Sticky

Interactieve tv afstandsbediening instellen / afstandsbediening kapot defect

• 15 november 2012
  • 4336 reacties
  • 655384 keer bekeken

Toon eerste bericht

4336 reacties

@Jw0219: Dan is het tijd voor een nieuwe. Uiterlijk woensdag ligt die in de brievenbus :)
Dank is groot
Reputatie 7
Badge +28
@Ingridrusschen: Welkom! Ik heb je vraag samengevoegd met dit centrale topic.

Dit klinkt erg irritant. De vraag is of dit aan de afstandsbediening of aan de TV-ontvanger ligt. Kun je de TV-ontvanger eens een fabrieksreset geven? Dat doe je als volgt:
  • Ga naar menu -> Instellingen
  • Ga naar Systeeminstellingen
  • Ga links naar Systeeminformatie
  • Druk op de gele knop op de afstandsbediening
  • Kies "ja" bij: Wilt u de software verwijderen? en ja bij: Terug naar fabrieksinstellingen.
  • Ga naar "Bewaar instellingen"
Het opstarten kan vervolgens een kwartiertje duren. Kun je testen of de afstandsbediening daarna wel goed werkt? Als dat niet het geval is stuur ik een nieuwe. Dan wil ik je vragen je profiel aan te vullen met je adresgegevens en klantnummer.
Ook onze afstandsbediening werkt niet. Is het mogelijk dat we een nieuwe opgestuurd kunnen krijgen? Heb van alles geprobeerd maar iedere knop die ik in druk geeft het nummer 7 aan
Reputatie 7
Badge +18
Ook onze afstandsbediening werkt niet. Is het mogelijk dat we een nieuwe opgestuurd kunnen krijgen? Heb van alles geprobeerd maar iedere knop die ik in druk geeft het nummer 7 aan
En het opnieuw koppelen werkt ook niet? Als je nog je klantnummer in je profiel wilt vermelden zorg ik dat je een nieuwe krijgt.
Hijwerkt inmiddels weer.
@Ingridrusschen: Welkom! Ik heb je vraag samengevoegd met dit centrale topic.

Dit klinkt erg irritant. De vraag is of dit aan de afstandsbediening of aan de TV-ontvanger ligt. Kun je de TV-ontvanger eens een fabrieksreset geven? Dat doe je als volgt:
  • Ga naar menu -> Instellingen
  • Ga naar Systeeminstellingen
  • Ga links naar Systeeminformatie
  • Druk op de gele knop op de afstandsbediening
  • Kies "ja" bij: Wilt u de software verwijderen? en ja bij: Terug naar fabrieksinstellingen.
  • Ga naar "Bewaar instellingen"
Het opstarten kan vervolgens een kwartiertje duren. Kun je testen of de afstandsbediening daarna wel goed werkt? Als dat niet het geval is stuur ik een nieuwe. Dan wil ik je vragen je profiel aan te vullen met je adresgegevens en klantnummer.

Helaas heeft het niet geholpen. Heb mijn gegevens aangevuld in het profiel.
Groet, Ingrid
Reputatie 7
Badge +18
Hijwerkt inmiddels weer.
Da's mooi, @Whitewolf34 Wat je ermee gedaan? Opnieuw gekoppeld?

Helaas heeft het niet geholpen. Heb mijn gegevens aangevuld in het profiel.
Groet, Ingrid

Prima, @Ingridrusschen er komt een nieuwe naar je toe.
Heb hem inderdaad opnieuw gekoppeld
Ik wilde de batterijen van de afstandsbediening verwisselen maar nu is het veertje eruit gesprongen en met geen mogelijkheid terug te stoppen.
Als ik de klantenservice bel krijg is een sms en kan ik voor €15 een nieuwe bestellen.....

Is dit niet iets voor de garantie?
Reputatie 7
Badge +18
Ik wilde de batterijen van de afstandsbediening verwisselen maar nu is het veertje eruit gesprongen en met geen mogelijkheid terug te stoppen.
Als ik de klantenservice bel krijg is een sms en kan ik voor €15 een nieuwe bestellen.....

Hallo @Roxy_xx Niet per se garantie, denk ik. Maar iets kan kapot gaan. Je krijgt een nieuwe van me, ik laat 'm opsturen.

Hallo @Roxy_xx Niet per se garantie, denk ik. Maar iets kan kapot gaan. Je krijgt een nieuwe van me, ik laat 'm opsturen.

Super!!! Dank je
Mijn witte afstandbediening van mijn interactieve tv is kapot, we kunnen geen tv meer kijken. Ik heb volgens mij nog een oud model, dat kleiner is dan de huidige die op de website staan. Kunnen jullie een nieuwe toesturen? Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +18
Mijn witte afstandbediening van mijn interactieve tv is kapot, we kunnen geen tv meer kijken. Ik heb volgens mij nog een oud model, dat kleiner is dan de huidige die op de website staan. Kunnen jullie een nieuwe toesturen? Alvast bedankt!
Hallo @Marjon1981 Kun je me vertellen welk type ontvanger je dan hebt? Zou je hier eens willen checken of je 'm kunt omruilen voor een nieuwere versie? Dat lijkt me de beste oplossing.

Mijn witte afstandbediening van mijn interactieve tv is kapot, we kunnen geen tv meer kijken. Ik heb volgens mij nog een oud model, dat kleiner is dan de huidige die op de website staan. Kunnen jullie een nieuwe toesturen? Alvast bedankt!Hallo @Marjon1981 Kun je me vertellen welk type ontvanger je dan hebt? Zou je hier eens willen checken of je 'm kunt omruilen voor een nieuwere versie? Dat lijkt me de beste oplossing.
De gegevens zijn ingevoerd
Deze heb ik nu:

En dit is mijn ontvanger:

Reputatie 7
Badge +18
Deze heb ik nu:

@Marjon1981 mag ik je complimenteren dat jij het al die tijd het met deze afstandsbediening de tv ontvanger hebt bediend. Die groene knoppen was eerst een soort logo van de eerste Interactieve TV ontvanger van KPN volgens mij. Het is gewoon een museumstuk geworden. Jij houdt hem zeker lekker bij jou thuis in de kast? 😉
Haha, het zegt iets over de kwaliteit van het product denk ik 😉 Mochten jullie ooit een museum oprichten stuur ik hem graag op 👍
Reputatie 7
Badge +18
Haha, het zegt iets over de kwaliteit van het product denk ik 😉 Mochten jullie ooit een museum oprichten stuur ik hem graag op 👍
@Marjon1981 Zou je je Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan zal een KPN medewerker jou een nieuwe afstandsbediening toe sturen. 😉
Ik heb het aangevuld! Heel erg bedankt voor de snelle (re)actie 👍
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Marjon1981, Zojuist een nieuwe afstandsbediening opgestuurd ter vervanging van je gouwe ouwe afstandsbediening.
Onze interactieve tv afstandsbediening werkt helaas ook slecht. Elke knop moet je met heel hard indrukken; en nog reageert zowel tv als decoder 2 vd de 3 keer niet..

is daar nog iets aan te doen?
Reputatie 7
Badge +27
Zeker, @Metal666, daar is iets aan te doen. En wel door je een nieuwe afstandsbediening te sturen 🙂 Hij ligt met een dag of twee in de brievenbus.
Dank!!
Mijn afstandsbediening werkt niet meer. Kunnen jullie een nieuwe sturen?

Reageer