Sticky Vraag

Interactieve tv afstandsbediening instellen / afstandsbediening kapot

Toon eerste bericht

2509 reacties

Marcia_ schreef:

Hallo @Victorine en @RonaldNan, zeker kunnen we een nieuwe afstandsbediening opsturen! Willen jullie je forumprofiel aanvullen met de postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Laat het even weten wanneer jullie dit gedaan hebben en we gaan voor jullie aan de slag.

Fijn, Ik heb het profiel aangepast.
Bedankt
Marcia_ schreef:

Hallo @Tessamenk en @Saskia17, binnen twee werkdagen hebben jullie de nieuwe afstandsbediening in huis!

helemaal top! Dank voor je snelle reactie😁
Kan ik een nieuwe AB krijgen, de mijne is defect gegaan.....
Reputatie 7
Badge +18
@Eb4, Geregeld 🙂 Ook jij hebt binnen twee werkdagen een nieuwe AB in huis.
Marina_ schreef:

@Eb4, Geregeld 🙂 Ook jij hebt binnen twee werkdagen een nieuwe AB in huis.

super! Snel geregeld!!
Hallo,
Ik heb problemen met mijn afstandsbedieningen van beide ontvangers, meerdere toetsen met name de cijfertoetsen reageren niet bij ab.1 de 5 en 9 en bij ab.2 de 4,6 en de zender + toets. Ik begrijp dat je deze via dit forum aan kunt vragen dus dit wil ik graag bij deze doen.

Met vriendelijke groet,
Danny
Marcia_ schreef:

@S. Loendersloot zeker! Vul je je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Laat me even weten wanneer je dit gedaan hebt. Dat geldt ook voor jou, @GreetP :-)

Postcode en huisnummer is ingevuld, dank je wel alvast Marcia!
Reputatie 7
Badge +19
@GreetP, een nieuwe is onderweg!

@vos437, voor jou zijn er 2 nieuwe aangevraagd. Binnen 2 werkdagen liggen ze in de brievenbus!
Mijn afstandsbediening begint keuren te krijgen,
sommige knoppen blijven hangen en de letters zijn eraf gesleten.
ook is klepje van batterijen kapot en zit deze nu vast met plakband,
Reputatie 7
Badge +27
Hoi Ter wiel, welkom op het forum! We gaan zorgen dat je een nieuwe afstandsbediening krijgt. Kun je jouw profiel aanvullen met jouw adresgegevens en klantnummer en een reactie plaatsen als dat is gebeurd?
Hallo,
Onze afstandsbediening is kapot, er is en glas cola over heen gevallen. Heb probeert ze te drogen, zonder batterijen natuurlijk. Maar ze werkt niet meer 😥
Gebruik nu steeds een van en andere ontvanger (hebben 3), maar is echt niet handig als op iedere tv gekeken wordt
Reputatie 7
Badge +27
Kan gebeuren @Cruiser81! Een nieuwe is onderweg 🙂
Hallo Marcia,

ik heb mijn gegevens waarom gevraag is aangevuld in mijn profiel.
bedankt voor de hulp en de aangedragen oplossing
Reputatie 7
Badge +23
RonaldNan schreef:

Hallo Marcia,

ik heb mijn gegevens waarom gevraag is aangevuld in mijn profiel.
bedankt voor de hulp en de aangedragen oplossing

@RonaldNan: ik heb een afstandsbediening verstuurd! Je ontvangt 'm binnen een dag of 2.
Nadia schreef:

Graag gedaan @Joke76 :D

De afstandsbediening is aangekomen, dank je wel. Zouden we misschien ook de 2e mogen? Alvast bedankt. Groetjes Joke Davies
Reputatie 7
Badge +23
Joke76 schreef:

Nadia schreef:

De afstandsbediening is aangekomen, dank je wel. Zouden we misschien ook de 2e mogen? Alvast bedankt. Groetjes Joke Davies

@Joke76: gedaan! 🙂
Paul_ schreef:

Joke76 schreef:

Nadia schreef:

@Joke76: gedaan! :)

Super, dank je.
Beste,

Ik zou graag voor mijn oma, die interactieve TV heeft, een nieuwe afstandsbediening willen hebben. Deze is nagenoeg helemaal vergeeld door rookvingers van mijn opa. Helaas ook recent overleden. Ook een paar knoppen kapot. Zou er een moderator hierin willen bemiddelen?

Alvast bedankt!

Vriendelijke groet,

Oostwaard

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Ik zou graag voor mijn oma de afstandsbediening willen vervangen van de interactieve TV. Deze is vergeeld door de rook en een paar knoppen kapot. Opa, helaas overleden, rookte behoorlijk en afstandsbediening is heel smerig. Alvast bedankt.
Beste KPN
Onze afstandsbedieningen zijn erg versleten, op de knoppen staat inmiddels geen tekst meer. Heb begrepen dat ze kosteloos omgeruild kunnen worden, klopt dat?
Kunnen ze ook opgestuurd worden of moet ik dan naar een KPN winkel?
Vriendelijke groeten,
Roos van den Dijssel

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Goedenavond
Ik heb al een poosje problemen met mijn afstandsbediening. Op het forum las ik dat opnieuw koppelen mogelijk zou helpen, maar helaas. Verschillende codes geprobeerd, batterijen vervangen (2x), maar het mocht allemaal niet baten. En dat terwijl 'm niet eens zo gek lang heb. Anders gezegd: ik heb nog nooit zo kort met een afstandsbediening gedaan!

ik zou heel graag een nieuwe ontvangen, want het is allemaal erg onhandig zo.

ik hoor graag van u.

vriendelijke groeten
Reputatie 7
Badge +27
Beste @Oostwaard, welkom! Zeker kan ik dat. Wil je mij een privébericht sturen met de adresgegevens en achternaam van je oma?

@RoosvdDijs welkom! Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan zorg ik dat er twee opgestuurd worden.

@anoniem55 ik heb je een nieuwe gestuurd hoor 🙂
Na bijna 4 jaar is mijn afstandsbediening helaas overleden, hoe kan ik een nieuwe krijgen?

M.V.G Brian Eshuis.
Reputatie 7
Badge +18
Hoi @MetalheadBrian
Als je begint met vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel in te vullen Klik hier, wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan hebben ze gelijk de gegevens bij de hand.
Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.
Oke ik heb m'n klantnummer en gegevens ingevuld, bedankt voor de snelle reactie!

Reageer