Sticky

Interactieve tv afstandsbediening instellen / afstandsbediening kapot defect

• 15 november 2012
  • 5206 reacties
  • 672104 keer bekeken

Toon eerste bericht

5206 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Ha Lauracasesm. Is het inmiddels al gelukt om nieuwe afstandsbediening te bestellen? Uiteraard kan ik je ook helpen als dat nodig is.
Hoi,

Ik baal enorm we hebben 3 kastjes van kpn nu zijn er 2 afstandbedieningen kapot als ik nieuwe moet bestellen ben ik veel geld kwijt ook hebben wij digitenne maar dat is een andere afstadsbediening werkt niet op de kastjes nu moeten wij met 1 afstandbediening 3 kastjes bedienen !!! is er een mogelijkheid om een nieuwe te krijgen want er wordt hier fanatiek gekeken vooral in het weekend met voetbal en moeten we de tv op een zender zetten en als je wat anders wilt zien moeten we zoeken waar hij ligt (wie hem heeft) mvg Jessica Jansen
Ha Lauracasesm. Is het inmiddels al gelukt om nieuwe afstandsbediening te bestellen? Uiteraard kan ik je ook helpen als dat nodig is. bij mij niet gelukt helaas
Reputatie 7
Badge +19
Dag Lauracasesm. Ik heb geen reactie meer van je gelezen, dus ik ga er graag vanuit dat je inmiddels bent geholpen. Als ik nog iets voor je kan doen dan hoor ik het graag.
Reputatie 7
Badge +19
Hallo Jessy1972 en nog van harte welkom hier op het Forum. Wat enorm vervelend dat er maar liefst twee afstandsbedieningen defect zijn. Dat gaat om de afstandsbedieningen voor iTV, als ik het goed begrijp? Als ze echt defect zijn kan ik ze voor je vervangen, dat is uiteraard geen probleem. Reageren ze helemaal niet meer?
Hallo Jessy1972 en nog van harte welkom hier op het Forum. Wat enorm vervelend dat er maar liefst twee afstandsbedieningen defect zijn. Dat gaat om de afstandsbedieningen voor iTV, als ik het goed begrijp? Als ze echt defect zijn kan ik ze voor je vervangen, dat is uiteraard geen probleem. Reageren ze helemaal niet meer? nee nieuwe batterij erin gedaan en bij de 1 is de voorkant beschadigd te vaak gevallen denk ik !!!!
Ik zou graag een nieuwe afstandsbediening willen, ik heb op dit moment nog een oude zoals afgebeeld in de start post.

Edit: Ik lees nu hoe ik dit moet bestellen. Heb dit zojuist gedaan.
Reputatie 7
Badge +10
Op deze pagina https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/132209/afstandsbediening-voor-interactieve-tv/?pageCount=2&pos=171 kun je er een bestellen (kortingscode AB2017 om de prijs op € 0 te zetten), maar levertijd is 1-2 werkdagen volgens de site. Misschien lukt het sneller via de klantenservice 0800-0402.
Reputatie 7
Badge +21
Hi @jessy1972, ik heb je zojuist 2 nieuwe afstandsbedieningen opgestuurd! Je kunt ze binnen enkele werkdagen per briefpost thuis verwachten.
mijn afstandsbediening is defect waar kan ik een nieuwe krijgen?
Reputatie 7
Badge +10
Je kunt het linkje gebruiken in mijn reactie boven de jouwe, inclusief de kortingscode.
Did it 🙂 Thnx!!😀
Hallo, bij mij het zelfde probleem. alletwee onze afstandbedieningen kapot:( zouden deze vervangen kunnen worden?
Ik zag dat ik hier door kan geven dat onze AB stuk is en dat deze dan vervangen kan worden
Bij deze...
Reputatie 7
Badge +10
Je kunt zelf een nieuwe bestellen via het linkje in mijn reactie een stukje eerder in dit topic.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi @Mvdh, welkom op het Forum! Ik heb nu alvast 1 afstandsbediening verstuurd en ik zal morgen de 2e versturen 🙂 Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust!
Reputatie 7
Badge +19
Dag Mr. Brown. Is het inmiddels gelukt om een nieuwe afstandsbediening te bestellen? Als je mijn hulp nog nodig hebt dan hoor ik het graag.
Reputatie 7
Badge +18
Dag Mr. Brown. Is het inmiddels gelukt om een nieuwe afstandsbediening te bestellen? Als je mijn hulp nog nodig hebt dan hoor ik het graag. Nu merk ik wel op dat AB2017 nog werkt. @Bart_ moet deze niet eventueel naar AB2018 veranderd worden. 😁
Reputatie 7
Badge +28
Ha iedereen, volgens mijn laatste gegevens werkt de code AB2017 niet meer. Of AB2018 werkt, weet ik niet. Wellicht was dit een tijdelijke actie en komt er geen nieuwe code. Mocht je afstandsbediening stuk zijn, laat hier even een berichtje achter en we helpen je graag verder.
Ik moet helaas ook 2 afstandsbedieningen hebben , hoe krijg ik dat t snelste geregeld ?
Hoi,
Ik heb al bijna 6 jaar digitenne in totaal. Vorig jaar is mn antenne stuk gegaan. Een goede vriend had er gelukkig nog 1 die daar niet meer werd gebruikt. Die heb ik toen gekregen. Nu is mn afstandsbediening stuk maar heeft niemand een nieuwe/andere voor me. Kon alleen van kennissen een grijze krijgen maar die past helaas niet op 2100T. Zou u mij er 1 op willen sturen?

Groetjes
Reputatie 7
Badge +28
Beste @Jpnijmegen en @Poasie85, welkom! Ik regel dit graag voor jullie. Willen jullie reageren op mijn privébericht ? Dan zorg ik dat er afstandsbedieningen jullie kant op komen!
Hallo,

ik heb hier in huis 2 afstandsbedieningen die beide defect zijn.
bij 1 werken de knoppen niet van gids en radio, ook het klepje is zoek en er is zijn 2 knopjes weg (de 0 en die er naast)
bij de andere reageert niets meer. dus ik sleep nu de hele tijd met de afstandbediening van onder naar boven en dergelijke. dit is totaal niet handig.

zou ik 2 nieuwe kunnen ontvangen?

Groet,

Kevin
@Tim
@marcia
Reputatie 7
Badge +28
@Jpnijmegen heeft inmiddels een nieuwe afstandsbediening in de bestelling en @Poasie85 is naar zijn eigen provider verwezen voor een nieuwe 🙂
Onze afstandsbediening is al geruime tijd kapot. De knoppen werken niet meer en we kunnen alleen via ok knop nog van zender wisselen. Kunnen jullie ons een nieuwe afstandsbediening sturen?
Alvast dank voor jullie hulp en reactie

Reageer