Sticky

Interactieve tv afstandsbediening instellen / afstandsbediening kapot defect

• 15 november 2012
  • 4353 reacties
  • 655926 keer bekeken

Toon eerste bericht

4353 reacties

Reputatie 7
Badge +17
@Diana218 Normaal gesproken gaan de batterijen wel langer mee dan 3 weken. Ik denk dat deze afstandsbediening inderdaad aan vervanging toe is. Zou je je gegevens achterlaat willen laten op het KPN Forum profiel, dan krijg je van ons een gratis nieuwe toegestuurd. 🙂

@Familie Koster Dat is inderdaad erg vervelend. Binnen 2 werkdagen heb je een nieuwe afstandsbediening in huis.
Hoi Vikash

De gegevens zijn ingevuld zoals je vroeg! Ik zie graag de afstandsbediening tegemoet. Bedankt voor je hulp

Gr. Kevin van Elswijk
Reputatie 1
Hoi Vikash

Ik heb mijn gevens bij de link ingevuld.
Hoop dat het zo voldoende is voor het toe zenden van een nieuwe afstands bediening.
Gr Diana
Reputatie 7
Badge +14
@Kevin van Elswijk, een nieuwe AB is onderweg naar jou. Graag gedaan namens @Vikash 😉
Wij zijn in het bezit van 2 KPN kastjes. Een afstandsbediening doet het helemaal niet meer, en van de andere maar een paar knoppen. Zouden deze beide vervangen kunnen worden?
Vriendelijk bedankt!
Reputatie 7
Badge +14
Hallo @Espoor, dat kan zeker. Er is al 1 voor je onderweg. In het systeem zit een blokkade om meerdere (per ongeluk) te versturen, de andere komt later. Geef je hier een seintje als je de eerste binnen hebt? Dan volgt de tweede spoedig 🙂
Super Nadia, dankjewel!
Goedenavond. Onze witte afstandsbediening is kapot gegaan. Kunnen we een nieuwe krijgen?

Admin: bericht samengevoegd met lopende topic
Reputatie 7
Badge +27
Hallo @Antonie P, welkom! Zeker kan dat: binnen twee werkdagen krijg je eentje per post.
Goedemorgen.
Van mijn witte afstandsbediening werken niet alle knoppen meer. Tot vandaag was dat niet zo erg, maar nu heeft de aan/uit knop (rechts boven) voor het kastje het begeven. Erg onhandig.
Kan ik een nieuwe krijgen?
Mvg, Marjolein
Reputatie 7
Badge +27
Zeker kan dat, @Marjolein89! Vul je gegevens in op je profiel, en laat hier weten als je dit gedaan hebt. Dan sturen we er eentje op 🙂
Hoi.
Ik heb iets langer dan een week geleden gemeld dat m'n afstandsbediening stuk is.
Ik zou een nieuwe opgestuurd krijgen. Alleen tot op heden niets ontvangen.
En ik ben bang dan m'n oude afstandsbediening nu echt stuk is.
Heb nieuwe batterijen geprobeerd, dat hielp soms nog wel eens, maar hij doet nu helemaal niets meer.
Ik hoop toch snel een nieuwe afstandsbediening te ontvangen.

Mvg. Carlo.

Admin: Topic naar verzameltopic verplaatst

Reputatie 7
Badge +18
@Carlo64 : Wat jammer! Ik zie dat mijn collega @Joran er braaf eentje verstuurd heeft maar dan is het waarschijnlijk ergens op de route misgegaan. We doen een nieuwe poging! Mocht het weer niet lukken, moeten we misschien proberen om een alternatief adres te kiezen. De nieuw is in ieder geval onderweg!
Hallo! Leuk dat je meer wilt weten over het gebruik van je afstandsbediening. Dit handige witte zendertje helpt jou vanaf de bank genieten van de beste tv-momenten. Ben je hier op dit topic terecht gekomen omdat je afstandsbediening niet meer werkt? Reageert 'ie niet meer op knoppen of is er iets kapot? Bekijk hieronder de veelvoorkomende oorzaken én oplossingen.
........
Heb je een vraag? Of werkt je afstandsbediening nog steeds niet, ondanks bovenstaande oplossingen? Vul dan jouw forumprofiel aan met; postcode, huisnummer en naamcontractant en laat het hier onder in de comments weten! We helpen je graag :)

Van alles geprobeerd, maar helaas werkt onze afstandsbediening nog steeds niet goed, alleen een aantal knopjes aan de rechterkant van de afstandsbediening vallen uit/werken niet meer.
Ook opnieuw instellen of vervangen batterijen deden niets.. Kunnen wij als klant van KPN een nieuwe afstandsbediening ontvangen?
Reputatie 7
Badge +18

Van alles geprobeerd, maar helaas werkt onze afstandsbediening nog steeds niet goed, alleen een aantal knopjes aan de rechterkant van de afstandsbediening vallen uit/werken niet meer.
Ook opnieuw instellen of vervangen batterijen deden niets.. Kunnen wij als klant van KPN een nieuwe afstandsbediening ontvangen?

Dat kan. Ik heb een nieuwe opgestuurd!
Mijn afstandsbediening functioneert niet goed. De knoppen voor geluid en mute reageren niet goed batterijen wisselen help niet
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @ @Yasminekpn, Goed dat je aangeeft dat jouw afstandsbediening niet goed meer werkt. Ik heb een nieuwe opgestuurd en verwacht dat je hem dinsdag in huis hebt. :)
Badge
Onze afstandsbediening is deel defect. De linker kant waaronder de volume knop werkt niet meer. We hebben alle instellingen nagelopen maar dit mag helaas niet baten. Hij lijkt slecht contact te maken ondanks nieuwe batterijen. Is er nog iets wat we kunnen proberen?

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Ikje83, Je kunt je ontvanger nog eens resetten, maar schat de kans klein in dat dit het probleem oplost. Daarom heb ik een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd. Je ontvangt hem begin volgende week met de post.
Badge
Hoi @Marina_,

We kregen al een e-mail dat er pakketje verzonden gaat worden. Wat een top service, dank je wel! De reset hadden we inderdaad al gedaan, ik dacht misschien bestaat er nog een ander trucje voor, maar super fijn dat het zo opgelost gaat worden 🙂
Mijn afstandsbediening voor interactieve tv functioneert niet goed meer. Aan de rechter kant van de afstandsbediening reageren de knopjes niet meer. Ik heb alles geprobeerd: batterijen vervangen, de tv ontvanger herstarten en de afstandsbediening opnieuw instellen. Niets werkt. Kan ik een nieuwe afstandsbediening krijgen?
Groeten Marliek
Reputatie 7
Badge +17
@Marliek1. Dat kan zeker! Ik heb zojuist een nieuwe afstandsbediening toegestuurd. ☺
Bepaalde (veelgebruikte) knoppen op onze afstandsbediening reageren niet meer. Kunnen we een (gratis) nieuwe afstandsbediening ontvangen, zodat we weer zonder frustratie tv kunnen kijken?

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Reputatie 7
Badge +27
Ha @TVfan, zeker kan dat! Goed dat je het hier vraagt 🙂. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Laat het hier even weten wanneer je dat gedaan hebt en ik stuur een nieuwe toe.
Hi, na de afstandsbediening meerdere keren te hebben proberen te koppelen opnieuw moet ik toch echt constateren dat hij het begeven heeft 😞 kan ik ergens een nieuwe aanvragen?

Reageer