatie 7
Badge +19
@Ckloosterman, super! Een nieuwe is onderweg ;)

@Marianne4e, in dit topic gaat het over de KPN afstandsbediening. Je kan deze zo koppelen, dat je in principe de afstandsbediening van je televisie niet meer nodig hebt. Zoek jouw merk en/of type televisie op via onze website, en begin het koppelproces wat misschien 2 minuutjes duurt!

@Ralphie1972, er is enige vertraging opgelopen inderdaad. Maar je kan hem alsnog morgen, uiterlijk zaterdag, verwachten! Excuses voor het ongemak!

Reageer