Sticky

Interactieve tv afstandsbediening instellen / afstandsbediening kapot defect

• 15 november 2012
  • 5113 reacties
  • 670799 keer bekeken

Toon eerste bericht

5113 reacties

Ik heb een haperende afstandbediening voor mijn interactieve TV. Kan ik een nieuwe krijgen?
Reputatie 7
Badge +27
Dat kan, @A3K! Hij is onderweg, je hebt hem met een dag of twee in de bus.
Witte afst bed is kapot gevallen op tegelvloer. Hoe kom ik aan nieuwe?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic.

Badge
Goedemorgen @RvR-KPN, Ik heb een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd. Begin volgende week ontvang je hem met de post.

@Geenhoven, Dat meen je! Foutje.😥 Ik heb alsnog een afstandsbediening voor je aangevraagd. De retourdoos mag je voor iets anders gebruiken ;-)

@ Marina: dank je wel voor de geweldige service!
Ik heb al 7 jaar dezelfde afstandsbediening en hij is nu kapot ik wil graag kostenloos een nieuwe

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic.
Reputatie 7
Badge +28
Hallo @Emiel2803, @JosvH en @Kraats, welkom! Willen jullie je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Als je een seintje geeft, wanneer je dat gedaan hebt, stuur ik je een nieuwe toe.
Goedemiddag, 2 weken geleden was onze afstandsbediening van beneden kapot. Nu werken een aantal knoppen van de afstandsbediening boven niet meer.
Kunnen we hier ook een nieuwe voor ontvangen?
Alvast bedankt.
Goedendag,
Onze afstandsbediening werkt niet meer. We hebben alle stappen gevolgd, maar krijgen hem helaas niet meer aan de praat. Is het mogelijk een nieuwe te ontvangen? Bij voorbaat dank!
Mvg, Dana
Hallo,onze ab werkt niet meer om de een of andere duistere reden,dus ik naar boven om de ab van mijn dochter te pakken,heeft die hem al een paar weken gedeeltelijk kapot en gebruikte onze ab als ze sommige functies nodig had...
Dus,zonder hebberig te zijn of misbruik te maken van KPN,ben ik nu op zoek naar twee ab.
Ben al jaren compleet,en vaste klant,kunnen jullie me helpen?
Mvg
Goedeavond. Onze afstandsbediening is kapot. Kunnen jullie een nieuwe toesturen? Alvast bedankt!
Badge
Onze afstandsbediening is stuk gegaan , waar kan ik een nieuwe kopen/aanvragen?
Gebruik al jaren de KPN afstandsbediening. Helaas is deze nu versleten, misschien iets te vaak gevallen ☹️

Hoe kom ik aan een nieuwe?
Hi, Helaas is mijn afstandsbieding stuk gegaan. Hoor graag of het mogelijk is om een nieuwe te bestellen.
Groeten,
Badge
Dag, Zouden wij een nieuwe afstandbediening kunnen ontvangen? De oude doet het slecht omdat het kapje bovenop er half af is gegaan in de loop van de tijd.

Alvast bedankt,

Jeroen Jazet
Reputatie 7
Badge +20
@JJJansen, dat kan gebeuren! Ik heb inmiddels nog een nieuwe voor je aangevraagd.

@Dana88, @EelcoP4, @JalanJalan, @jeroenjazet, uiteraard sturen we een nieuwe toe! Alleen wil je dan jouw Forum profiel aanvullen met in ieder geval naam, postcode + huisnummer en klantnummer?

@Ralphie1972, oh dat is slim! Grappig dat jullie hier nu achter komen 😛 Ik help je graag verder, maar zie helaas nog geen ingevuld Forum profiel. Wanneer je dat hebt ingevuld en ons een seintje geeft, kunnen we nieuwe opsturen.

@Rruisz, een nieuwe is onderweg!

@Moon1234, ik zag dat je jouw gegevens had ingevuld. Echter kan ik hier geen KPN abonnement op vinden. Wil je de gegevens controleren en waar nodig aanpassen?
Dank Susan is aangepast 🙂
Profiel ingevuld,ik wacht af.
Mvg
Reputatie 7
Badge +17
@JalanJalan en @Ralphie1972 , bedankt voor het achterlaten van jullie gegevens. Ik heb zojuist een nieuwe afstandsbediening voor jullie aangevraagd. Binnen 2 werkdagen komt het pakket bij je door de brievenbus.
Badge
Mijn profiel is ook aangevuld.
Mijn afstandsbediening is kapot, hij reageert nergens meer op en er gaat ook geen lampje meer branden. Batterijen vervangen, maar dat hielp ook niet. Ik wil graag een nieuwe ontvangen!
Mijn profiel net aangevuld

Thnx
Helaas doet de afstandsbediening het niet meer. Toetsen blijven hangen.
graag zou ik een nieuwe ontvangen.
Reputatie 7
Badge +28
Goedemorgen @jeroenjazet , @Jogchum86, @EelcoP4 en @Theo0317 , een nieuwe afstandsbediening is onderweg!
Beste,

Graag zou ik een nieuwe (TV) afstandsbediening ontvangen.

Alvast bedankt en groeten, Martin Kootstra

Reputatie 7
Badge +18
@Martin Kootstra Komt voor de bakker! Er is zojuist een nieuwe verstuurd. Het kan zijn dat je deze even opnieuw moet instellen om volume etc te kunnen regelen. Hoe? Dat staat aan het begin van dit topic. 🙂

Reageer