Sticky

Interactieve tv afstandsbediening instellen / afstandsbediening kapot defect

• 15 november 2012
  • 4389 reacties
  • 656696 keer bekeken

Toon eerste bericht

4389 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Bedankt voor het aanvullen van je gegevens @JohnnyQ81. Binnen 2 werkdagen komt het pakket bij je door de brievenbus. Het is een postzending dus je hoeft er niet voor thuis te blijven. De beste wensen voor het nieuwe jaar! 🙂

@Essie67 Wat vervelend dat er scheuren in de rubberen delen komen van de zwarte afstandsbediening. Als je je gegevens achterlaat op het KPN Forum profiel zullen we de witte afstandsbediening toesturen. Laat je een berichtje achter nadat je je gegevens hebt aangevuld?
Mijn tv reageert prima op de afstandsbediening. De tv ontvanger reageert slecht en de aan/uit knop i-tv werkt helemaal niet. Ik wil graag een nieuwe afstandsbediening.
Reputatie 7
Badge +17
Goedemiddag @Bart86. Welkom op het forum. Ik heb zojuist een nieuwe afstandsbediening toegestuurd. Binnen 2 werkdagen heb je het in huis. 😀
Na ongeveer 6 jaar is de afstandbediening kapot (Ruwido, langwerpig, wit) . Batterijen vervangen, ontvanger gereset, maar lampje blijft uit en geen enkel apparaat reageert.
Ik neem aan dat KPN dit kosteloos vervangt, is immers een " huur product"
MVG
Badge
goededag afstandbediening doet moeilijk en soms helemaal niks batterij vervangen maar heb hem al lang

ik zit in de schuld dus een nieuwe afstandbediening aanschaffen is geen optie voor mij.

hoe kan ik dit makkelijk en snel oplossen voor het nieuwe weekend intreeed
Goedenavond

onze afstandbediening is vandaag stuk gegaan
op nieuwjaarsdag
hoe komen wij aan een nieuwe kosteloos?
bedankt alvast

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Badge
Beste KPN,

net als de voorgaande mensen is ook onze afstandsbediening kapot gegaan na jarenlange trouwe dienst. Hij valt nu letterlijk uit elkaar en hangt aan elkaar met plakband. Vanaf de zilveren ronde knop naar boven doet niets het meer, de menuknop werkt soms nog...

Nu heb ik bovenstaande advies opgevolgd en mijn profiel aangepast met de gegevens zoals aangegeven werd. Kunnen ook wij een nieuwe afstandsbediening ontvangen?

Groetjes Miranda Rolfes
Bedankt voor het aanvullen van je gegevens @JohnnyQ81. Binnen 2 werkdagen komt het pakket bij je door de brievenbus. Het is een postzending dus je hoeft er niet voor thuis te blijven. De beste wensen voor het nieuwe jaar! 🙂

@Essie67 Wat vervelend dat er scheuren in de rubberen delen komen van de zwarte afstandsbediening. Als je je gegevens achterlaat op het KPN Forum profiel zullen we de witte afstandsbediening toesturen. Laat je een berichtje achter nadat je je gegevens hebt aangevuld?

Ik heb mijn gegevens aangevuld. Zou idd graag een witte ontvangen.
Hoe vraag ik kosteloos nieuwe afstands bediening aan voor de tv
Hallo ijon

Ik bel dan de klantenservice en dan stellen ze een paar vragen (want t kan zijn dat iets t niet doet maar verholpen kan worden)
Als vervanging enige oplossing is krijg je een nieuwe afstandsbediening thuisgestuurd.

Na telefoongesprek kreeg ik ook gelijk al n bevestiging via de mail!

En binnen 1 a 2 dagen heb je m in huis!!

(TIP: bewaar je oude afstandsbedieningen; bij nood kan je dan toch nog met de ene bijv t menu aan doen en de andere doet bv de OK t nog en de terugknop..)
Badge
Mijn afstandsbediening doet niets meer. Hoe kan ik een nieuwe krijgen? Groet Martijn
Reputatie 7
Badge +27
@zitwijk, @Essie67, @nieuwenhuijsen, @Mirandavdw, dank voor de gegevens! Voor jullie is een nieuwe afstandsbediening onderweg.

