Sticky Vraag

Interactieve tv afstandsbediening instellen / afstandsbediening kapot

Toon eerste bericht

3026 reacties

Mijn afdtandsbediening is stuk waar kan ik niet te duur een nieuwe uithalen?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +15
Goedemiddag @SonjaW. De nieuwe afstandsbediening moet nog gekoppeld worden aan de televisie. Op deze pagina kan je bekijken hoe je de afstandsbediening van KPN kan koppelen aan jouw televisie. Pas daarna kan je gebruik maken van de volumeknoppen.

@Kempjes Je hoeft geen nieuwe te kopen. Zou je je KPN Forum profielwillen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Dan sturen wij een gratis afstandsbediening op. Laat je ons weten wanneer je je gegevens hebt aangevuld?
Ook mijn afstandsbediening heeft problemen na jaren intensief gebruik. De terugspoelknop werkt niet meer. Kom ik in aanmerking voor een nieuwe?

*Admin: topic samengevoegd met verzameltopic

Reputatie 7
Badge +18
@Stoepkrijt04 en @Herk, Ik heb een nieuwe afstandsbediening voor jullie aangevraagd. Jullie ontvangen de afstandsbediening in de loop van volgende week met de post 🙂
SonjaW schreef:

Vikash schreef:

Goedemiddag @SonjaW. De nieuwe afstandsbediening moet nog gekoppeld worden aan de televisie. Op deze pagina kan je bekijken hoe je de afstandsbediening van KPN kan koppelen aan jouw televisie. Pas daarna kan je gebruik maken van de volumeknoppen.

@Kempjes Je hoeft geen nieuwe te kopen. Zou je je KPN Forum profielwillen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Dan sturen wij een gratis afstandsbediening op. Laat je ons weten wanneer je je gegevens hebt aangevuld?

Helaas dit werkt niet. De bovenste “tv” doet het ook niet
Fijn de nieuwe ab is binnen!
Maar nu is mijn dochter zo jaloers op onze mooie nieuwe witte ab dat zij hem telkens even meeneemt naar haar kamer,om de functies die haar ab niet meer heeft te gebruiken.En omdat die van haar aan elkaar hangt met plakband,en de tandafdrukken van onze hond,heb ik haar beloofd dat ik ook voor haar ga vragen om een nieuwe ab.alvast bedankt en de groeten van Kim.
Mvg
Bij ons doen in 1x de knoppen om de tv en de tvbox aan te zetten niet meer wat kan ik hier aan doen. Nieuwe batterijen al geprobeerd.
Reputatie 7
Badge +27
@SonjaW deed de vorige afstandsbediening het wel qua geluid? Welk merk en type televisie heb je in gebruik? Ik wil je met alle liefde een nieuwe sturen, maar het zou zonde zijn als die ook niet werkt omdat er iets niet goed is ingesteld.

@Ralphie1972 er komt nog een tweede je kant op 😉.

@Huize Baan welkom! Top dat je je gegevens al ingevuld hebt. Je krijgt binnen twee werkdagen een nieuwe in de bus!
Marcia_ schreef:

@SonjaW deed de vorige afstandsbediening het wel qua geluid? Welk merk en type televisie heb je in gebruik? Ik wil je met alle liefde een nieuwe sturen, maar het zou zonde zijn als die ook niet werkt omdat er iets niet goed is ingesteld.

@Ralphie1972 er komt nog een tweede je kant op 😉.

@Huize Baan welkom! Top dat je je gegevens al ingevuld hebt. Je krijgt binnen twee werkdagen een nieuwe in de bus!

We hebben Samsung tv. Er waren geen problemen met vorige afstandbediening.
Reputatie 7
Badge +27
Wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan bestel ik gewoon een nieuwe voor je!
Marcia_ schreef:

Wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan bestel ik gewoon een nieuwe voor je!

