Sticky

Interactieve tv afstandsbediening kapot

• 15 november 2012
  • 6135 reacties
  • 693722 keer bekeken

Toon eerste bericht

6135 reacties

Hallo, na 3 jaar werkt de aan/uit (stand-by) knop van mijn afstandsbediening voor de interactieve tv decoder niet meer. Andere knoppen werken wel, en de knop heeft het ook altijd gedaan. Er is niets gewijzigd, dus ik neem aan dat er iets kapot is. Kan ik deze repareren? Of onder garantie een andere afstandsbediening aanvragen? Dank!
Reputatie 7
Badge +21
@jwvdh, het kan best zo zijn dat hij na 3 jaar dacht ik hou ermee op! Om je een nieuwe op te sturen hebben we wel wat gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Geef even een seintje als dat gelukt is, dan helpen we je verder!
@jwvdh, het kan best zo zijn dat hij na 3 jaar dacht ik hou ermee op! Om je een nieuwe op te sturen hebben we wel wat gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Geef even een seintje als dat gelukt is, dan helpen we je verder!
Hallo @Susan_ , ik heb het aangevuld! dank!
Reputatie 7
Badge +21
@jwvdh, hij is onderweg! 😉
Ha @Arjan202, welkom! Wat jammer dat het niet werkt! Heb je de tip van Tycha nog geprobeerd? Anders werkt het koppelen voor jouw specifieke type wellicht toch niet?

@Sunfield jij ook van harte welkom! Ik heb je topic naar het lopende topic hierover verplaatst. Wil je inderdaad je forumprofiel aanvullen, zoals Ruud aangeeft? Laat hier even weten wanneer je dat gedaan hebt, dan sturen we een nieuwe toe.

Hallo Marcia, Ik heb mijn profiel met de benodigde info aangevuld.
Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +21
@Sunfield, ook voor jou heb ik hem aangevraagd.
De groene knop van mijn witte afstandsbediening werkt niet meer. En die gebruik ik het meest 😯

Reputatie 7
Badge +18
Hoi @ellengroot . Ik zag dat @Tycha je al naar dit topic had geleid. 🙂 De groene knop is stuk? Vrij essentieel, dus daar moeten we wat aan doen. Je krijgt een nieuwe afstandbediening. Ik heb hem zojuist opgestuurd. Ik verwacht dat 'ie begin volgende week door de bus valt.
Mijn afstandsbediening doet het niet meer. De groene knop reageert niet meer. Wat nu??
Reputatie 7
Badge +11
Hij is al onderweg @ellengroot zie bericht boven je reactie

Hoi @ellengroot . Ik zag dat @Tycha je al naar dit topic had geleid. 🙂 De groene knop is stuk? Vrij essentieel, dus daar moeten we wat aan doen. Je krijgt een nieuwe afstandbediening. Ik heb hem zojuist opgestuurd. Ik verwacht dat 'ie begin volgende week door de bus valt.
Helaas een kapotte afstandsbediening. Nieuwe batterijen helpt niet
Wat te doen?

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Hallo,
mijn afstandsbediening heeft na jaren trouwe dienst de geest gegeven. De zapknop volumeknoppen en een aantal nummerknoppen werken niet meer.
Reputatie 7
Dat is best lastig.

Via een KPN moderator hier zal je een nieuwe toegestuurd krijgen.

Zodat deze dat meteen kan doen zodra je topic aan de beurt is zou je je gegevens in je forumprofiel willen invullen?
Voor- , achternaam, postcode + huisnummer, Klantnummer, onderaan pagina klikken op wijzigingen opslaan. Op die plek zijn die gegevens alleen voor de moderators (en jijzelf) zichtbaar.

Admin: reactie naar lopende topic verplaatst
Al gedaan, krijg je daar dan een bericht van?

Reputatie 7
Ja. De moderator zal hier in een reactie het versturen melden. Gaat per post dus op zijn vroegst heb je 'm dinsdag in de bus.

Hallo, de aan/uit knop van mijn afstandsbediening werkt helaas niet meer. Zou ik een nieuwe mogen ontvangen?

bij voorbaat dank.
Reputatie 7
Badge +28
@JHuiskes, @Rtoo87, voor jullie allebei is een nieuwe afstandsbediening onderweg 🙂 Hij ligt maandag of dinsdag in de brievenbus.
is het mogelijk dat ik 3 nieuwe afstand bedieningen kan krijgen ik had al in een andere forumtopic geplaatst maar werd door gewezen naar deze forum topic

ik heb vandaag 3 nieuwe itv ontvangers gehad alleen ik moet helaas mijn oude afstandbedieningen voor gaan gebruiken alleen die zijn versleten er zijn een aantal toetsen die niet meer werken en ik heb al gezocht hoe ik nieuwe kan bestellen alleen ik word steeds naar de shop gestuurd en ik ben al heel lang klant dus vind raar dat ik voor bruikleen spullen moet kopen dus mijn vraag is kan het ook op een andere manier of moet ik het idd. zelf kopen
Reputatie 7
Badge +28
@Gerard1966, welkom! Een nieuwe afstandsbediening is naar je onderweg!

@jeroen-rieki, jij ook van harte welkom. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Laat het hier even weten wanneer je dat gedaan hebt, dan zie ik wat ik voor je kan doen! 🙂
@DirkVisser1961 : Goed dat je hier aan de bel trekt! 🙂 Ik heb gelijk een nieuwe op de post gedaan. Die valt binnenkort door je brievenbus :-)

@Erwin_
Dank.
Afstandbediening is binnen.
Druk weer op alle knopjes.
Dirk
@Gerard1966, welkom! Een nieuwe afstandsbediening is naar je onderweg!

@jeroen-rieki, jij ook van harte welkom. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Laat het hier even weten wanneer je dat gedaan hebt, dan zie ik wat ik voor je kan doen! :-)

ik heb de gegevens ingevuld als ik het eerder had geweten had ik het al eerder gedaan ik ging ervan uit als ik mij aanmeld via mijnkpn dat alles al bekend zou zijn 😆
Reputatie 7
Badge +28
Geen probleem! Ik heb twee nieuwe voor je besteld, dat is het maximale wat ik per keer kan. Mocht de derde ook echt aan vervanging toe zijn, meld je dan nog even hier als deze binnen zijn? Dan sturen we de derde ook toe.
Geen probleem! Ik heb twee nieuwe voor je besteld, dat is het maximale wat ik per keer kan. Mocht de derde ook echt aan vervanging toe zijn, meld je dan nog even hier als deze binnen zijn? Dan sturen we de derde ook toe.

oke hartstikke bedankt
Onze afstandsbedining is meerdere keren door de jaren heen gevallen en hangt met plakband aan elkaar nu werkt hij af en toe ook niet meer. Hoe kan ik een vervanging krijgen?
Gr.
Blok

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +19
Hallo @Egbert B
Dat kan webcare vast wel voor je regelen.
Mocht je dat nog niet gedaan hebben zet dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier, wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.
Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

Reageer