Sticky

Interactieve tv afstandsbediening instellen / afstandsbediening kapot

• 15 november 2012
  • 3878 reacties
  • 645694 keer bekeken

Toon eerste bericht

3878 reacties

Reputatie 1
Badge
@hanspanso, ik begrijp de situatie! Een nieuwe afstandsbediening is inmiddels aangevraagd!
Geweldig! 🤗 Heel erg bedankt!!!
Mijn afstandsbediening van kpn doet het niet meer, kan ik via jullie een nieuwe bestellen?
Reputatie 7
Badge +27
Welkom op het forum, @Jeanetblom! Dit kan inderdaad. Wat doet het niet meer van de afstandsbediening? Voor de zekerheid: heb je nieuwe batterijen geprobeerd?
Mijn afstandsbediening van kpn doet het niet meer, kan ik via jullie een nieuwe bestellen?
Alle knopjes doen het niet meer, nieuwe batterijen al geprobeerd
Reputatie 1
Badge
Wat onhandig om onder mijn post te reageren. Nu wordt ik bedolven onder e-mails van het forum. 😣
Reputatie 7
Badge +24
@Sjoerd12345678 & @Jeanetblom: ik heb een nieuwe verstuurd! Duurt ongeveer 2 werkdagen. :)

@hanspanso: bedoel je mailtjes van reacties op dit topic? Als je klikt op "topic volgen" krijg je geen mails meer.
Reputatie 1
Badge
@Sjoerd12345678 & @Jeanetblom: ik heb een nieuwe verstuurd! Duurt ongeveer 2 werkdagen. :)

@hanspanso: bedoel je mailtjes van reacties op dit topic? Als je klikt op "topic volgen" krijg je geen mails meer.

Dat is precies wat ik bedoel.
Ik wil best klikken op "topic volgen" maar dat is niet te vinden.....Op deze pagina staat het niet...

Inmiddels gevonden (na lang zoeken). Het staat op pagina 1 van dit topic onder de eerste post.
Hallo, mijn afstandsbediening is echt aan vervanging toe; de volumeknop hapert, het geluid gaat van heel zacht naar ineens loeihard. Bepaalde andere knoppen reageren ook niet meer naar behoren. Heel lastig ook om zo via de kpn apps op tv bv tekst in te voeren, moet telkens opnieuw beginnen Kan ik aub een nieuwe krijgen?
Groeten
Reputatie 7
Badge +24
Dat is precies wat ik bedoel.
Ik wil best klikken op "topic volgen" maar dat is niet te vinden.....Op deze pagina staat het niet...

Inmiddels gevonden (na lang zoeken). Het staat op pagina 1 van dit topic onder de eerste post.

Goed bezig! Het staat inderdaad onder de openingspost.

@Denimblue: dat kan. Ik heb een nieuwe verzonden. Houd er rekening mee dat je 'm wel op de tv moet afstemmen (voor uitleg zie het eerste bericht in dit topic).
Hoi,
De afstandsbediening van onze KPN Set top box reageert niet tot nauwelijks meer. Meerdere keren nieuwe batterijen geprobeerd. Heel af en toe licht het LEDje nog op.
Zouden jullie een nieuwe kunnen toezenden?
Zou veel frustratie schelen. 😉
Goede avond,

mijn afstands bediening van onze televisie boven is kapot gegaan. Zou ik als klant aub een nieuwe toegestuurd kunnen krijgen?

alvast bedankt!

groetjes,
cecile
Reputatie 7
Badge +27
@Joostw79 @Cecilev: Is geregeld! Ligt waarschijnlijk zaterdag in de brievenbus.
Onze witte afstandsbediening is iets te vaak gevallen denk ik. De knopjes reageren niet goed meer. Nieuwe batterijen heb ik al geprobeerd.
ik zou heel graag een nieuwe ontvangen.
ik zou nog doorgeven wanneer nummer 1 binnen was, zodat jullie nummer 2 kunnen sturen.
Hij is er 😊
Reputatie 7
Badge +27
Hey @Pullie, welkom! Vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan sturen we eentje op :)

@Lobbes626, fijn dat je de eerste binnen hebt! De tweede is nu ook aangevraagd, met een dag of twee is 'ie er.
Lampje volume omhoog knippert rood, volume omlaag geeft geen signaal. Afstandsbediening verder gewoon in orde. Resetten helpt niet. Iemand tips?
Reputatie 7
Badge +18
Hoi @raprap2000
Webcare kan je hiermee helpen
Mocht je dat nog niet gedaan hebben zet dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier, wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.
Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.
Ik lees hier dat je een nieuwe afstandsbediening gratis kan bestellen met een kortingscode. Als ik de kortingscode invoer AB2017 werkt deze niet. Dacht zelf dan zal het dit jaar wel AB2019 zijn maar deze kortingscode werkt ook niet. Kan iemand mij hierbij helpen?
Admin: topic verplaatst naar bestaand topic
Reputatie 1
Badge
REEDS OPGELOST VIA WEBCARE

Mijn witte afstandsbediening van iTV is stuk. Mijn dochters hebben hem te vaak laten vallen. Kan ik een nieuwe ontvangen? Mijn gegevens zijn al ingevuld in het profiel.
Goedemorgen,

Na ongeveer 6 jaar ging mijn Interactieve tv kastje stuk model Motorola en ik heb nu sinds twee jaar een nieuwe variant. Ik zit alleen nog met de oude afstandsbediening type klein dik wit rechthoek. Is er een mogelijkheid dat ik deze kan ruilen, of moet je hier altijd voor betalen?

Alvast bedankt
Reputatie 7
Badge +14
Hallo @raprap2000, @Dickhof en @Rahayu welkom op het KPN forum. Als jullie je forumprofiel aanvullen met postcode, huisnummer en mobielnummer kan ik jullie een nieuw exemplaar toe sturen. Laat hier even een reactie achter als je de benodigde gegevens hebt aangevuld, dan kunnen we in actie komen 🙂
@Nadia top! Gedaan!
Hoi KPN,
Mijn afstandsbediening heeft het begeven. Batterijen zijn vervangen.
Graag ontvang ik een nieuwe. BVD
Reputatie 7
Badge +18
Hoi KPN,
Mijn afstandsbediening heeft het begeven. Batterijen zijn vervangen.
Graag ontvang ik een nieuwe. BVD

Er is een nieuwe onderweg!
Reputatie 7
Badge +18
@Nadia top! Gedaan!
En ook voor jou is er eentje onderweg!

Reageer