Sticky

Interactieve tv afstandsbediening instellen / afstandsbediening kapot defect

• 15 november 2012
  • 4343 reacties
  • 655667 keer bekeken

Toon eerste bericht

4343 reacties

Reputatie 7
Badge +14
Hay @Dineshelly, Marina heeft je een nieuwe afstandsbediening voor je interactieve tv toegezonden. Of, is er een andere defect?

Welkom @A Bos en @Nelson2018 op het KPN forum. Er is een nieuwe ab naar jullie onderweg!
Hallo,

Mijn afstandbediening doet het alleen als ik er nieuwe batterijen in heb gedaan dan werkt die voor een paar uur en als ik hem de volgende dag weer wil gebruiken zijn de batterijen weer leeg en moet ik er weer nieuwen in doen hoe kan dit?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +17
Goedenavond @Silgio. Welkom op het forum! Wat vreemd dat je elke dag nieuwe batterijen in de afstandsbediening moet doen. Dat is zeker niet de bedoeling. Ik heb eerlijk gezegd geen antwoord op je vraag. We kunnen het probleem wel verhelpen. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra we je gegevens hebben ontvangen kunnen we een nieuwe afstandsbediening toesturen. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?
Onze witte afstandsbediening van de iTV is kapot en functioneert niet meer. Zou ik ook een nieuwe opgestuurd kunnen krijgen?
Helaas doet mijn witte lange afstandbediening het niet meer. Kan er gratis 1 bestellen ergens??
Badge
Hallo, mijn naam is Doina Wittstock.
Ik heb via Nle een abonnement op tv internet en vaste telefonie bij kpn. Nu is mijn afstandsbediening stuk, hij is gevallen en doet nu niets meer. Hoe kan ik een nieuwe krijgen/aanvragen?

*Admin: reactie aangepast, quote originele bericht verzameltopic verwijderd.
Reputatie 7
Badge +20
@Sibelius, voor jou is er inmiddels een nieuwe onderweg!

@Small-123, dat is geen probleem. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Geef even een seintje als dat gelukt is, dan helpen we je zo snel mogelijk verder!

@Doina Wittstock, helaas zijn jouw gegevens bij KPN niet bekend (omdat je het via NLE afneemt). Je zou bij NLE moeten aankloppen voor een nieuwe afstandsbediening 😉 Op deze website vind je hun contactgegevens.
zou graag 2 van de 3 afstandsbedieningen willen omruilen. Sowieso zijn van beiude klepje stuk en 1 weigert af en toe

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Niet voor mezelf, maar voor mijn ouders die al op leeftijd zijn en van wie de afstandsbediening met plakband aan elkaar geknutseld is.... Nu ook het batterijklepje het begeven heeft , wordt het echt tijd voor een nieuwe.

Ik heb de code van het forum geprobeerd, maar deze werkt niet meer. Kan KPN mijn ouders blij maken met een nieuwe?
Reputatie 7
Badge +28
Hoi @MarianneKnuit, dat kan zeker! Kun je hun adresgegevens in je profiel zetten in het vakje "Persoonlijke opmerkingen" en een reactie sturen als dat is gebeurd? Dan sturen we een nieuwe op.
Reputatie 7
Badge +27
Hallo @gerard205, welkom! We kunnen ook een los klepje bestellen! Dan hoeven we niet meteen de hele afstandsbediening te vervangen, als deze het verder nog goed doet. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Laat het even weten wanneer je dat gedaan hebt en dan kunnen we een nieuwe afstandsbediening en een nieuw klepje bestellen.
Postcode etc staan al op profiel dus snap reactie niet. Klepje Alain prima maar valt er toch weer uit en elke keer vermaken met plakband ziet er natuurlijk niet uit.
Reputatie 7
Badge +27
Dan heb ik niet goed gekeken net, sorry! Er zijn bij dezen twee nieuwe afstandsbedieningen naar je onderweg. Deze ontvang je binnen twee werkdagen per post!
Goedemorgen,

de witte afstandbediening werkt niet meer, zouden jullie een nieuwe kunnen opsturen?

mvg,
sascha
Reputatie 7
Badge +17
@Sascha_Gareman Dat is erg vervelend, er is een nieuwe afstandsbediening naar je onderweg!
Goedenavond vanavond is ineens mijn afstandsbediening ermee gestopt
Hij maakt totaal geen contact meer met het kastje heb alles al geprobeerd wat er op de website staat
Mvg suzanne
Wij hebben ongeveer dezelfde problemen met de afstandsbediening, graag wil ik langs deze weg een nieuwe aanvragen. Is dat mogelijk?

*Admin: topic samengevoegd met verzameltopic
Het gaat trouwens om de witte afstandsbediening ;)

*Admin: reactie samengevoegd met verzameltopic
Reputatie 7
Badge +24
Hi @Suuske804! Ik heb een nieuwe AB verstuurd die je binnen een dag of 2 in de bus hebt.

@carrla, Ook jij hebt binnen een dag of 2 je nieuwe AB in de bus!
Goedemiddag,

Vanmiddag werkte mijn witte afstandbediening niet meer. Van alles geprobeerd, maar de afstandbediening doet niks meer. Zouden jullie een nieuwe kunnen sturen?

groet,
Robin
Reputatie 7
Badge +18
Goedemiddag,

Vanmiddag werkte mijn witte afstandbediening niet meer. Van alles geprobeerd, maar de afstandbediening doet niks meer. Zouden jullie een nieuwe kunnen sturen?

groet,
Robin

Ha @Robinvdmeer Dat kan. Er is een nieuwe onderweg!
Hallo,
mijn afstandsbediening werkt plotseling niet meer. Is het mogelijk om een nieuwe aan te vragen?
mvg
jasper

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +18
Hallo @Loajdgowjfh Wat gek. Heb je de batterijen al eens vervangen? Soms ligt het daar aan. Je kunt ook de afstandsbediening eens opnieuw proberen te koppelen. Als dat niet werkt krijg je uiteraard een nieuwe van me.
Hallo,

Onze witte afstandsbediening werkt al enige tijd niet meer zo goed. Als we programma’s willen terugkijken en we spoelen verder werkt de stopknop niet meer. De ligt niet aan de batterijen. Het batterijklepje is trouwens lam, waardoor deze is vastgemaakt, met plakband. Tijd voor een nieuwe, denk ik. Is dat mogelijk?
Onze afstandbediening reageert soms helemaal niet. Nieuwe batterijen biedt geen oplossing. Kan er een nieuwe worden opgestuurd?

Reageer