Sticky

Interactieve tv afstandsbediening instellen / afstandsbediening kapot defect

• 15 november 2012
  • 4353 reacties
  • 655907 keer bekeken

Toon eerste bericht

4353 reacties

Reputatie 7
Badge +17
@Mardam Binnenkort ontvang je een nieuwe afstandsbediening. ☺
@Mardam Binnenkort ontvang je een nieuwe afstandsbediening. ☺

Dankjewel!
Mijn afstandbedieing werkt niet meer z\fijn, de 2 reageert niet, wel erg lastig als de voetbalzenders allemaal met een 2 beginnen😜

Ik denk dat het tijd wordt voor een nieuwe afstandbediening.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +18
Mijn afstandbedieing werkt niet meer z\fijn, de 2 reageert niet, wel erg lastig als de voetbalzenders allemaal met een 2 beginnen😜

Ik denk dat het tijd wordt voor een nieuwe afstandbediening.

Dat denk ik dan ook, @vijver Er komt een nieuwe naar je toe.
Badge
Opeens begon mijn afstandsbediening te knipperen.. zie op het KPN kastje rec knipperen maar mijn afstandsbediening reageert nergens meer op.
Tv zet hij niet meer aan en kan geen zenders meer opzetten behalve net 1.
En in zie bovenin 777 oplichten.
En gaat zomaar naar net 92..
Wat kan dat zijn

Reputatie 7
Badge +18
Hoi @Acnaib1970 . Wat hinderlijk! Heb je al andere batterijen geprobeerd? Mocht dat ook niet werken, kun je dan je profiel aanvullen en ons hier een seintje geven?
De afstandsbediening voor mijn interactieve tv werkt bij een paar knoppen sinds kort niet meer of reageert heel stroef.

nu zag ik op de website dat je bij een kapotte afstandsbediening een nieuwe kan bestellen voor 15 euro. Het lijkt me niet echt juist dat ik nu moet betalen voor een nieuwe afstandsbediening aangezien ik al (genoeg) voor de service betaal.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Badge
Ik heb mijn batterijen net nieuw erin gestopt..
Dis daar kan het niet aan liggen
Hi Tim,

dank voor je reactie. Dit had ik al gevonden en geprobeerd. De pauze/play knop is kapot op de afstandsbediening, dus deze tips werken niet.
Reputatie 7
Badge +18
@Acnaib1970 en @test1two3 Er komt een nieuwe afstandsbediening naar jullie toe.
Een aantal knoppen van onze afstandsbediening voor interactieve tv werkt niet meer. Is het mogelijk een nieuwe toe te sturen?
wij hebben 2 defecte afstand bedienings van al een jaar of 3 oud , beide haperen bij verschillende functies .
@Marina_ Hoe lang duurt het ongeveer tot ik de afstandsbediening in huis heb?
Reputatie 7
Badge +18
Hoi @Spike1 . Ik vrees dat er wat misgegaan is en heb nogmaals een toegestuurd. Je krijgt daar ook een SMS bevestiging van. Deze zou je dinsdag of woensdag in de bus moeten hebben.
Reputatie 7
Badge +18
@annebora : Dat lijkt me bijzonder hinderlijk. Heb je al geprobeerd om de batterijen te verwisselen?
Mocht dat geen effect hebben zou je dan je profiel kunnen aanvullen en ons hier een seintje geven?
Hallo,

Onze afstandsbediening is kapot. Waar kan deze besteld worden?

Alvast bedankt

Admin: Samengevoegd met centraal topic
Reputatie 7
Badge +28
Welkom @luukvanm, je zit hier helemaal goed 🙂 Een nieuwe afstandsbediening komt er aan.
Goedemiddag
Ik probeer via de site van kpn afstandbediening 2x die aan vervanging toe zijn aan te vragen maar moet ze betalen.
Hoe werkt dit
Mvg Rebecca Bos
Ik heb 2 slecht werkende afstand bedieningen die ook al een aantal jaar oud zijn . Ik heb al Vanwalleghem geprobeerd ook nieuwe batterijen.
kan ik hier vervangende voor krijgen

Reputatie 4
Badge +4
@annebora Zijn alle knopen van de bediening onbruikbaar of enkele?? Bijv. de toets voor aan/uit en de 1??
Mijn advies zou zijn, als u een beetje handig bent, de ab voorzichtig open maken en het printplaatje wat in de ab zit voorzichtig schoon maken met een stukje wc papier (geen schuurmiddel gebruiken).
Ook de rubber toetsjes aan de binnenkant op dezelfde manier schoonmaken.
Vaak is dit probleem helemaal opgelost.
Alles voor eigen risico!!

Mijn afstandsbediening werkt niet meer. In het kort gaat het om het volgende:
- de tv kan ik er niet mee aanzetten;
- menu knop werkt niet;
- volumeknoppen werken niet;
- zenders selecteren gaat niet;
- gids knop werkt niet.

De batterijen heb ik vervangen maar dit heeft niet mogen baten.

Kan ik een nieuwe ontvangen?

Mijn afstandsbediening krijgt het zwarte kastje van KPN niet meer aan of uit. Heb er al nieuwe batterijen in gedaan. Verder doet alles het gewoon harder/ zachter, zappen. Met de ab van de slaapkamer kan ik wel gewoon het zwarte kastje aan en uit krijgen. Wat moet ik doen, iets opnieuw aanmelden met een code?
Groetjes Marie

Wij zijn in bezit van twee afstandsbedieningen (C3 ), beide werken niet meer naar behoren, nu lees ik bij een topic hier op forum, dat deze gratis vervangen kunnen worden, ik zou daar graag voor in aanmerking komen.

Vriendelijke groet,
Reputatie 7
Badge +28
@Gracie: Welkom! Dat kan zeker. Kun je jouw adresgegevens en klantnummer toevoegen aan je profiel en hier een reactie sturen als dat is gebeurd? Dan sturen we een nieuwe op.

Welkom @Marie3! Ik denk dat je een nieuwe afstandsbediening nodig hebt. Met een code koppel je de afstandsbediening aan jouw TV, maar dat gaat alleen om de knoppen om de TV aan/uit te zetten en het volume te bedienen. De knop om de TV-ontvanger zelf aan/uit te zetten moet altijd werken. Een nieuwe afstandsbediening komt jouw kant op 🙂
Reputatie 7
Badge +28
Welkom @annebora, ik heb je losse topic samengevoegd met dit centrale topic. Als de tips van @Spacestar niet werken gaan we de afstandsbedieningen vervangen. Kun je daarvoor je adresgegevens en klantnummer toevoegen aan je profiel en een reactie sturen als dat is gebeurd?

Reageer