Sticky

Interactieve tv afstandsbediening instellen / afstandsbediening kapot defect

• 15 november 2012
  • 4749 reacties
  • 665017 keer bekeken

Toon eerste bericht

4749 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Ik zou graag een nieuwe AB willen ontvangen omdat de huidige niet meer goed functioneert. Een aantal knoppen werkt niet meer zoals de aan/uit knop.
Wat vervelend dat sommige knoppen niet meer goed functioneren. Ik heb zojuist een nieuwe afstandsbediening toegestuurd. Binnen 2 werkdagen heb je het in huis.

Ik zou graag een nieuwe AB willen ontvangen omdat de huidige niet meer goed functioneert. Een aantal knoppen werkt niet meer zoals de aan/uit knop.Wat vervelend dat sommige knoppen niet meer goed functioneren. Ik heb zojuist een nieuwe afstandsbediening toegestuurd. Binnen 2 werkdagen heb je het in huis.

Super! Bedankt voor de snelle service.
Hallo @Bosje52 Dat is bijzonder. Zou je 'm nog eens opnieuw willen koppelen? Instructies staan in het startbericht van dit topic. Als dat niet helpt stuur ik je een nieuwe toe.
Hallo Bart. Gisteren op jouw verzoek de AB opnieuw gekoppeld en nieuwe batterijen erin gedaan. Vannacht waren de batterijen van de AB beneden weer leeg. De exemplaren in de AB boven, die ik voor de zekerheid ook vernieuwd had met batterijen uit dezelfde verpakking, zijn nog helemaal vol. Naast de AB van beneden heb ik nu 8 lege batterijen liggen......
Reputatie 7
Badge +17
@Bosje52 Dat is erg vreemd. Het lijkt mij verstandig om een nieuwe afstandsbediening toe te sturen. Binnen 2 werkdagen heb je deze afstandsbediening in huis.
Goedendag,

Mijn afstandsbediening werkt niet meer volledig naar behoren. Reeds langere tijd in gebruik echter de play/stop knop reageert vaak pas na meerdere keren indrukken.
Kan bevestigen dat dit niet komt door ruw gebruik.

Bvd voor uw reactie.

Mvg,

X
Reputatie 7
Badge +18
@X is de naam : Komt goed. Er is een nieuwe onderweg!
Reputatie 7
Badge +18
@Sillycath : Ik heb je vraag naar dit topic verplaatst. Er is een nieuwe onderweg!
Goedemiddag,
Onze afstandbediening van de interactieve tv hangt met plakband aan elkaar. Hoe krijgen we een vervangende?
Alvast dank!
Reputatie 7
Badge +18
Hoi @Soesjes68 : Kun je je profiel aanvullen en ons hier een seintje geven?
Check, gegevens zijn aangevuld.
Hallo KPN,

Mijn afstandsbediening is kapot. Batterijen vervangen helpt niet. Er is een stukje van kop afstandbediening afgebroken. Hoe kom ik aan een nieuwe afstandsbediening?

groeten
Jan
zie tekst vraag.
Kun je een nieuwe sturen aub
Reputatie 7
Badge +20
@Soesjes68, top dankjewel! Er is inmiddels een aangevraagd. Je kan deze begin volgende week verwachten ;)

@JanWM1958 en @leo de wals, dat is niet handig! Zouden jullie je Forum profiel willen aanvullen zodat we kunnen kijken naar een nieuwe? Geef even een seintje wanneer dat gelukt is 🙂
Beste KPN,

Ik verstuur dit bericht namens mijn moeder.

De witte afstandsbediening van KPN functioneert niet optimaal meer. Wij hebben even afgewacht in de hoop dat de afstandsbediening weer ‘normaal’ zou functioneren. Daarnaast hebben wij ook geprobeerd om nieuwe batterijen te plaatsen, maar de afstandsbediening werkt niet. Zouden wij een nieuwe kunnen krijgen?

In afwachting van uw reactie.

