Sticky

Interactieve tv afstandsbediening instellen / afstandsbediening kapot defect

• 15 november 2012
  • 4336 reacties
  • 655384 keer bekeken

Toon eerste bericht

4336 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom @Char92, wordt geregeld! Je hebt de afstandsbediening donderdag in huis.
Goedenavond,

Een van onze afstandsbedieningen is defect. Is het mogelijk dat wij een nieuwe krijgen?
Hallo, de aan/uitknoppen van onze i-tv afstandbediening doen het niet. Zowel de tv als i-tv knop. Alle andere knoppen werken wel. We hebben alles geprobeerd, maar het probleem blijft.

Kunnen wij we een nieuwe afstandsbediening krijgen?
Reputatie 7
Badge +17
@Dani16 en @Olivia35 Dat is mogelijk. Ik heb zojuist een nieuwe afstandsbediening toegestuurd. Binnen 2 werkdagen heb je het in huis.
Sommige knoppen op onze afstandsbediening doen het niet of reageren heel slecht. Kan ik hiervoor een nieuwe krijgen / bestellen?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +17
Sommige knoppen op onze afstandsbediening doen het niet of reageren heel slecht. Kan ik hiervoor een nieuwe krijgen / bestellen?

Hoi Erna en welkom op het Forum.Zou je je naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Zodra we deze gegevens hebben kunnen we een nieuwe afstandsbediening toesturen.
Hoi KPN,

Mijn lieftallige vriend heeft een glas koffie of de witte afstandsbediening gegooid. Hierdoor werkt deze nu niet meer. Is het mogelijk dat ik een nieuwe krijg?

Groetjes Lizzy
Heel erg bedankt voor de snelle actie! Afstandsbediening vandaag ontvangen en werkt perfect👍
Onze afstandsbediening heeft helaas ook de geest gegeven. Is het mogelijk om een nieuwe te krijgen?
Reputatie 7
Badge +28
@Marjon1981: Goed om te horen! :)

@Lizzy2507 @Geert136 Komt er aan!

Sommige knoppen op onze afstandsbediening doen het niet of reageren heel slecht. Kan ik hiervoor een nieuwe krijgen / bestellen?Hoi Erna en welkom op het Forum.Zou je je naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Zodra we deze gegevens hebben kunnen we een nieuwe afstandsbediening toesturen.

Ik heb mijn gegevens achtergelaten op mijn profiel. Ik hoop dat alles zo compleet is.
Bedankt voor de reactie 👍🏼
Reputatie 7
Badge +28
@Erna Kopijn: Dank! Een nieuwe afstandsbediening komt er aan en heb je vrijdag in huis.
@Erna Kopijn: Dank! Een nieuwe afstandsbediening komt er aan en heb je vrijdag in huis.
Super! Dank je wel!
Onze afstandsbediening reageert goed als er net nieuwe batterijen in zit, maar na een dag reageert hij niet meer op de volumeknop en gaat de tv er niet mee aan. Ook geeft hij dan al in beeld aan dat de batterijen bijna op zijn.
Is dit iets wat op te lossen is of moet ik een nieuwe bestellen?

*Admin: topic samengevoegd met verzameltopic
Hier ook problemen met 2 afstandsbedieningen, van 1 is het klepje kapot fus de batterijen vallen er steeds uit en van de andere werken de helft van de toetsen noet meer. Het lampje knippert ook niet. Batterijen vervangen heeft niet geholpen. Ik hoor graag of jullie mij kunnen helpen.

Reputatie 7
Badge +19
@Romyvmvt, Een nieuwe lijkt mij een betere oplossing. Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Dan stuur ik je vanavond nog een nieuwe.

@Damming, Voor jou heb ik een nieuwe afstandsbediening aangevraagd + een nieuw klepje voor de andere.

Mochten jullie er nog vragen over hebben, hoor ik het graag.
Hoi Marina,

Heel erg bedankt voor de snelle hulp en oplossing!

Mvg Axel
Ik wil graag een nieuwe KPN afstandbediening aanvragen. Ik heb er 2 en beide zijn stuk en moet ze met plakband dicht plakken. Hoe krijg ik een nieuwe?

Mvr,

Gioia

Hoi Marina, ik heb mijn gegevens aangevuld. Alvast hartelijke dank!

Groet, Romy
Reputatie 7
Badge +19
@Romyvmvt, Er is een nieuwe onderweg 🙂 Voor het weekend heb je hem met de post in huis.
Op mijn afstandsbediening voor interactieve tv werkt het knopje om het volume te verhogen niet meer. De rest doet het wel.
Nou heb ik een link gehad hiervoor en kom tot de ontdekking dat ik €15,- moet betalen voor een nieuwe. Dit is voor mij te veel geld. Ik weet dat je vroeger je afstandsbediening kon retourneren en dat er gekeken werd of het aan mij had gelegen of gewoon aan dat ding. Waarom is dat veranderd?
Reputatie 7
Badge +10
Eerder werkte het wel en nu niet meer ?
Het is nog dezelfde tv ?
Er zal zws iets mis zijn (gegaan) met de code voor de juiste TV :
https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/instellen.htm
Reputatie 7
Badge +27
Goedemorgen, @SusanneW! Het klinkt inderdaad alsof je afstandsbediening niet meer gekoppeld is. Ik heb je bericht samengevoegd met het verzameltopic over afstandsbedieningen. Kijk even, aan de hand van het startbericht, of je de afstandsbediening opnieuw kunt koppelen. Mocht dat niet lukken, dan kunnen we je afstandsbediening natuurlijk gewoon vervangen 🙂
Bij ons valt de afstandsbediening ook uit elkaar. Ik zou graag een nieuwe ontvangen.

Mvg,
Alex

Hallo,

Ik heb 2 afstandsbedieningen en heb ze nu al een jaar of 6, maar ze werken nu allebei niet goed meer. Ik zou graag 2 nieuwe opgestuurd krijgen!

alvast bedankt,

groeten Jurjen

Reageer