Ik heb het aangevuld. Bedankt.
De afstandsbediening van me interactieve tv kastje werkt niet meer goed.
Al nieuwe batterijen geprobeerd maar dat is het probleem niet.
Kan ik een nieuwe opgestuurd krijgen aub

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +16
@SonjaW Dankjewel. Er is een nieuwe onderweg! 🙂
Viavia hoorde ik dat ik op het KPN-forum een nieuwe afstandsbediening aan kan vragen. Die van mij heeft het met wat plakband nog een tijd volgehouden maar inmiddels werkt de play-knop meer niet dan wel.. Lastig;-)

Voordat de paniek toeslaat en hij helemaal niet meer werkt hoop ik dat dit inderdaad de weg is om een nieuwe aan te vragen!
Reputatie 7
Badge +18
@Soezepoes Dat heb je goed gehoord. Ik heb een nieuwe voor je aangevraagd en hij komt met de post naar je toe!
@Bart_ Thanks! Ik zag de sms eerder dan je reactie, bedankt voor de snelle service👍🏻
Goedenavond!

We hebben onze apparatuur van KPN al een tijdje, nu heeft onze afstandsbediening het begeven. Is het mogelijk om een nieuwe te krijgen?

Alvast bedankt!

Vincent
Reputatie 7
Badge +18
Shifty schreef:

Goedenavond!

We hebben onze apparatuur van KPN al een tijdje, nu heeft onze afstandsbediening het begeven. Is het mogelijk om een nieuwe te krijgen?

Alvast bedankt!

Vincent

Als 'ie echt kapot is vervang ik 'm graag voor je. Wat is er mis mee? Mag ik er vanuit gaan dat je het al met nieuwe batterijen hebt geprobeerd?
Bart_ schreef:

Shifty schreef:

Goedenavond!

Alvast bedankt!

Vincent

Als 'ie echt kapot is vervang ik 'm graag voor je. Wat is er mis mee? Mag ik er vanuit gaan dat je het al met nieuwe batterijen hebt geprobeerd?

Uiteraard! We hebben hem al 2 a 3 jaar en ik merk nu dat hij traag reageert. Ook als de batterijen vervangen zijn, blijft het probleem. Met name een aantal toetsen zoals kanaal +/- en volume +/- reageren slecht.
Reputatie 7
Badge +18
@Shifty Prima. Ik heb een nieuwe voor je aangevraagd. Die komt met de post naar je toe!
Reputatie 1
Badge
Hallo,
Mijn vrouw gebruikt een "niet UHD afstandsbediening" (met witte achterkant). Zij is mindervalide en daarom is er een tweede ab nodig.
Een tweede ab werkt alleen als die niet bluetooth is. (ik heb die van het andere kastje geprobeerd.)
i.i.g. De volume toets werkt niet meer goed. Kunt u ons een andere ab met witte achterkant sturen?😥
Reputatie 7
Badge +19
@hanspanso, ik begrijp de situatie! Een nieuwe afstandsbediening is inmiddels aangevraagd!
Beste KPN,

Mijn afstandsbediening (zo'n witte voor interactieve TV oid) is defect. Alles werkt alleen de volume harder knop bijna niet meer, alleen met hele harde druk.

Een en ander is minder dan twee jaar oud. Bieden jullie garantie?

Bij voorbaat dank voor de reactie.

Sjoerd

Admin: Samengevoegd met centraal topic
Reputatie 7
Badge +27
@annie104: Volgens mij hebben we jouw bericht over het hoofd gezien nadat we die hebben samengevoegd met dit centrale topic. Sorry daarvoor! Kun je jouw profiel aanvullen met je adresgegevens en klantnummer en een reactie sturen als dat is gebeurd? Dan stuur ik een nieuwe op.

@Sjoerd12345678: Wij bieden zeker garantie 🙂 Kun jij ook je profiel aanvullen met adresgegevens en klantnummer? Dan komt er een nieuwe afstandsbediening jouw kant op.
Super, profiel aangevuld. Bij voorbaat dank.

Reageer