Sticky Vraag

Interactieve tv afstandsbediening instellen / afstandsbediening kapot

• 15 november 2012
  • 3479 reacties
  • 636216 keer bekeken

Toon eerste bericht

3479 reacties

Mijn afstandsbediening is ook kapot na jaren intensief gebruikt. Ik zou graag een nieuwe willen ontvangen. Mijn gegevens staan reeds in mijn profiel.
Ook van mijn afstandbediening doen een aantal knoppen het niet. De volume knop en wellicht niet de minste: de knop om tv uit te zetten (en die je dus ook nodig hebt om de ab te koppelen of die controle te doen).

graag wil ik ook een nieuwe ontvangen
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @snellehenk en @Denisedatbenik, Ik heb een nieuwe afstandsbediening voor jullie aangevraagd. Ik verwacht dat jullie hem morgen of maandag met de post ontvangen 🙂
Marina, wat een snelle service van jou en de KPN. Alvast bedankt.
Denise
@TIMONBERENDS, @Natascha078 Wat vervelend dat de afstandsbediening defect is. Wij zullen jullie een nieuwe toesturen. Zou je je KPN Forum profiel (Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators) willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld

@chantalsleyfer Ik begrijp dat je een nieuw klepje wil voor de afstandsbediening en dat is ook mogelijk. Als je je gegevens achterlaat op het KPN Forum profiel zullen we het toesturen per post.

@juffrouwjanssen Ik heb een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd. Binnen 2 werkdagen heb je het in huis.

Oke Thanx! Ik heb mijn gegevens ingevuld 🙂
Reputatie 7
Badge +18
@chantalsleyfer Ik begrijp dat je een nieuw klepje wil voor de afstandsbediening en dat is ook mogelijk. Als je je gegevens achterlaat op het KPN Forum profiel zullen we het toesturen per post.
Oke Thanx! Ik heb mijn gegevens ingevuld :)

Er is een nieuw klepje onderweg!
Goedemiddag,
Het bovenste stukje van mijn afstandsbediening is kapot, het knopje aan/uit doet het niet meer.
Waar kan ik gratis een nieuwe bestellen?
Gr Connie

Gedaan wat is gevraagd in mijn profiel.Dank je wel! Er is een nieuwe naar je onderweg!

Afstandsbediening ontvangen. Het zappen lukt weer!
Bedankt voor de goede en snelle service.
Reputatie 7
Badge +18
Goedemiddag,
Het bovenste stukje van mijn afstandsbediening is kapot, het knopje aan/uit doet het niet meer.
Waar kan ik gratis een nieuwe bestellen?
Gr Connie

Dat kan hier. Als je jouw KPN Forum profiel aanvult met de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer stuur ik een nieuwe op. (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
De aan/uit knop van de afstandsbediening van iTV (zo'n witte) is kapot/werkt niet meer. Ik las dat je via dit forum een nieuwe kan ontvangen, is dat mogelijk?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
De aan/uit knop van de afstandsbediening van iTV (zo'n witte) is kapot/werkt niet meer. Ik las dat je via dit forum een nieuwe kan ontvangen, is dat mogelijk?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Ik heb de gegevens in mijn profiel ingevuld.
Ik vind dat een afstandsbediening voor actieve TV wel wat langer mee moet gaan dan enkele jaren.
Bij mij is de schijf rondom de OK knop stuk en ik kan alleen naar beneden bladeren.
Nu zou ik een nieuwe moeten kopen voor 15 euro.

Ik vind dat ik al genoeg betaal elke maand voor zo'n compleet pakket.
Een stukje service zou de KPN niet misstaan.
Reputatie 7
Badge +20
@Mirmajoh, bedankt! Een nieuwe is inmiddels onderweg ;)

@Nico56, een afstandsbediening zou inderdaad langer mee moeten gaan. Alleen soms gebeuren er dingen die dit verpesten. Je hoeft er uiteraard geen te kopen (alleen als je er echt een bij wil, extra). Indien je jouw Forum profiel aanvult met naam, postcode + huisnummer en klantnummer dan sturen we jou ook een nieuwe toe!
Badge
Hi,

Mijn afstandsbediening voor 2de interactieve televisie is kapot en zou graag hiervoor een nieuwe willen krijgen.
Onze hond heeft er zijn tanden ingezet en enkele knoppen zijn en blijven ingedrukt.
geef aan wat voor contactgegevens u nog nodig heeft.