@ijon, @Martijn Marjolein, welkom! Vul beide je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan sturen we een nieuwe op.
Badge
Beste Erik,

Diverse malen de afstandbediening opnieuw proberen te koppelen, met succes, echter de aan-en uitknop blijft haperen. Valt me ook op dat 't lampje op de afstandbediening zelf ook niet brand als ik op dat knopje druk, terwijl de andere wel weren, dus denk toch dat 't de afstandsbediening zelf is.

Heb dan ook mijn profiel ingevuld zodat jullie mij een nieuwe kunnen sturen.

Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +17
Goedemiddag @Caantje, het lijkt er inderdaad op dat de afstandsbediening toe is aan vervanging. Ik heb zojuist een nieuwe toegestuurd. Binnen 2 werkdagen heb je het in huis. Mocht dit het probleem toch niet verhelpen, dan horen we dat graag van je!

Hallo @M visscher, Zou je je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) dan stuur ik je ook een nieuwe afstandsbediening op.
Reputatie 3
Badge +1
Ook mijn 2 afstandsbedieningen werken niet meer op mijn tv toestel van Sony. Eerst gaf de ene problemen maar nu beide. Ik kan mijn tv's niet meer standby zetten met de ab's.
Reputatie 7
Badge +17
Goedemiddag @jdj79. Wat vervelend dat beide afstandsbedieningen niet meer werken. Brandt het lampje van de afstandsbediening wel op het moment dat je de tv standby wil zetten? Verder ben ik nieuwsgierig of de volume aangepast kan worden, met de afstandsbediening. Als dit niet het geval is kan het zijn dat de afstandsbediening opnieuw gekoppeld moet worden. Op deze pagina kan je bekijken hoe je dit doet. Mocht dit het probleem niet verhelpen dan horen we het graag van je. We zullen dan een nieuwe afstandsbediening toesturen.
Reputatie 3
Badge +1
Hoi Vikash, de volume en mute toetsen werken prima. Het is alleen de standby knop die niet werkt. Lampje brand niet op de ab als ik standby indruk dit geld voor beide ab's
Reputatie 7
Badge +17
@jdj79 Als je de volume en mute knoppen kan gebruiken is de afstandsbediening op de juiste manier gekoppeld aan de televisie. Ik heb zojuist een nieuwe afstandsbediening jou kant op gestuurd. Binnen 2 werkdagen heb je het in huis.
@erik Naw gegevens ingevuld.
Hallo, na een aantal jaren trouwe dienst is de onze afstandsbediening helaas ook aan vervanging toe. De volume omlaag en de drie doen het niet meer, evenals het klepje van de batterij.

Kan ik via deze weg een nieuwe ontvangen?

Met vriendelijke groet,
Jaap
Hoi KPN,

Ik heb de nieuwe afstandbediening inmiddels ontvangen zoals beloofd. Bedankt voor de uitstekende service!

Grt,
Roel
Reputatie 7
Badge +27
Hallo @ijon bedankt! Ik zie dat er een ticket openstaat voor je. Daarom kan ik op dit moment geen afstandsbediening voor je bestellen 😞. Wil je nog eens een seintje geven als dat afgehandeld is? Dan ga ik er alsnog één voor je regelen.

@Jaap de Koning komt eraan! Binnen 2 werkdagen hem je 'm.

@RGDGRG top! Fijn dat je het nog even laat weten 🙂.
Hallo ik kan mijn tv niet meer met de afstandsbediening uitzetten ik heb al geprobeerd de tv opnieuw in te stellen maar dat helpt niet.

Hallo @ijon bedankt! Ik zie dat er een ticket openstaat voor je. Daarom kan ik op dit moment geen afstandsbediening voor je bestellen 😞. Wil je nog eens een seintje geven als dat afgehandeld is? Dan ga ik er alsnog één voor je regelen.

@Jaap de Koning komt eraan! Binnen 2 werkdagen hem je 'm.

@RGDGRG top! Fijn dat je het nog even laat weten 🙂.
@marcia geen idee wat dat is, hoe doe ik dat?
Reputatie 1
Het klepje van de se afstandingsbedienin achterop bij de batterijen is kapot. Kan ik een nieuw klepje hiervoor krijgen?

Reageer