Sticky

Interactieve tv afstandsbediening kapot

• 15 november 2012
  • 6124 reacties
  • 692892 keer bekeken

Toon eerste bericht

6124 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Hallo @ArjanP86, dat is erg vervelend! Doet 'ie helemaal niks meer of zijn er enkele knoppen die niet werken? Misschien wil een paar verse batterijen wel uitkomst bieden. Als dat niet werkt kunnen we je helpen zoeken naar de juiste code om op jouw tv te koppelen. Laat dan even weten tegen welk probleem je aanloopt, we horen van je 🙂
Helaas, bovenstaande tips hebben niet geleid tot een werkende afstandsbediening... vermoedelijk is de oorzaak de hoge leeftijd. Kan ik een nieuwe afstandsbediening ontvangen?
Reputatie 7
Badge +28
Zeker @Setteke, hij is onderweg 🙂
Fantastisch, wat een service! 😃
Na het volgen van de instructies werkt de afstandsbediening nog steeds niet. Is het mogelijk een nieuw exemplaar toe te zenden?
Sinds deze week werken bepaalde functies op de afstandsbediening niet meer:
  • de knop gids
  • de groene knop, voor kijk vanaf begin
  • mute
  • In het menu mijn opnames lukt het niet meer om opnames te verwijderen
is er een mogelijkheid om deze functies terug te krijgen?

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Reputatie 7
Badge +11
Hallo @Alexvanl
Je kan je melden in het verzameltopic Afstandsbediening instellen/kapot , daarin staan aanwijzingen wat je kan doen/proberen.

Aan het eind staat daar:
Werkt je afstandsbediening nog steeds niet, ondanks bovenstaande oplossingen? Vul dan jouw forumprofiel aan met; postcode, huisnummer en naamcontractant en laat het daar in een reactie weten!

Meestal wordt er dan al snel een nieuwe afstandsbediening naar je toe gestuurd.

Succes!

Admin: reactie mee naar lopende topic verplaatst
Toevallig nog iemand een afstandsbediening voor itv. Ik heb een Engelse bulldog die graag zappt en daarna de afstandbediening goed gebruikt terug geeft helaas.😥
Reputatie 7
Badge +24
Na het volgen van de instructies werkt de afstandsbediening nog steeds niet. Is het mogelijk een nieuw exemplaar toe te zenden?
@Lindy_84: Een nieuwe afstandsbediening is onderweg en zal binnen 2 werkdagen in de bus liggen.

Toevallig nog iemand een afstandsbediening voor itv. Ik heb een Engelse bulldog die graag zappt en daarna de afstandbediening goed gebruikt terug geeft helaas.😥
@Deventertop: We hebben jou zeer recent een nieuwe toegestuurd, dus in dit geval kan je een nieuwe bestellen via deze pagina (15,-). 🐕
Hoi!

Sinds kort heb ik een nieuwe televisie, een JVC type 32HG82WU.

Ik heb televisie van KPN en de bijhorende ontvanger en afstandbediening.
Het is de nieuwe afstandsbediening, D3.

Nu probeer ik de afstandbediening in te stellen voor de nieuwe televisie volgens deze pagina:
https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/instellen.htm

En ik heb alle codes geprobeerd (186, 193, 191, 189, 188,
190, 195, 192, 194, 646, 463, 638, 177, 9192, 817, 446, 424, 199, 187, 140)

Maar geen één lijkt te werken...

Mis ik een code? Heb ik een nieuwe afstandbediening nodig?

Ik hoop dat je kunt helpen...

Reputatie 7
Badge +11
@Arjan202 En als je drukt op mijn merk staat er niet bij?
Dan krijgt je snel code 20, en verdere instructie

Reputatie 7
Badge +28
Ha @Alexvanl, welkom! Een nieuwe afstandsbediening is onderweg naar je. Binnen twee werkdagen ligt 'ie in de bus!
De aan/uit toets van mijn afstandbediening werkt slecht. Moet vaak en hard drukken om de TV te activeren.
Ook nieuwe batterijen hebben geen oplossing gegeven.
Ik zou graag in aanmerking willen komen voor een nieuwe.
Is dat te organiseren?

