Sticky

Interactieve tv afstandsbediening instellen / afstandsbediening kapot defect

• 15 november 2012
  • 5615 reacties
  • 678275 keer bekeken

Toon eerste bericht

5615 reacties

Goedemorgen 

mijn afstandbediening reageert niet meer op mij televisie. Ik heb alles gedaan nieuwe batterij etc. 
zou ik een nieuwe afstandsbediening kunnen krijgen? 

Groet, 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +17

@kende Ik heb inderdaad aan het begin van de week een nieuwe afstandsbediening verstuurd. Vreemd dat je deze afstandsbediening niet hebt ontvangen. Ik zal opnieuw een afstandsbediening versturen. Laat je weten of je het nu wel ontvangt?

@HarryDJ Heb je de batterijen al vervangen? Kan je de tv-ontvanger niet meer in/uit schakelen of de televisie? Kan je het volume nog wel aanpassen van jouw televisie?

@Aloise Goedemorgen! Wat vervelend dat de afstandsbediening niet meer werkt. Als je je gegevens achter laat op het KPN Forum Profiel, dan krijg je van ons een nieuwe. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

Ga ik doen, bedankt alvast

@Men, volgens mij niet! Mijn excuses :) De tweede is inmiddels ook aangevraagd, kan je weer even mee vooruit! 

@C. Goedhart, bedankt voor je bericht en gegevens. Een nieuwe afstandsbediening komt jouw kant op!

Top!!

Goedenmiddag 

@Vikash ik heb de gegevens ingevuld.

groet, 

Goedemiddag,

Wie weet wat de code is om een samsung tv met model nummer UE50RU7020WXXN.

Code 307 werkt wel op het aan en uitzetten na. Daarvoor moet ik de samsung afstandsbediening voor gebruiken.

mvg Alwin

Reputatie 7
Badge +17

Goedenmiddag 

@Vikash ik heb de gegevens ingevuld.

Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Binnen 2 werkdagen ontvang je een nieuwe afstandsbediening.

Reputatie 7
Badge +17

Hallo Alwin, 

Doet de knoppen geluid harder/zachter het wel ? Die knop werkt vaak ook niet met het nieuwste type afstandsbediening. 

Hallo Noordzee.

Dank voor je reactie.

Ja alles doet het, op het aan- en uitzetten na. Soms doet de knop het wel, maar dat is meer uitzondering dan regelmaat. Het is enkel het aan- en uit zetten.

mvg Alwin

Reputatie 7
Badge +17

Graag gedaan Alwin, 

Je zou eens kunnen kijken of je een andere code kunt terugvinden via deze pagina: 

https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/instellen.htm

de knopjes van mijn afstandsbediening zakken in de behuizing weg. heb nieuwe nodig

ontving de volgende dag een nieuw exemplaar, waarvoor hulde aan kpn. was weliswaar een ander type, dan we hadden, goedkoopachtig, kleinere knoppen een een heel ander display. hoop dat we ( vooral mijn man, 85 jaar)  daar aan zullen kunnen wennen……...

Goedemiddag, 

Mijn afstandsbediening begint het langzaam te begeven, heb er net nieuwe batterijen ingedaan maar ik moet nog steeds hard drukken om van kanaal te wisselen. Ook de numerieke toetsen werken niet optimaal meer.

Is het mogelijk om mijn afstandsbediening om te ruilen?

Alvast bedankt,

Groeten Dennis Korteweg 

(Ik heb dit bericht ook per abuis in een ander topic geplaatst, ik ga hem proberen te verwijderen)

Reputatie 7
Badge +20

@Denniske84, bedankt voor je bericht! Ik heb het streepje in het andere topic (-) even verwijderd, ziet er ook zo vreemd uit :) Ik heb een nieuwe voor je aangevraagd! Binnen 2 werkdagen krijg je deze thuis.

@Susan_  Thnx,voor zowel t verwijderen als voor de afstandsbediening!!! Fijne zondag!!!

Het klepje van onze afstandbediening is kapot (zie boven bij vraag).

Hoe kunnen we dit oplossen?

Vr gr KdK3

Afstandsbediening kapot, alles al geprobeerd maar doet helemaal niets meer.

Waar kan ik een nieuwe aanvragen?

Ook onze afstandbediening doet het erg slecht, enkele knoppen reageren bijna niet meer alleen door zeer hard te drukken. Kan ik ook een nieuwe ontvangen?

Goedendag 

Van onze afstandbediening is de volume toets stuk .( geluid zachter zetten werkt niet meer goed )

Op welke manier kan ik een nieuwe aanvragen 

Mvgr Marcel 

Goedenavond!

Helaas is mij afstandsbediening defect geraakt. Helaas werkt opnieuw batterijen erin doen niet. Zou ik een nieuwe kunnen ontvangen?

Mvg

Hi,

onze afstandsbediening is kapot. De knopjes naar links en boven werken niet meer. Hoe kan ik aan een nieuwe komen? :) 

alvast bedankt! 

met vriendelijke groet,

Chelsea Vaartjes 

Badge

Mijn afstandsbediening is defect. Enkele knoppen doen het niet meer. Batterijen en tv-code zijn in orde.

Ik zou graag een vervangend exemplaar ontvangen.

Mijn afstandsbediening is kapot. Alle dingen geprobeerd, maar een aantal toetsen werken niet meer.

kunt u mij een nieuwe toesturen?

bvd AvdV

Goedemorgen.

Ook mijn afstandsbediening is kapot.

Kunt u mij een nieuwe sturen?

Met vriendelijke groet,

Mark Zandbergen.

Badge

Net zoals vele andere bij deze topic is ook mijn afstandbediening kapot. 
Kan ik deze vervangen of moet ik een nieuwe kopen? En waar doe ik dat?

Groetjes,

Mary

Mijn afstandsbediening is kapot, en reageert nergens meer op. Waar kan ik een nieuwe krijgen?

Met vriendelijke groet 

Ronny de wit 

Reageer