Sticky

Interactieve tv afstandsbediening instellen / afstandsbediening kapot defect

• 15 november 2012
  • 5206 reacties
  • 672109 keer bekeken

Toon eerste bericht

5206 reacties

Achteraf had ik al zo een vermoeden. Dank je, ook voor het sms-je! Mooie dag.

Mijn afstandsbediening C3 doet niets meer. Ondanks nieuwe batterijen.

En die van het andere kastje hapert bij de cijferknoppen 

Badge

Hallo,

Mijn afstandsbediening werkt niet meer. In eerste instantie werkte het pijltje naar links niet meer, nu reageert de afstandsbediening helemaal niet meer. Verwisselen van batterijen geeft geen verbetering. 

Graag ontvang ik een nieuwe afstands bediening. Wij hebben een Sharp aquos tv LC-32LE630E

Groet

Miriam

Reputatie 7
Badge +18

Hoi @VeroniqueP . Kun jij je profiel aanvullen en ons een seintje geven? Ik begrijp dat er nu 2 stuk zijn?

aangevuld voor zover ik kon. 

de ene is helemaal dood en de andere werkt  bij het cijfergedeelte slecht. 

Beide de batterijen vernieuwd.om te kijken of.het daaraan lag

Reputatie 7
Badge +18

Hoi @VeroniqueP  De eerste is zojuist succesvol verstuurd. Laat je hier weten als die binnen is? Op dat moment kan ik de tweede sturen! 

De afstandsbediening van mijn tv ontvanger is stuk (nieuwe batterijen al geprobeerd). De KPNwinkel hier is weg hoe kan ik nu aan een nieuwe komen???

Wij hebben de eerste afstandsbediening ontvangen, willen jullie aub de tweede versturen?

Bvd Mark Heesters

Beste,

De afstandbediening van de TV ontvanger werkt niet meer. Hij kan de ontvanger niet aan en uit zetten. Ik heb de batterijen al verwisseld, de TV ontvanger gereset en ook de stappen geprobeerd te volgen om de afstandbediening opnieuw in te stellen, maar dit lukt ook allemaal niet. 

Is het mogelijk om een nieuwe afstandbediening te krijgen?

Dank!

Hallo,

De knoppen voor het aan en uitzetten van de box en tv werken niet goed meer. Is het mogelijk om een vervangende afstandsbediening te krijgen?

Mvg

Reputatie 7
Badge +20

@Helena1987, je kan via ons een nieuwe ontvangen! Kan je aangeven wat er precies mankeert aan de huidige? En vul daarnaast je Forum profiel even aan met naam, postcode + huisnummer en klantnummer. Dan helpen we je graag verder!

@Mark Heesters, zeker. De tweede is ook aangevraagd!

@Mariska0805, je hebt al aardig wat gedaan om hem werkend te krijgen. Helaas is het niet gelukt.. Dus ik heb meteen een nieuwe voor je aangevraagd ;)

@NataschaBoke, dat is zeker mogelijk. Een vraag nog vooraf, heb je de afstandsbediening al voorzien van nieuwe batterijen en heb je hem al een keer opnieuw gekoppeld? 

Badge

Joran van kpn waarom krijg ik geen antwoord meer? Ik heb nog nooit van jullie een nieuwe afstandbediening gehad! Heb ze nog allemaal zelf gekocht! Als u in mijn dossier kijkt zal u dat vast tegen komen! Ik snap niet dat u er van uitgaat dat ik er al 2 heb gekregen! 

Reputatie 7
Badge +20

@Pieta50, ik denk dat mijn collega er vanuit ging dat je die twee keer een nieuwe hebt gekregen vanuit KPN, het werd uit je bericht niet duidelijk dat je ze zelf hebt gekocht!

Maar ik kijk graag na of dat zo is, en indien niet dan kan ik er een voor je opsturen! Zou je hiervoor je [url=https://forum.kpn.com/settings/profile]Forum profiel[/url] willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? 

Ik hoor graag van je!

Badge

goedendag ,

er zou ons een afstandsbediening opgestuurt worden , maar deze hebben wij nog steeds niet ontvangen .

is er iets mis gegaan ? wand wij hebben ook niks gehoord.

mvg Henk Deppe

@Susan_ kpn

Inmiddels beiden geprobeerd maar geen verbetering.

@Helena1987, je kan via ons een nieuwe ontvangen! Kan je aangeven wat er precies mankeert aan de huidige? En vul daarnaast je Forum profiel even aan met naam, postcode + huisnummer en klantnummer. Dan helpen we je graag verder!

@Mariska0805, je hebt al aardig wat gedaan om hem werkend te krijgen. Helaas is het niet gelukt.. Dus ik heb meteen een nieuwe voor je aangevraagd ;)

@NataschaBoke, dat is zeker mogelijk. Een vraag nog vooraf, heb je de afstandsbediening al voorzien van nieuwe batterijen en heb je hem al een keer opnieuw gekoppeld? 

Hoi Susan,

Ik heb het allebei uitgeprobeerd maar zonder resultaat.

Mvg

Reputatie 7
Badge +28

Vreemd @Petrahenk, lijkt wel te zijn verstuurd. Ik heb een nieuwe poging gedaan, je ontvangt het pakketje vrijdag.

@NataschaBoke: Dan wordt het tijd voor een nieuwe. Komt er aan!

Badge

@Pieta50, ik denk dat mijn collega er vanuit ging dat je die twee keer een nieuwe hebt gekregen vanuit KPN, het werd uit je bericht niet duidelijk dat je ze zelf hebt gekocht!

Maar ik kijk graag na of dat zo is, en indien niet dan kan ik er een voor je opsturen! Zou je hiervoor je Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? 

Ik hoor graag van je! Hallo Susan heb mijn profiel ingevuld!! Groetjes p

Badge

Hallo KPN,

De ‘play"-knop van één van onze afstandsbedieningen reageert sinds kort nagenoeg niet meer.

Je moet de knop (gevoelsmatig) bijna door de afstandsbediening heen drukken. Dit is ergens vervelend aan het worden…

Hoe kan dit worden opgelost?

Groet,

Erik

Reputatie 7
Badge +28

Sorry voor het misverstand @Pieta50! Nieuwe afstandsbediening komt er aan :slight_smile:

Badge

Geen probleem Joran! Super bedankt!!!😀

Vreemd @Petrahenk, lijkt wel te zijn verstuurd. Ik heb een nieuwe poging gedaan, je ontvangt het pakketje vrijdag.

@NataschaBoke: Dan wordt het tijd voor een nieuwe. Komt er aan!

Super! Dank je wel.

Mijn witte afstandbediening doet nu , na vele jaren, helemaal niets meer. Nu hoorde ik dat ik gratis een nieuwe kan krijgen. Klopt dat?  kunt u mij zeggen hoe ik hiervoor in aanmerking kan komen. 

Dank je wel voor de snelle service! De 1e afstandsbediening is vandaag aangekomen. 

Hoi Susan,

Ik heb het allebei uitgeprobeerd maar zonder resultaat.

Mvg

Ik heb mijn profiel aangevuld... De afstandsbediening doet simpelweg helemaal niets meer😔

Reageer