Reputatie 7
Badge +11
Hallo @Sunfield
Je kan je melden in het verzameltopic Afstandsbediening instellen/kapot , daarin staan aanwijzingen wat je kan doen/proberen.

Aan het eind staat daar:
Werkt je afstandsbediening nog steeds niet, ondanks bovenstaande oplossingen? Vul dan jouw forumprofiel aan met; postcode, huisnummer en naamcontractant en laat het daar in een reactie weten!

Meestal wordt er dan al snel een nieuwe afstandsbediening naar je toe gestuurd.

Succes!

Reputatie 7
Badge +28
Ha @Arjan202, welkom! Wat jammer dat het niet werkt! Heb je de tip van Tycha nog geprobeerd? Anders werkt het koppelen voor jouw specifieke type wellicht toch niet?

@Sunfield jij ook van harte welkom! Ik heb je topic naar het lopende topic hierover verplaatst. Wil je inderdaad je forumprofiel aanvullen, zoals Ruud aangeeft? Laat hier even weten wanneer je dat gedaan hebt, dan sturen we een nieuwe toe.
2 van de 3 van mijn afstandsbedieningen zijn kapot. Alles geprobeerd maar mocht niet baten.
Reputatie 1
@Diana218 Normaal gesproken gaan de batterijen wel langer mee dan 3 weken. Ik denk dat deze afstandsbediening inderdaad aan vervanging toe is. Zou je je gegevens achterlaat willen laten op het KPN Forum profiel, dan krijg je van ons een gratis nieuwe toegestuurd. 🙂

@Familie Koster Dat is inderdaad erg vervelend. Binnen 2 werkdagen heb je een nieuwe afstandsbediening in huis.

Ik heb een week geleden mijn gegevens achten gelaten zo als je vroeg maar ik geb nog geen nieuwe afstandsbediening gekregen. Heb ik misschien ergens een foutje gemaakt?
Mijn afstandsbediening van interactieve tv heeft het na jaren van trouwe dienst begeven. Kan kpn mij helpen
Reputatie 7
Badge +28
@Diana218: De fout zit aan onze kant, excuses daarvoor! Ik heb de afstandsbediening alsnog nagestuurd, die ontvang je waarschijnlijk zaterdag.

@Paardenpetra: Gaan we regelen! Er worden twee pakketjes verstuurd die door de brievenbus passen dus je hoeft er niet voor thuis te blijven.

-edit- @DiSvIv: Voor jou geldt hetzelfde uiteraard :)
Badge
Goedenmorgen,
Mijn afstandsbediening (type C3) van iTV is defect, de pijltjes knop naar "links" en "rechts" alsmede de "ok" knop werken niet meer.
Met de telefoon camera gecontroleerd en bij bediening van die knoppen geen ir signaal.

Aangezien dit niet te regelen is in "Mijn KPN" verzoek ik u mij een nieuwe afstandsbediening op te sturen.

M.vr. gr. Jan

Admin: Samengevoegd met centraal topic
Reputatie 7
Badge +28
@koster929: Top dat je zo uitgebreid hebt getest! Daar lijkt me ook geen andere conclusie mogelijk. Een nieuwe afstandsbediening komt jouw kant op!
Goedendag, mijn afstandbediening voor de interactieve tv doet het niet meer. Is het mogelijk om een nieuwe op te sturen?

Admin: Samengevoegd met centraal topic
Reputatie 7
Badge +28
Welkom @SuusD92! Dat kan, maar ik kan geen abonnement vinden op de adresgegevens in je profiel. Kun je die controleren en eventueel een klantnummer toevoegen? Als je bij een provider als Telfort, XS4ALL of NLE zit kan ik de verzending helaas niet in orde maken, maar hun helpdesken kunnen je uiteraard wel verder helpen.
Hallo,
Ook mijn afstandbediening heeft het vergeven.
Batterij vervangen, opnieuw koppelen aan de tv maaar hij doet niks meer.
Kan ik ook een nieuwe krijgen ?

Dirk Visser
Reputatie 7
Badge +18
@DirkVisser1961 : Goed dat je hier aan de bel trekt! 🙂 Ik heb gelijk een nieuwe op de post gedaan. Die valt binnenkort door je brievenbus 🙂

Reageer