Sticky

Interactieve tv afstandsbediening instellen / afstandsbediening kapot defect

• 15 november 2012
  • 5603 reacties
  • 678116 keer bekeken

Toon eerste bericht

5603 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Mijn afstandbediening is kapot. Wat nu?

Wat is er mis mee, @Astra18 ? Vaak helpt het om 'm opnieuw te koppelen en/of de batterijen te vervangen. Heb je dit al geprobeerd? Wil je ook je klantnummer nog even in je Forum Profiel vermelden? 

Hallo mijn afstandsbediening is ook kapot ik wil graag n nieuwe… mvg Stef de Corte 

Ha @Stef de Corte Voor jou dezelfde vraag: wat is er mis mee? En heb je al geprobeerd of opnieuw koppelen en/of batterijen vervangen helpt? Ook van jou zie ik graag nog een klantnummer in je Forum Profiel terug. 

Het klepje van onze afstandbediening is kapot (zie boven bij vraag).

Hoe kunnen we dit oplossen?

Vr gr KdK3

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Hallo @KdK3 Een nieuw klepje opsturen lukt me niet meer. Als het echt niet meer werkbaar is kan ik een nieuwe opsturen. Zou je jouw [url=https://forum.kpn.com/settings/profile]KPN Forum profiel[/url] willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Afstandsbediening kapot, alles al geprobeerd maar doet helemaal niets meer.

Waar kan ik een nieuwe aanvragen?

Ha @Yoeri71 Wat is er kapot aan je afstandsbediening en wat heb je allemaal al geprobeerd? Zou je jouw [url=https://forum.kpn.com/settings/profile]KPN Forum profiel[/url] willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Ook onze afstandbediening doet het erg slecht, enkele knoppen reageren bijna niet meer alleen door zeer hard te drukken. Kan ik ook een nieuwe ontvangen?

Als niks meer werkt en opnieuw koppelen helpt ook niet dan krijg je van mij een nieuwe, @Ikke2019 Ik wil dan wel je gegevens hebben. Zou je jouw [url=https://forum.kpn.com/settings/profile]KPN Forum profiel[/url] willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Goedendag 

Van onze afstandbediening is de volume toets stuk .( geluid zachter zetten werkt niet meer goed )

Op welke manier kan ik een nieuwe aanvragen 

Mvgr Marcel 

Is het alleen de volumeknop die niet meer werkt? Wil je je afstandsbediening eens opnieuw koppelen? Als dat niet helpt krijg je een nieuwe. Zou je jouw [url=https://forum.kpn.com/settings/profile]KPN Forum profiel[/url] willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Goedenavond!

Helaas is mij afstandsbediening defect geraakt. Helaas werkt opnieuw batterijen erin doen niet. Zou ik een nieuwe kunnen ontvangen?

Mvg

Yes,  je krijgt een nieuwe van mij @Mauskr 

Hi,

onze afstandsbediening is kapot. De knopjes naar links en boven werken niet meer. Hoe kan ik aan een nieuwe komen? :) 

alvast bedankt! 
met vriendelijke groet,

Chelsea Vaartjes 

Ha @ChelseaV Heb je al een opnieuw gekoppeld? Wil je dat eens proberen? Als het niet helpt stuur ik een nieuwe op. Zou je jouw [url=https://forum.kpn.com/settings/profile]KPN Forum profiel[/url] willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Mijn afstandsbediening is defect. Enkele knoppen doen het niet meer. Batterijen en tv-code zijn in orde.

Ik zou graag een vervangend exemplaar ontvangen.

Als ik van jou je gegevens krijg, @RobDeventer krijg je van mij een nieuwe. Zou je jouw [url=https://forum.kpn.com/settings/profile]KPN Forum profiel[/url] willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Mijn afstandsbediening is kapot. Alle dingen geprobeerd, maar een aantal toetsen werken niet meer.

kunt u mij een nieuwe toesturen?

bvd AvdV

Ja, @AvdVrt Dat kan ik. Er komt een nieuwe naar je toe. 

Goedemorgen.

Ook mijn afstandsbediening is kapot.

Kunt u mij een nieuwe sturen?

Met vriendelijke groet,

Mark Zandbergen.

