Sticky

Interactieve tv afstandsbediening instellen / afstandsbediening kapot defect

• 15 november 2012
  • 5610 reacties
  • 678201 keer bekeken

Toon eerste bericht

5610 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hey Bootje, is het nog gelukt om het geluid via de soundbar weer met onze afstandsbediening aan te passen? Wat onze afstandsbediening doet is het geluid van je tv bedienen. Als je tv goed ingesteld staat op/communiceert met je soundbar, dan kan hij die commando's die hij ontvangt van onze afstandsbediening doorzetten naar die soundbar. Als dat nu niet meer lukt, dan lijkt het erop dat het een issue is tussen je tv en de soundbar. Ik verwacht dan ook niet dat het opnieuw koppelen van de afstandsbediening effect gaat hebben. Je kunt eens kijken in de instellingen van de tv en de soundbar of daar nog wat aan te passen valt.
Reputatie 7
Badge +18
Hmm, 🤔 blijkt dus dat snelcode 20 niet alleen de code is, hier zijn dus meerdere snelcode's voor:

😇
Ik heb een C3 AB waarvan ineens de uit-knop niet meer werkt. Overige knoppen (volume, inputkanaal, mute, etc.) werken allemaal, echter uitzetten van de tv (Philips model 32PFL7962D/12) gaat nu alleen op de tv of op de AB van mijn tv zelf. Erg vervelend! Ik heb al geprobeerd om de AB opnieuw in te stellen, echter brengt dit geen verandering. De uit-knop blijft niet werken. Graag een oplossing.
Reputatie 7
Badge +10
Ik heb een C3 AB waarvan ineens de uit-knop niet meer werkt. Overige knoppen (volume, inputkanaal, mute, etc.) werken allemaal, echter uitzetten van de tv (Philips model 32PFL7962D/12) gaat nu alleen op de tv of op de AB van mijn tv zelf. Erg vervelend! Ik heb al geprobeerd om de AB opnieuw in te stellen, echter brengt dit geen verandering. De uit-knop blijft niet werken. Graag een oplossing.
Hoi @Sander76,
Vervelend dat het niet meer werkt. C3 is nog wel een ouder model. Brandt er ook geen groen of rood lampje meer? Dan kan het zijn dat die gewoon defect is.
Je kan dan een nieuwe bestellen via :
https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/132209/afstandsbediening-voor-interactieve-tv/
Vul bij kortingscode: AB2017 in. Dan komt er binnen 2 dagen gratis een vervangende op de deurmat.
Oke dan bestel ik een nieuwe thnx!
Hallo,

De afstandsbediening van mijn iTV begint al na een jaar gebruik kuren te vertonen. De powerknop voor de iTV werkt meestal niet meer. Ik moet de Arris-ontvanger dan op het apparaat zelf aan of uit doen. De batterij eruit halen heeft geen effect, en het lampje brandt ook niet als ik op de kapotte knop druk.
Reputatie 7
Badge +10
Hallo,

De afstandsbediening van mijn iTV begint al na een jaar gebruik kuren te vertonen. De powerknop voor de iTV werkt meestal niet meer. Ik moet de Arris-ontvanger dan op het apparaat zelf aan of uit doen. De batterij eruit halen heeft geen effect, en het lampje brandt ook niet als ik op de kapotte knop druk.

Dan is het tijd om hem te gaan vervangen. Dan kan je de bediening weer op afstand doen ;)
1. Ga naar deze pagina
2. Let niet op de prijs, en leg hem in het winkelmandje
3. Vul bij afrekenen kortingscode : AB2017 in, de prijs veranderd nu van €20,00 naar €0,00
4. Vul de gevraagde gegevens in en je hebt binnen 2 werkdagen een gloednieuwe op de deurmat.
Hallo,

Dan is het tijd om hem te gaan vervangen. Dan kan je de bediening weer op afstand doen ;)
1. Ga naar deze pagina
3. Vul bij afrekenen kortingscode : AB2017 in, de prijs veranderd nu van €20,00 naar €0,00
4. Vul de gevraagde gegevens in en je hebt binnen 2 werkdagen een gloednieuwe op de deurmat.
Top, bedankt!
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Sander en ziggyziggyziggy, beiden welkom op het forum! Balen dat jullie afstandsbedieningen het niet meer goed deden. Ik zie dat Chris jullie al van uitstekend advies heeft voorzien. 😉

Hebben jullie de nieuwe afstandsbediening inmiddels binnen, en werkt deze? Ik hoor het graag!
Hoi Sander en ziggyziggyziggy, beiden welkom op het forum! Balen dat jullie afstandsbedieningen het niet meer goed deden. Ik zie dat Chris jullie al van uitstekend advies heeft voorzien. 😉