Groeten,
Martin van Trijffel
Rotterdam

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Reputatie 7
Badge +18
Hoi @Martin 130171
Honden en afstandsbedieningen ik weet er alles van 😸
Mocht je dat nog niet gedaan hebben zet dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier, wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.
Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

Admin: reactie naar lopende topic verplaatst
Badge
Dank voor de snelle reactie.
profiel aangepast.
gr,
martin

Admin: reactie naar lopende topic verplaatst
Reputatie 7
Badge +27
Een nieuwe komt eraan! Binnen twee werkdagen moet je 'm binnen hebben, @Martin 130171 🙂.
@Mirmajoh, bedankt! Een nieuwe is inmiddels onderweg ;)

@Nico56, een afstandsbediening zou inderdaad langer mee moeten gaan. Alleen soms gebeuren er dingen die dit verpesten. Je hoeft er uiteraard geen te kopen (alleen als je er echt een bij wil, extra). Indien je jouw Forum profiel aanvult met naam, postcode + huisnummer en klantnummer dan sturen we jou ook een nieuwe toe!

Dank je wel voor de snelle aktie!
Onze afstandsbediening doet het niet meer goed. Het gaat om de knopjes om door te spoelen en te pauzeren. De rest werkt wel goed. Ik heb de batterijen al vervangen, maar dat lost het probleem helaas niet op. Ik zou graag een nieuwe ontvangen. Ik heb het profiel gevuld.
Reputatie 7
Badge +27
Top, @HannekeD ! Bij dezen is een nieuwe afstandsbediening aangevraagd. Je hebt hem met een (werk)dag of twee in huis 🙂
Badge
Ona afstandsbediening werkt niet, volume en meute reageert niet, alles geprobeerd met instellen , maar nog steeds nada noppes niks.
Graar een nieuwe aub en hopelijk werkt die wel.
Reputatie 2
Na 5 jaren hebben 2 van mijn afstandsbedieningen het helaas begeven, diverse knopjes reageren niet meer, ook met nieuwe batterijen geen verbetering Zelfs opnieuw instellen veranderd niks .Het gaat om de afstandsbediening van de HMB2260
Hoe kom ik aan twee nieuwe ?
Reputatie 7
Badge +27
Goedemorgen @HLvdN, welkom terug! Heeft deze afstandsbediening eerder wel gewerkt? En zo ja, was dat op dezelfde tv of op een andere? Ik vraag dit omdat dit specifiek de knoppen zijn die beïnvloed worden door het afstellen van de afstandsbediening op de tv. Ik vermoed dan ook dat het niet zozeer een defecte afstandsbediening is, maar dat het koppelen niet lukt.

Je geeft aan dat je alles al geprobeerd hebt, excuses als ik dan ook dingen noem die je al gedaan hebt. Er zijn over het algemeen meerdere codes per merk en type beschikbaar. Heb je ze allemaal geprobeerd? Je kunt de codes vinden door hier je merk en type in te vullen. Als je een code vindt die, na het instellen, deels werkt. Bijvoorbeeld volume wel, maar de tv uit/aanzetten niet, probeer dezelfde code dan nog eens. Soms pakt het niet gelijk goed.

Als je er met de specifieke code voor het merk en type niet uitkomt, probeer de snelcode zoals hier in het startbericht beschreven. En soms is het zo dat, hoewel er codes beschikbaar zijn voor je merk tv, het koppelen nog steeds niet goed werkt. In dat geval is er helaas niets dat wij kunnen doen. Zolang dan de andere knoppen goed werken, is de afstandsbediening in orde en zul je voor geluid en tv uit en aan doen de afstandsbediening van de tv zelf moeten gebruiken.
Hi,
helaas is mijn afstandsbediening kapot gegaan; moet heel hard knoppen indrukken :(
Zou ik een nieuwe afstandsbediening kunnen krijgen?
alvast bedankt

*Admin: topic samengevoegd met verzameltopic

Hallo,
Ik heb onlangs mijn nieuwe afstandsbediening van kpn in gebruik genomen, maar helaas de knoppen van het geluid werken niet. Hoe kan dit?

Reageer