Sticky

Interactieve tv afstandsbediening kapot

• 15 november 2012
  • 6075 reacties
  • 687842 keer bekeken

Toon eerste bericht

6075 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Heel fijn! Een nieuwe komt er binnen twee werkdagen aan!
Badge
Goedemiddag,
Onze afstandsbediening is helaas kapot. Behuizing. 1 los knopje en aan/uit blijft hangen.
Zouden wij een nieuwe mogen ontvangen?
Vriendelijk bedankt alvast.
Riana
Reputatie 7
Badge +17
Dat is zeker mogelijk @RianavdB. Ik heb zojuist een nieuwe afstandsbediening toegestuurd. ☺
Hey Hallo,

Ook onze afstandsbediening is ermee gestopt vandaag. :-(
Zouden wij een nieuwe kunnen ontvangen ?

Alvast bedankt!
Goedenavond,

Zojuist is onze afstandbediening ermee opgehouden. Doet helemaal niets meer. Uiteraard nieuwe batterijen geprobeerd, maar mag niet baten. Zouden jullie een nieuwe kunnen opsturen?

Hartelijk dank!
Goedeavond,
Onze afstandbediening begint uit elkaar te vallen. Hoe kan ik regelen dat ik nieuwe ontvang?

Alvast bedankt!
Goede avond, ik heb een defecte afstandsbediening van I-TV. Het knopje voor het aan/uit zetten rechtsboven(I-TV) van de tuner werkt niet meer. Waar/hoe kan ik een vervangend exemplaar ontvangen

*Admin: topic samengevoegd met verzameltopic
Reputatie 7
Badge +15
Goedenavond @MrHead en @pvandendungen, voor jullie zijn de afstandsbedieningen onderweg :)

@pet0r, in het systeem staat er al een nieuwe ab is aangevraagd vandaag. Je ontvangt deze binnen 2-3 werkdagen. Als je nog vragen hebt, let me know!

@Peter Ramsteijn, Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Dan stuur ik je een nieuwe afstandsbediening.
Mijn afstandsbefiening is kapot hoe kan ik een nieuwe krijgen

*Admin: topic samengevoegd met verzameltopic
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @lheuv, Dat kan via deze weg. Als jij je postcode, huisnummer en klantnummer van je iTV/internet abonnement toevoegt aan je forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) , regel ik een nieuwe afstandsbediening voor je!
gedaan
Reputatie 7
Badge +19
@lheuv, Geregeld! Als het goed is heb je morgen jouw nieuwe afstandsbediening met de post in huis 🙂
Hallo Allemaal

ik heb mijn afstandsbediening laten vallen en nu is hij stuk
ik zag dat ik gratis een nieuwe kon bestellen hoe werkt dit precies?

groetjes Melvin
Hallo
Mijn afstandsbediening doet ineens raar. Welke knop ik ook indruk, hij geeft dan alleen een 7 op de tv.
Nnieuwe batterijen geprobeerd en ook kastje gereset. Helaas.. hij doet niet wat hij moet doen.
Ik kan het kastje en tv ook niet meer uitschakelen met de afstandsbediening.
Ook dan zet hij de tv op 7
Wat kan ik nog doen?
Hoi!

Ook onze afstandsbediening is ermee gestopt vandaag. Kunnen jullie een nieuwe toesturen?:)

Alvast bedankt! GR.
Beste webcare,

mijn afstandsbediening doet niets meer,
nieuwe batterijen erin geplaatst maar ook
dit helpt niets. Het lampje brand ook niet meer als je een knop indrukt !
Reputatie 7
Badge +28
Hoi @Melvinsh, welkom! Jij vult je profiel in, wat je ook gedaan hebt, en ik stuur een nieuwe op. Zo simpel is het 🙂 Hij ligt met een dag of twee in de brievenbus.

@Mirabo, dat is vervelend! Het kan helpen in deze gevallen om de tv ontvanger te resetten. Volg dan Manier 2, dan heb je de afstandsbediening niet nodig. Als dat ook niet helpt, vul je gegevens in op je profiel, en laat hier weten als je dit gedaan hebt. Dan sturen we een nieuwe afstandsbediening op.

@Jop Sop, @Jeroendevos1234, welkom! Ook voor jullie is een nieuwe afstandsbediening onderweg 🙂
@Erik_ super bedankt alvast 👍🏻
Beste mensen.

Helaas is onze afstandsbedieing nu helemaal kapot. Knopjes reageren niet of nauwelijks meer.
Ook hebben we de afstandsbediening van het andere kastje al in gebruik maar ook die heeft het na jaren begeven. 2 kadtjes maar geen 1 afstandsbedieningmmeer die het doet.
Is wel erg lastig tv kijken zo.
Kunnen jullie wat voor ons betekenen ??
M.v.g

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Badge
Goedendag,

Ook onze afstandsbediening werkt niet meer.
Deze reageert helemaal niet meer (ook niet na vervanging batterijen).
Graag ontvangen wij een nieuwe afstandsbediening. Ik heb mijn gegevens aangevuld in mijn profiel.
Beste mensen.

Helaas is onze afstandsbedieing nu helemaal kapot. Knopjes reageren niet of nauwelijks meer.
Ook hebben we de afstandsbediening van het andere kastje al in gebruik maar ook die heeft het na jaren begeven. 2 kadtjes maar geen 1 afstandsbedieningmmeer die het doet.
Is wel erg lastig tv kijken zo.
Kunnen jullie wat voor ons betekenen ??
M.v.g
Dagmar
@Erik_
bedankt voor je reactie. Helaas helpt het resetten niet.
heb profiel ingevuld en wacht op de nieuwe afstandsbediening.
bedankt alvast
Reputatie 7
Badge +28
Hoi @Rdevilee, volgens mij is er iets misgegaan, je profiel is nog leeg. Kun je het nog een keer proberen en hier een nieuwe reactie achterlaten? Dan sturen we een afstandsbediening op :)

@Dreukers @Mirabo: Is geregeld! Vrijdag hebben jullie de nieuwe afstandsbediening in huis.
Badge
@Joran inderdaad. Bij deze wel correct ingevoerd en opgeslagen.
Reputatie 7
Badge +28
@Rdevilee: Yes, komt er aan!👍

Reageer