Hebben jullie de nieuwe afstandsbediening inmiddels binnen, en werkt deze? Ik hoor het graag!
Ja hoor, de nieuwe is al binnen. Het is gewoon een nieuw exemplaar van wat ik al had, dus uiteraard werkt het weer prima.
Goedenavond.
Mijn afstandsbediening is , bijna helemaal, defect. Het klepje van de batterijen is los en een aantal knoppen werken niet meer.
Hoe kan ik aan een nieuwe komen en is dit gratis?
Reputatie 7
Badge +10
Goedenavond.
Mijn afstandsbediening is , bijna helemaal, defect. Het klepje van de batterijen is los en een aantal knoppen werken niet meer.

Hoi @Bobkloet , dat is vervelend om te horen.
1. Ga naar deze pagina
Goedenavond.

Hoi @Bobkloet , dat is vervelend om te horen.
1. Ga naar deze pagina

Mijn dank. Is besteld. Groet
Onze afstandsbedieningen zijn onderhand aan vervanging toe. Kunnen jullie deze omruilen voor 2 nieuwe?
Reputatie 7
Badge +10
Onze afstandsbedieningen zijn onderhand aan vervanging toe. Kunnen jullie deze omruilen voor 2 nieuwe?
@Tessrenselaar
Via de link die ik hierboven heb verstuurd, mag je er maximaal 1tje omruilen. (Dit om doorverkoop en misbruik te voorkomen)
Als je er twee zou willen ruilen, dan zal een moderator dit moeten doen, deze komen gemiddeld binnen 48 uur bij je terug.
Edit: Is al opgelost! Heb gebruik gemaakt van bovenstaande link en code. Superservice KPN!

Mijn afstandsbediening is defect. De hond heeft 'm te pakken gekregen... Zou ik een nieuwe mogen ontvangen?
Reputatie 7
Badge +28
Goed om te horen Daeter!

@Tess: Wat is er precies mis met de afstandsbedieningen? Als je al de langwerpige afstandsbediening hebt worden deze alleen omgeruild bij een defect. Als de afstandsbediening niet goed reageert, probeer dan eerst de batterijen te vervangen. Helpt dat niet, laat het me weten!
Goedemiddag, ik wil mijn afstandsbediening koppelen met Samsung UE 65KS7000SXXN. welke code moet ik dan gebruiken?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi @JoostN77
Volgens gegevens van vergelijkbare modellen zou de code 307 moeten werken.
Echter deze code is bestemd voor het D3 type van de lange afstandsbediening. Heb jij deze ook even voor de zekerheid? Dit kun je vinden op de plek van de linker batterij in de afstandsbediening.

Werkt 307 niet, onderstaande codes kunnen misschien ook werken, wil je deze ook is proberen?
314
523
302
424
Dank je wel Chris ik ga het proberen!
Hoi

Mijn afstandsbediening gaat wel vaak defect of kapot dat ik het steeds moet plakken en z'n afstandsbediening moet je elke keer €20-, betalen dat is te veel voor zo vaak en ik heb er zelfs 2 nodig hoe kan ik het gratis ontvangen? En bestaat er geen bescherming/hoes of zo dat zou heel fijn en handig voor mij zijn want ik plak het ook met plastic zakjes en plakband maar dat helpt niet.
Reputatie 7
Badge +16
Wat doe je met de afstandsbedieningen dat ze zo vaak stuk zijn? Bij mij gaan ze nooit stuk, heb de eerste nog steeds. KPN doet niet moeilijk over het (gratis) vervangen. Al zou ik me voor kunnen stellen dat als het erg vaak voorkomt er een maximum aan gebonden is.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi
Mijn afstandsbediening gaat wel vaak defect of kapot dat ik het steeds moet plakken en z'n afstandsbediening moet je elke keer €20-, betalen dat is te veel voor zo vaak en ik heb er zelfs 2 nodig hoe kan ik het gratis ontvangen? En bestaat er geen bescherming/hoes of zo dat zou heel fijn en handig voor mij zijn want ik plak het ook met plastic zakjes en plakband maar dat helpt niet.

@Yoosie
Je mag er slechts 1tje gratis vervangen, hoe vaak weet ik niet of er een quotum aangebonden is.
1. Ga naar deze pagina

Misschien even wat zuiniger zijn op de afstandsbediening 🙂.
Reputatie 7
Badge +18
Hey Yoosie. Welkom op het forum!

Is het gelukt met die prachttip van Chris?
Hoi, dankjewel Chris voor de tips ik ga het proberen. 😁

Reageer