Met vriendelijke groet,
Arish Ramsaran
Goedemiddag, enige maanden geleden is onze interactieve afstandsbediening kapot gegaan, via de KPN winkel gratis een nieuwe mogen ontvangen (gratis) nadat ik de oude (kapotte) had ingeleverd. Nu heeft onze (jonge) hond de afstandsbediening aangezien voor een bot. Totaal in stukken. Dus ik in Arnhem (Panoven) naar de KPN winkel. De mevrouw die daar werkte gaf aan dat, aangezien het een winkel is deze 20 euro kost. Of gratis via de klanten service. Nu heb ik overal gezocht maar via internet of de site van de KPN is deze 15 euro (vanwaar het verschil 20-15 euro) en waarom is het zo moeilijk via internet een nieuwe, gratis afstandsbediening te krijgen?

Ik verneem graag uw antwoord.
Reputatie 7
Badge +18
Beste KPN,

De witte afstandsbediening van KPN functioneert niet optimaal meer. Wij hebben even afgewacht in de hoop dat de afstandsbediening weer ‘normaal’ zou functioneren. Daarnaast hebben wij ook geprobeerd om nieuwe batterijen te plaatsen, maar de afstandsbediening werkt niet. Zouden wij een nieuwe kunnen krijgen?

Met vriendelijke groet,
Arish Ramsaran

Hoi Arish, dit kan zeker. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Hiermee bedoel ik het adres van de aansluiting.

Beste KPN,

Met vriendelijke groet,
Arish Ramsaran
code:

Hoi Arish, dit kan zeker. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Hiermee bedoel ik het adres van de aansluiting.

Hoi Alex,

Ik ben al verder geholpen. Is geregeld! Alsnog bedankt!
Reputatie 7
Badge +18
Goedemiddag, enige maanden geleden is onze interactieve afstandsbediening kapot gegaan, via de KPN winkel gratis een nieuwe mogen ontvangen (gratis) nadat ik de oude (kapotte) had ingeleverd. Nu heeft onze (jonge) hond de afstandsbediening aangezien voor een bot. Totaal in stukken. Dus ik in Arnhem (Panoven) naar de KPN winkel. De mevrouw die daar werkte gaf aan dat, aangezien het een winkel is deze 20 euro kost. Of gratis via de klanten service. Nu heb ik overal gezocht maar via internet of de site van de KPN is deze 15 euro (vanwaar het verschil 20-15 euro) en waarom is het zo moeilijk via internet een nieuwe, gratis afstandsbediening te krijgen?

Ik verneem graag uw antwoord.

Hi @Ellen70 , welkom hier.

Jonge hondjes zijn meestal altijd leuk. 😃 Via internet kun je via chat, social media of via ons gratis een nieuwe krijgen. Telefonisch overigens ook via 0800 0402. Uiteraard maak ik dit graag voor je in orde. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Reputatie 7
Badge +18

Hoi Alex,

Ik ben al verder geholpen. Is geregeld! Alsnog bedankt!

Fijn om te lezen, graag gedaan. 🙂
Mijn afstandbediening is kapot? Hoe kom ik aan een nieuwe?

Admin: naar lopende topic verplaatst
Graag zou ik een nieuwe afstandsbediening aanvragen mijne is kapot gegaan

Admin: naar lopende topic verplaatst
Badge
Bovenstaande is bij mij mij ook het geval. Afstandbediening werkt behalve geluid en mute etc. Instellen geprobeerd. Voor ons is de code 534. (Sony tv) hij is gekoppeld maar Hey werkt dan nog steeds niet. Kunnen jullie helpen.

Admin: bericht afgesplitst naar lopende topic
Beste KPN,
Ik zou graag een nieuwe AB willen ontvangen omdat de huidige niet meer goed functioneert. Een aantal knoppen werkt niet meer zoals de aan/uit knop.
Alvast bedankt
Onze witte afstandsbedieningen werken niet meer.
Met name de knoppen.
Als je bv 10 indruk gaat die naar kanaal 70.
Even geleden zou er voor mij een nieuwe afstandsbediening opgestuurd worden omdat de oude kapot is. Helaas heb ik nog niks ontvangen. Mijn profiel is aangevuld.

Reageer