Hallo @Markz  Wat is er precies kapot aan? In veel gevallen helpt het opnieuw koppelen of het vervangen van de batterijen. Als dit niet helpt kan ik 'm voor je vervangen. Zou je jouw [url=https://forum.kpn.com/settings/profile]KPN Forum profiel[/url] willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Net zoals vele andere bij deze topic is ook mijn afstandbediening kapot. 
Kan ik deze vervangen of moet ik een nieuwe kopen? En waar doe ik dat?

Groetjes,

Mary

Ha @Mary_Doe Je kan een nieuwe van mij krijgen als ‘ie echt defect is geraakt. Zou je eerst eens willen kijken of opnieuw koppelen helpt en de batterijen willen vervangen? Zou je jouw [url=https://forum.kpn.com/settings/profile]KPN Forum profiel[/url] willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Goedemiddag,

Mijn afstandsbediening reageert niet meer. Batterijen al vervangen maar helaas. Graag ontvang ik een nieuwe .

Groetjes Nathalie 

@Nathalie reppel Als ik je gegevens krijg, krijg je van mij een nieuwe. Zou je jouw [url=https://forum.kpn.com/settings/profile]KPN Forum profiel[/url] willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Hallo KPN, 

Ook mijn afstandsbediening is defect. Ik heb in mijn profiel mijn klantgegevens etc. ingevoerd.

Graag een reactie of ik in aanmerking kom voor vervanging of anders wat ik moet doen om hem te (laten) repareren.

Mvg, Harry Schreurs 

Er komt een nieuwe naar je toe, @HarrySch 

Hoi,

mijn afstandsbediening is al wat jaartjes oud en begint kuren te vertonen. Een aantal knopjes moeten met geweld ingedrukt worden voor ze reageren. Kan die omgewisseld worden voor een werkend model? of moet ik een nieuwe aanschaffen via de webshop.

Hoor graag van u,

met vriendelijke groet,

Simone

Er is een nieuwe onderweg, @Simo Ne 

Zo. Dit waren veel mensen met kapotte afstandsbedieningen in één keer. ;-) Ik denk dat ik iedereen die nog geen reactie had gekregen nu wel van antwoord heb voorzien. Maar mocht ik onverhoopt jouw bericht toch hebben gemist, laat het dan nog even weten. 

Badge
RobDeventer schreef:

Mijn afstandsbediening is defect. Enkele knoppen doen het niet meer. Batterijen en tv-code zijn in orde.

Als ik van jou je gegevens krijg, @RobDeventer krijg je van mij een nieuwe. 

@Bart_ :

De gegevens zijn nu bijgewerkt in mijn profiel.

1 van mijn afstandsbedieningen is kapot.

Nieuwe batterijen in gedaan, maar hij zend geen signaal uit, het groene lampje gaat niet aan als je op een toets drukt.

De geteste batterijen zijn nieuwe die nog vol zitten.

Badge

@Admin, gegevens zijn ingevuld.

Heb geprobeerd om opnieuw te koppelen en batterijen vervangen maar probleem is dat een paar knopjes niet meer reageren.

Reputatie 7
Badge +19

Mijn afstandsbediening is kapot, en reageert nergens meer op. Waar kan ik een nieuwe krijgen?

Met vriendelijke groet 

Ronny de wit 

Bij mij, @Ronnydewit Opnieuw koppelen en batterijen vervangen helpt niet? Zou je jouw [url=https://forum.kpn.com/settings/profile]KPN Forum profiel[/url] willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

RobDeventer schreef:

Als ik van jou je gegevens krijg, @RobDeventer krijg je van mij een nieuwe. 

@Bart_ :

De gegevens zijn nu bijgewerkt in mijn profiel.

Er komt een nieuwe aan, @RobDeventer 

1 van mijn afstandsbedieningen is kapot.

Nieuwe batterijen in gedaan, maar hij zend geen signaal uit, het groene lampje gaat niet aan als je op een toets drukt.

De geteste batterijen zijn nieuwe die nog vol zitten.

Er komt een nieuwe naar je toe, @N van den Hout 

@Admin, gegevens zijn ingevuld.

Heb geprobeerd om opnieuw te koppelen en batterijen vervangen maar probleem is dat een paar knopjes niet meer reageren.

Prima, ik stuur je een nieuwe toe @Mary_Doe 

Hoi, mijn afstandsbediening werkt niet goed meer, is versleten. Kan ik een andere krijgen ?

