Sticky

Interactieve tv afstandsbediening instellen / afstandsbediening kapot defect

• 15 november 2012
  • 4810 reacties
  • 666247 keer bekeken

Toon eerste bericht

4810 reacties

Hoi, mijn afstandsbediening van interactieve TV werkt niet meer goed. Het knopje van de 6 klikt niet meer, en ook andere toetsen komen niet altijd meteen goed door. Batterijen wisselen helpt niet. Wat kan ik er aan doen? Groet, Rob

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +17
@MarisV en @Roy76 Zou je je gegevens achter willen laten op het KPN Forum profiel? Zodra we je gegevens hebben ontvangen, kunnen we een nieuwe toesturen. Laat je ons weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?

@Geuyen, @Akkoord, @YvonneSpijker, @MarinkaD @BertKa en @R_ob Wat vervelend dat de afstandsbediening niet meer goed werkt. Ik heb zojuist een nieuwe toegestuurd. Binnen 2 werkdagen komt het pakket bij je door de brievenbus. Het is een postzending dus je hoeft er niet voor thuis te blijven.
Badge
@Vikash mijn profiel is ingevuld. Thanks!
@MarisV Zou je je gegevens achter willen laten op het KPN Forum profiel? Zodra we je gegevens hebben ontvangen, kunnen we een nieuwe toesturen. Laat je ons weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?

@Geuyen, @Akkoord, @YvonneSpijker, @MarinkaD Wat vervelend dat de afstandsbediening niet meer goed werkt. Ik heb zojuist een nieuwe toegestuurd. Binnen 2 werkdagen komt het pakket bij je door de brievenbus. Het is een postzending dus je hoeft er niet voor thuis te blijven.

Bedankt Vikash!
Reputatie 7
Badge +17
Bedankt voor het aanvullen van je gegevens @MarisV. Er is een nieuwe afstandsbediening onderweg!
Bedankt @Vikash
Badge
Heel erg bedankt @Vikash !!
Super!, bedankt @Vikash
Mijn afstand bediening is defect, diverse knopjes werken niet of heel moeilijk.
Mijn vraag is of deze vervangen kan worden, weet iemand hoe?

Reputatie 7
Badge +19
Mijn afstand bediening is defect, diverse knopjes werken niet of heel moeilijk.
Mijn vraag is of deze vervangen kan worden, weet iemand hoe?

Ik stuur je met alle plezier een nieuwe toe. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Goedemorgen allemaal,

@Marines, Wat lastig dat je de tv niet meer uit kan zetten met behulp van de afstandsbediening. Zou je nog eens willen proberen of een reset van je ontvanger werkt? Hoe je dit kunt doen, leggen we uit in dit topic. Als dit niet werkt, dan sturen we je een nieuwe afstandsbediening op.

@ijon, Er staat een ''ticket'' open i.v.m. problemen rondom je draadloze verbindingsadapters/tv verbinding waarover je 31-12 contact hebt gezocht met onze klantenservice. Mocht je hier nog vragen over hebben, start je dan een nieuw topic? Dan helpen we je verder. Het is inmiddels gelukt om een nieuwe afstandsbediening aan te vragen :)

@Marcia75, Een nieuw klepje voor de afstandsbediening is onderweg :)

Als jullie nog vragen hebben m.b.t. de afstandsbediening, laten jullie het dan weten?

@Marina_ afstsndsbediening is binnen. Erg bedankt!
Hallo bij mijn afstandsbediening doen sommige knoppen het niet meer zou ik een nieuwe kunnen krijgen?
Reputatie 7
Badge +19
Hallo bij mijn afstandsbediening doen sommige knoppen het niet meer zou ik een nieuwe kunnen krijgen?

Dat kan. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Hallo bij mijn afstandsbediening doen sommige knoppen het niet meer zou ik een nieuwe kunnen krijgen?Dat kan. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

ik heb de gevraagde gegevens ingevuld
@ bart Ik heb de gevraagde gegevens ingevuld
Reputatie 7
Badge +19
@Kurt83, Ik heb een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd. Ik verwacht dat je hem maandag met de post ontvangt.
Ik heb de code ab2017 meerdere keren voorbij zien komen maar deze werkt helaas niet.
Lijkt me toch dat je als vaste klant wel een afstandsbedining gratis aan kan schaffen via kpn maar helaas

Reputatie 7
Badge +19
Goedenavond @A.v.d.B, De kortingscode werkt inderdaad niet meer, maar vaste klanten kunnen alsnog een nieuwe (gratis) afstandsbediening krijgen wanneer de huidige defect is. Zou je ook jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan maak ik dit meteen voor je in orde!
Hallo, ik heb problemen met mijn afstandsbediening. Je moet op sommige knopjes er hard drukken wil die werken. Zou ik een nieuwe kunnen krijgen?
mvg
J. Padding
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Jojo2406, lastig dat niet alle knoppen meer goed werken. Ik help je graag aan een nieuwe, maar hiervoor mis ik wel wat gegevens in jouw Forum profiel. Zou je die kunnen aanvullen met in ieder geval naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Wanneer dit gelukt is, ontvangen we graag een seintje door weer even te reageren 🙂
Onze afstandsbediening is stuk gegaan door de kinderen
Hallo, ik mijn gegevens toegevoegd.
Alvast bedankt voor de hulp!
Hi @Jojo2406, lastig dat niet alle knoppen meer goed werken. Ik help je graag aan een nieuwe, maar hiervoor mis ik wel wat gegevens in jouw Forum profiel. Zou je die kunnen aanvullen met in ieder geval naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Wanneer dit gelukt is, ontvangen we graag een seintje door weer even te reageren :)
Goedenavond @A.v.d.B, De kortingscode werkt inderdaad niet meer, maar vaste klanten kunnen alsnog een nieuwe (gratis) afstandsbediening krijgen wanneer de huidige defect is. Zou je ook jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan maak ik dit meteen voor je in orde!
Gegevens zijn ingevuld. Bedankt voor de reactie
Reputatie 7
Badge +24
@Richard1987@Jojo2406@A.v.d.B: En jij krijgt een afstandsbediening, en jij krijgt een afstandsbediening, en jij krijgt een afstandsbediening! Duurt ongeveer 2 werkdagen, en dan hebben jullie 'm in de bus.

Goedendag,
Helaas heeft onze afstandbediening een verse warme chocolademelk met slagroom van mijn dochter niet overleefd. Erg zonde van de choco.....en de afstandbediening.
Zouden jullie een nieuwe kunnen sturen? Alle knopjes plakken vast van binnen.
Mvr
Annemiek van Geenhoven

Reageer