Hallo KPN,

1 van mijn witte afstandsbedieningen doet helemaal niet meer. Ik heb batterijen vervangen maar zelfs lampje brandt niet meer. Ik heb nog een andere maar is wel vervelend steeds wisselen. Hoe kan ik een nieuwe krijgen?

groeten,

Arnoud

Hallo Moderatoren,

Ik heb mijn gegevens aangevuld zoals jullie vroegen.

mvg

Goede avond,

Mijn afstandsbediening werkt heel erg slecht..hij reageert nauwelijks. Nieuwe batterijen al geprobeerd, maar zonder resultaat. Is het mogelijk een nieuwe te ontvangen?

Mvg Erwin

Ik wil graag een nieuwe afstandsbediening aanvragen.. mijn zoontje van 3 heeft hem in een beker melk geparkeerd...'melk,  de witte motor ' geldt helaas niet voor jullie afstandsbediening...

Reputatie 7
Badge +15

Hé @Marjon73 , dat kan. Waar moet ‘ie naartoe? Vul je profiel aan, dan zorgen we ervoor dat een nieuwe jou kant op komt. Geef hier in dit topic dan even een seintje. 

Hallo KPN,

1 van mijn witte afstandsbedieningen doet helemaal niet meer. Ik heb batterijen vervangen maar zelfs lampje brandt niet meer. Ik heb nog een andere maar is wel vervelend steeds wisselen. Hoe kan ik een nieuwe krijgen?

groeten, Arnoud

Hallo @Agmail ruilen voor een chocolade letter? :P Ik heb al een nieuwe verstuurd. Binnen 2 dagen in je schoen (als je die voor de brievenbusgleuf zet) :wink:

Ha @Ikke2019, @Erwin-lucy  de postbode is al onderweg. Binnen twee werkdagen hebben jullie een nieuwe afstandsbediening in de brievenbus. 

Oei, @Patricia82.Witte afstandsbediening en de witte motor gaan niet goed samen, toch niet zo goed voor elk. Er is een nieuw exemplaar onderweg!

Top dank je wel voor de goede service!!!:clap_tone1:

Mijn afstandsbediening reageert heel slecht. Batterijen al vervangen en stappen doorlopen voor verbetering. Nog steeds hetzelfde probleem 

Admin: topic verplaatst naar bestaand topic

Reputatie 7
Badge +15

YW, @Ikke2019 :D

Hallo @BiancaBitch dan is het tijd voor een nieuwe. Waar moet ‘ie naartoe? Vul je profiel aan, dan zorgen we ervoor dat een nieuwe jou kant op komt. Geef hier in dit topic dan even een seintje? 

Goede avond.

Ik heb mijn profiel aangevuld. Dank u wel.

Goedemorgen,

Ook mijn afstandbediening vertoont kuren, hij stuurt continu het signaal “7” naar de ontvanger.

Aan de “7” toets is niets te zien, hij blijft niet “plakken”.

Kan ik nog iets proberen om dit te fixen?

Badge

Ik zou graag een nieuwe afstandsbediening willen aanvragen. De oude hebben we al vrij lang en het klepje van de batterijen aan de achterkant is lam waardoor die er elke keer vanaf valt..

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst

Profiel aangevuld. Ivm afstandsbediening. . 

Reputatie 7
Badge +28

@BiancaBitch top. Een nieuwe komt binnen twee werkdagen naar je toe!

@SundanceKid welkom! Volgens mij kan je niet heel veel anders doen nog, dus ik heb een nieuwe voor je besteld. Deze heb je binnen twee werkdagen in huis!

@Charlaine83 welkom! Heb je voldoende aan een nieuw klepje of is de hele afstandsbediening aan vervanging toe? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan helpen we je er graag verder mee. 

Reputatie 7
Badge +28

Ha @Marjon73 ik zie dat er gisteren al een nieuwe afstandsbediening verstuurd is, klopt dat? Als ik nog iets voor je kan doen, hoor ik het graag. 

Fijn. Bedankt. 

Badge

@Marcia_ profiel aangevuld! :relaxed: Hij is wel helemaal aan vervanging toe.

Ik heb een afstandsbediening ontvangen, maar deze ziet er anders uit. Is de design veranderd of heb ik de foute ontvangen? Ik krijg hem nl ook niet ingesteld....

Reputatie 7
Badge +28

Top, dank je, @Charlaine83! Nieuw exemplaar is onderweg :) 

Badge

Dank je wel!

Reageer